Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nahát akkor a TM az über
Radiális, úszó, 4 betétes és Brembo.
Ez a gyári az SM-en.
Vannak olyan úszóágyas tárcsák amik merevebbek a mereveknél is ...mi ez a különbséget nem érezzük, csak ugye mindenki a jobbat akarja sztem
"ott ahol minden ezred számít" - na ott számít pontosan ezt akartam mondani,


2kulcsos jawa első dobfék na az volt a korszak radiális szintű fékszerkezete
Ha átműtöttek thai csajjá akkor jöhetsz maszírozni ....beraktam neked az LFPbe a fhürer lányát
hát ha belegondolsz abba hogy ha minimálisan is de tekeredik a nyereg akkor a fékbetéteket és ezáltal a munkahengereket is visszább nyomja a tárcsa amitől azt érezheted,hogy a következő fékezésnél nagyobbat kell húzni a fékkaron. ezred miliméterekről van szó,de ebből adódik egy fék jó adagolhatósága
Ez olyan mint az úszóágyas féktárcsa, vagy a 4dbos fékbetétes féknyereg,kicsit parasztvakítás sztem de, ott ahol minden ezred számít ott biztos látják a különbséget
5perc
megjött sanya a laza.na mi van pöcsköszörű?megmaradsz?
Ezt küllőzd át kisautó
majdnemirtam az előbb hogy én elolvastam azt a cikket de nemigazán értettem a féknyeregnél a külömbséget.

de igy már világos valamenyyire.

És ez olyan sokat számitana
öröm lehet fűzni! csakis cérnakesztyűben!
Ne fényezz mert elszállok magamtól ...ütöttem a fejemés mondtam neki , gondolkozzzz(micimackó)
hát hogyne!
A lényeg,hogy a hagyományos felfogatásnál a csavarok oldalról a radiálisnál pedig hosszában vannak,aminek annyi az előnye,hogy egy csavar hosszában sokkal erősebben tart és emiatt erős fékezéseknél jobban ellenáll annak a bizonyos elcsavaró erőnek ami hat a nyeregre. Én így tudom,de meglehet,hogy tévedek.
choppereknél is van olyan
És nem gondolod hogy ennek az aprócska ténynek esetleg lehet néminemű köze a fékhatásban tapasztalható különbséghez?
mondtam én, hogy okóóóóóóós!
bmx-ben használunk radiális fűzést előre!
...ja a 16.5ös felni miatt, hogy ki tudd szedni a keeket
Sőt még a küllők is!
Tököm tudja de, a radiálisnál no problem,hézagoló alátétekkel lehet állítani
természetesen!
Sanyika okóóóós! az smr-en is 310es gyárilag! de akkor miért 320as a 660on? és az amcsik miért 305-öst használnak?
De az SMR az felül is radiális, nem