{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5451494] 2018. 05. 04. 21:17
z00
Ha teheted, próbálj fel minél többet, mielőtt választasz. A crossfire jó vékonyabb vádliju embereknek is, a gaernek pedig vastagabbakra is.
[#5451493] 2018. 05. 04. 21:12
Bimmer1
Köszi. Megnezegettem neten most a crossfire csizsmakat. Szimpatikus és még g árban is a belefér kategória.
[#5451057] 2018. 05. 03. 22:37
z00
Hali, cross/sm csizmat akarsz elsosorban gondolom, ha mar ebbe a topikba irtal. Az en ismerettsegi koromben a Gaerne/Sidi-t hasznal szinte mindenki. Ezen ket markan belul a Gaernenek vannak olcsobb megoldasai also kategoriaban, azokat nem ismerem, de a kozepkategoriat-felsot ismerem, fastback/supermoto nevre keresztelt csizmak es azok folott az sg10-sg12 mar mondhatni premium. Sidibol crossfire elterjedt jobban az is premium. Az amerikai markakat en szemely szerint nem ismerem meg annyira nem is tetszenek, gondolok itt az fox-alpinestarsra.
[#5450922] 2018. 05. 03. 17:53
Bimmer1
Sziasztok. Ki milyen csizmát használ / javasol? Vízállóság nem szempont a védelem annál inkább.
[#5418547] 2018. 01. 31. 14:02
donkartacs
Rendben köszönöm előre is!
[#5418525] 2018. 01. 31. 12:41
roekjozsi
Ha aktuális keress nyugodtan. Segítek szívesen
[#5418517] 2018. 01. 31. 12:09
donkartacs
Értem köszönöm a választ!
[#5418511] 2018. 01. 31. 11:54
roekjozsi
Egy laptop kell hozzá meg egy erre a célra szolgáló kábel. Meg az említett program. Én vettem ilyen adatkábelt, magamnak csináltam. Kb. Fél óra alatt meg van az egész. Érezhető a változás
[#5418466] 2018. 01. 31. 7:08
kistrojak
Egyszer kijössz pályára, ott helyben megoldja neked valaki. A 690 nagyon egyszerűen programozható, TuneECU segítségével.
[#5418457] 2018. 01. 31. 4:10
donkartacs
Szia! Az injektor térkép cseréje hol kivitelezhető? Ktm szervíz megcsinálja vagy kell egy szakit keresni?
[#5418237] 2018. 01. 30. 11:59
roekjozsi
Teljesen jó. A gyári kipuffot lecserelnem rajta ha az van, mert nehéz. Sokat lehet vele nyerni. Fék futómű bőven elég. Illetve alapból elég harmatos a gazreakcio,erdemes az injektor térképeket frissíteni.
[#5418165] 2018. 01. 29. 20:57
Scott©
En is azzal kezdtem. Egy utcai balna 200kg-os motor utan mas dimenzio nyilik meg egy 690-nel. Aztan ha felulsz egy SMR-re, akkor megint csak egy ujabb dimenzio
[#5417663] 2018. 01. 28. 7:09
donkartacs
Igen persze ott is mennék 50-50% felhasználás lenne a cél de persze ez változhat. A nagytestű dögök után szeretnék egy könnyű élvezetes gépet amivel nem kell annyit bírkózni. A technikás egyenesek már mennek jó lenne kanyarodni is normálisan megtanulni
[#5417658] 2018. 01. 27. 23:33
kistrojak
Ha utcán is akarsz menni vele akkor tökéletes választás.
[#5417646] 2018. 01. 27. 22:05
donkartacs
Szuper köszi szépen a gyors választ! Akkor talán meg van az új vonal ami kiút lehet a jelenlegi milyen motort kéne venni heti pár órás adrenalin vadászathoz!
[#5417616] 2018. 01. 27. 21:14
F.Levi
A prestige változaton gyárilag radiális
[#5417614] 2018. 01. 27. 21:12
kistrojak
Kezdetben semmit, később szelepeltetni kell a telókat, könnyebb kémények-kémény. Fékei gyárilag is nagyon jók, de érdemesebb a első-felsőt cserélni radiálisra.
[#5417506] 2018. 01. 27. 16:18
donkartacs
Sziasztok! Hozzáértő szakértő uraktól kérdezném hogy a ktm 690 supermoto gép gyárilag mennyire alkalmas mondjuk Kakucsra hobbi pályázásra esetleg miket kell módosítani rajta? A sima 690 aminek az első sárvédője a fejidommal egybe van építve.
Köszönöm szépen a segítséget
[#5417240] 2018. 01. 26. 18:32
Bimmer1
Köszi a válaszokat mindenkinek! Akkor maradok a gyári sm verzióknál ;)
[#5417116] 2018. 01. 26. 10:24
connan88
Képek lemaradtak
[#5417099] 2018. 01. 26. 9:34
connan88
Sziasztok!Eladó a kepeken latható jó állapotban lévő sm szett, jó gimikkal és tárcsákkal,tengelyel,lánckerékkel.Ára 25.000Ft.
06308740159
[#5416853] 2018. 01. 25. 4:21
börni6
Üdv. Jótanàcs képpen írom,hogy a crossból átalakított supermoto sohasem lesz olyan mint egy gyári.
Nem elég csak a futómű+nagy fék átszerelés. Maga a vàz is eltérő.
[#5416613] 2018. 01. 23. 23:13
bigeroj
Eladó
17" Gyári Husqvarna SMR kerekek
Sanremo felnik elöl 3,5", hátul 4,25"
küllő jók, gyáriak
Gumik Metzeler Sportec M3 120/70, és 150/60 méretben használható állapotban
Husqvarna superprox nagyon keveset ment 45-ös lánckerékkel
szinte új JT Braking 240-es első tárcsával, és hasonló állapotú NG 220-as hátsó tárcsával
megvan hozzá a két gyári 25-ös tengely
van hozzá 320-as Brembo tárcsa kopásmentes állapotban, gyári Husqvarna nyereg átalakítóval
a szett egyben eladó.
olyanok érdeklődését várom, akik tudják értékelni a leírtakat!
165000.-Huf
minimális alku beleférhet.
[#5416142] 2018. 01. 22. 16:37
Scott©
Rövidebb rugók, teljesen más szelepelés, villahíd offset kissebb...stb. Egész pontosan semmi köze az MX futóműhöz egy SM futóműnek.
[#5413237] 2018. 01. 12. 23:50
palesz1975
Sziasztok,
Elkezdtem kacérkodni a supermoto-zással, ezt még eddig nem próbáltam. :) Szeretnék vennei valami 400-450-es gépet, ami elég könnyű ahhoz, hogy terepen is elég fürge legyen, ha olyan gumiszetet is veszek hozzá. Használat valószínüleg 50-60% közút, a többi megosztva pálya- és terep között. Amiken eddig megakadt a szemem (mindre lenne jónak tűnő vétel):
Husqvarna SM570R, GasGas Fse 400 és KTM 450 EXC RACING
Kinek mi a véleménye ezekről? Egyéb ötletek (DRZ400 kizárva, nem is tetszik és nehéz is)?
Mire figyeljek vásárlásnál és aztán használatnál?
Köszi előre is!