{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5486106] 2018. 09. 20. 23:38
Stratel08
Sziasztok!

Suzuki drz400s-re keresek fejidomot (lámpa maszkot)! Illetve supermoto kerékszettet!
Akinek van, kérem jelezze!
Köszönöm!
[#5482944] 2018. 09. 05. 21:23
Nagypeti
Vásárolnék
KTM 450 SMR -t rendszámos verzióban, ha esetleg valaki látókörébe van ilyen megköszönöm, ha rámír.
petinagypeti@yahoo.hu
[#5480662] 2018. 08. 27. 22:05
Bimmer1
Szegeden a Kálvária sgt. - on van egy uzlet van hozza minden.

Illetve szintén Szegeden van egy srac aki foglalkozik a szervizelesukkel (neki is van egy Nuda 900-a). Qkac-Car kft néven megtalalod.
[#5480531] 2018. 08. 27. 10:17
lazlo
2013-ban vette meg a KTM 2008-as Husq meg BMW blokkos (piros szelepfedel)
[#5480530] 2018. 08. 27. 10:15
Gerikapitany
Sziasztok. Sm450r husqvarna volt valakinek már? 2008esetleg? Ebbe már ktm motor van? Alkatrész ellátás? Árak? Megbízhatóság? Tapasztalatok?
[#5480506] 2018. 08. 26. 21:10
Bimmer1
Supermotora, pályára (Kakucs, Kecskemét) milyen gumit javasoltok. 120/70 17, 150/60 17 méretben?
[#5478266] 2018. 08. 15. 18:47
8asfúrószár
Helló
17"-os első (3.5 ) excel sm ráfot vennék 36 lyukasat.
Köszi
[#5451494] 2018. 05. 04. 21:17
z00
Ha teheted, próbálj fel minél többet, mielőtt választasz. A crossfire jó vékonyabb vádliju embereknek is, a gaernek pedig vastagabbakra is.
[#5451493] 2018. 05. 04. 21:12
Bimmer1
Köszi. Megnezegettem neten most a crossfire csizsmakat. Szimpatikus és még g árban is a belefér kategória.
[#5451057] 2018. 05. 03. 22:37
z00
Hali, cross/sm csizmat akarsz elsosorban gondolom, ha mar ebbe a topikba irtal. Az en ismerettsegi koromben a Gaerne/Sidi-t hasznal szinte mindenki. Ezen ket markan belul a Gaernenek vannak olcsobb megoldasai also kategoriaban, azokat nem ismerem, de a kozepkategoriat-felsot ismerem, fastback/supermoto nevre keresztelt csizmak es azok folott az sg10-sg12 mar mondhatni premium. Sidibol crossfire elterjedt jobban az is premium. Az amerikai markakat en szemely szerint nem ismerem meg annyira nem is tetszenek, gondolok itt az fox-alpinestarsra.
[#5450922] 2018. 05. 03. 17:53
Bimmer1
Sziasztok. Ki milyen csizmát használ / javasol? Vízállóság nem szempont a védelem annál inkább.
[#5418547] 2018. 01. 31. 14:02
donkartacs
Rendben köszönöm előre is!
[#5418525] 2018. 01. 31. 12:41
roekjozsi
Ha aktuális keress nyugodtan. Segítek szívesen
[#5418517] 2018. 01. 31. 12:09
donkartacs
Értem köszönöm a választ!
[#5418511] 2018. 01. 31. 11:54
roekjozsi
Egy laptop kell hozzá meg egy erre a célra szolgáló kábel. Meg az említett program. Én vettem ilyen adatkábelt, magamnak csináltam. Kb. Fél óra alatt meg van az egész. Érezhető a változás
[#5418466] 2018. 01. 31. 7:08
kistrojak
Egyszer kijössz pályára, ott helyben megoldja neked valaki. A 690 nagyon egyszerűen programozható, TuneECU segítségével.
[#5418457] 2018. 01. 31. 4:10
donkartacs
Szia! Az injektor térkép cseréje hol kivitelezhető? Ktm szervíz megcsinálja vagy kell egy szakit keresni?
[#5418237] 2018. 01. 30. 11:59
roekjozsi
Teljesen jó. A gyári kipuffot lecserelnem rajta ha az van, mert nehéz. Sokat lehet vele nyerni. Fék futómű bőven elég. Illetve alapból elég harmatos a gazreakcio,erdemes az injektor térképeket frissíteni.
[#5418165] 2018. 01. 29. 20:57
Scott©
En is azzal kezdtem. Egy utcai balna 200kg-os motor utan mas dimenzio nyilik meg egy 690-nel. Aztan ha felulsz egy SMR-re, akkor megint csak egy ujabb dimenzio
[#5417663] 2018. 01. 28. 7:09
donkartacs
Igen persze ott is mennék 50-50% felhasználás lenne a cél de persze ez változhat. A nagytestű dögök után szeretnék egy könnyű élvezetes gépet amivel nem kell annyit bírkózni. A technikás egyenesek már mennek jó lenne kanyarodni is normálisan megtanulni
[#5417658] 2018. 01. 27. 23:33
kistrojak
Ha utcán is akarsz menni vele akkor tökéletes választás.
[#5417646] 2018. 01. 27. 22:05
donkartacs
Szuper köszi szépen a gyors választ! Akkor talán meg van az új vonal ami kiút lehet a jelenlegi milyen motort kéne venni heti pár órás adrenalin vadászathoz!
[#5417616] 2018. 01. 27. 21:14
F.Levi
A prestige változaton gyárilag radiális
[#5417614] 2018. 01. 27. 21:12
kistrojak
Kezdetben semmit, később szelepeltetni kell a telókat, könnyebb kémények-kémény. Fékei gyárilag is nagyon jók, de érdemesebb a első-felsőt cserélni radiálisra.
[#5417506] 2018. 01. 27. 16:18
donkartacs
Sziasztok! Hozzáértő szakértő uraktól kérdezném hogy a ktm 690 supermoto gép gyárilag mennyire alkalmas mondjuk Kakucsra hobbi pályázásra esetleg miket kell módosítani rajta? A sima 690 aminek az első sárvédője a fejidommal egybe van építve.
Köszönöm szépen a segítséget