Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát amit én nézegettem ahhoz van tuning kit 50le-s a mocika azzal meg csak jó....de ha nincs olyan géped akkor ne állítsd róla semmit, azt kértem h. az mondjon véle3ményt akinek van.....
ha valakinek van fmx-e...az meg is érdemi...
az egy szar átmenet egy enduro és egy supermoto...
az egy nagydarab,gyenge,"funmoto"
azt kérdezném h. van e valakinek Honda FMX típusú supermotoja és ha igen akkor mik a tapasztalatok vele! előre is köszönöm a segítséget
Ne durrog vissza egy injektionos gép?? Szerintem nyugottan néz utána... nekem az sv is inyektoros és olyanokat csattan vissza, hogy majd széthullik!
nem tudom , lehet hogy még többet is, de szerintem a 610 az a alapból 60 ló körül kell hogy legyen.
amúgy nem olvasok sok mx uságot, mert vagy időm nincs vagy lovém. vagy ha elolvasom akkor sir a szemem utánan 1 napig
GasGas injektorjaival mi a szitu? Van értelmük? Ti olvastok több MX magazint vagymit ezért kérdem. Bár valszeg én is átszokok ezekre.
Kishapsi szted egy SM610ből hány pacit lehet rendszerrel+jetkittel kihozni? 60-62?
aki 1hengeres ijectionos motort vessz annak csak -ni tudok.
semmire nem jó az a kurva injector, soros 4 nél, ott pontosab lesz a gázreakcio, de az one hengernél felesleges, és még durrogtatni se lehet vele .
a csippelés meg anyiból jönne ki mintha egy karbist átfukozánál, vagy csak egy kicsit átálitgatná egy hozzáértő.
Az lehet, hogy könyebb, de ha vettél már kézbe gyári kipuffot, akkor tudhatod, hogy a katalizátor piszok nehéz.. szeintem a 2 kéménye legalább 10 kiló, és ha lecseréled valami sprotdobra már kb 5 kiló minusz...
lehet könnyiteni...

no meg a yamaha nem karbis...

egy kicsi chip mahina és már jobban is húz ... no meg a váltó miatt egy 2 számmal nagyobb fogaskerék hátulra...

tudom, hogy ez már csak olyan utolagos basztatás... de ezt vettem , ezt kell szeretni.. és lássuk be.. se hatótávra, sem pedig kényelemre nem közelíti meg egyik SM se a yamahát... és én szeretek messzeb is menni a szomszédnál..
Hja, de ahoz képest az egyik pályán egész jó időt ért el. Sztem akkor már inkább az FMX mint a Yamaha. A FMX-hez lehet kapni vmi erősítő kitet is és jóval könnyebb, mint amaz.
nekem idáig nagyon tetszett az fmx...de látva a tesztet.... akkor még nem is emelgeti magát
www.motorfreaks.nl/index.php/review/2761/14
Bár vlaszeg nem tudsz hollandul ahogy én sem, de 1-2 adatból, mérésből le lehet szűrni ezt-azt.
ne reménykedj, a hangvilla xt, vagy futármotornak mint van belőle sok is,vagy supermoto feelingel turázni.
lehet hogy a teloja nem koppan fel mint az sv nek, de a kipufja biztos mivel az a hülye tervező alul vezete el a csövet.
amúgy nagymotorral is lehet normálisan közlekedni, ez csak a balkéztől függ.

és a nagyobb motor előnye hogy több idő kihasználni és megunni.
én a te 610 et közel 1 évig használtam, és bármelyik pillanatban tudott ujjat mutatni(akkor kell egy motort eladni ha már nem tud ujat).
Torro... a Husquarna SM 610 én is nézegettem... sőt..

De azzal szintén nem megyek tovább a saroknál... az asszony meg sirva fakadt amikor felültettem hátra..

A yamaha tetszett neki... és ez is szempont...

Viszont ha otthon marad a szépség akkor meg szeretnék barmolni.. és abban biztosan partnerebb mint egy SV 1000.. na meg a magyar utakhoz is jobban áll mint szegény SV az állandóan felkoppanós telójával...

Nem vagyok nagy spiller... de remélem ha egy kicsit megbabrálom a yamahát akkor az is fog tudni valamit..
Igazából az izgat, ha elkezded forszírozni a yamahaát... mennyire veszi jó néven... mennyire partner a sportosabb stilushoz.. mennyire tud supermotosan viselkedni..
Köszi a válaszokat...

Azzal én is tisztában voltam, hogy Yamaha nem telivér szupermotó, de nem is ez a lényeg..
tudom, hogy husa meg a Husky más kategria de nekem nem csak arra kell, hogy a környékben szétbarmoljam az agyam... nekem egy olyan öszvér kellene ami ha kell tud bohóckodni is... de ha kell felrakom az asszonyt és elmegyek a balcsira..

Nem az SV mellé keresek motort, hanem helyette... sajnos nem tudok 2 motort fentartani... pedig milyen király volna...

Igen... a yamaha nehéz és gyengébb a komolyabb szupermotoktól, de az erőben képességeit lehet fokozni egy kis áttétel módosítással... igazából a futómű és a váz helytállósága érdekel...

Jobb lenne bohóckodni egy HUSA FS650e... én nem mondom... de kompromisszumokat kell kötni, mert az tuti, hogy ha messzebre akarsz menni akkor a yamaha a nyerő... sokkal kényelmesebb..

Talán a yamahát is meg lehet bolondítani egy kicsit, meg fogyó kurára is rá lehet bírni...

Szerintetek...
Ja az előbb az lemaradt, ha nem számítana az árkülönbség akkor Husa vagy Apresz mindenképpen.
De mondom utcára simán elgondolkoznék az SM610 Huskyn. Tökjól néz ki, a japcsi kamumotyókhoz képest erős is és relative kedvező az ára. Persze nem a DR-Z SM-hez hasonlítva... :))
Az a helyzet, h az Apresz 550ese nem kiugróan drága ui szinte egy árban van a 650-es Husaberggel. Egyedül a Husky most némileg olcsóbb.
Én is szememet az SM-piacon tartom bár inkább a használton...mindenesetre ezerszer inkább SM610-es Huskyt (1.9Mft mindenestül) vennék az XT helyett, vagy ha még radikálisabb megoldás kell akkor SM510R.
Sok tapasztalatom nincs vele, de mentem már ilyennel és mentem már supermotoval is. AZ XT660X NEM SUPEMOTO!!! Supermotonak látszó tárgy, de nem az....nehéz és gyenge ahhoz hogy ökörködj vele, ráadásul ha borul akkor törik rajta sokminden. Ami mellette szól az a megbízhatóság és a kényelem. Ha túrázni akarsz akkor mindenképpen jó választás. Ami nagyon nem tetszett benne az az, hogy alacsony fordulatról egyáltalán nem húz, csak rángatja magát.

Ha jó supermotot akarsz akkor nézz körül a svédek háza tájékán (Husaberg/Husqvarna). A KTM-ek sem rosszak de az LC4 gyenge (na jó annyira azért nem). Esetleg ha tele vagy pénzzel akkor az új V2-es Aprilia 550 supermotoja is jó lehet.

Egy tanács: Ha megteheted, akkor inkább vegyél egy másik motort ökörködni az SV mellé, mert egy ilyen komolyabb supermoto az ökörködésen kívül másra nem igazán alkalmas, ráadásul a fenntartása is drága az üzemórás szervíz miatt. Az XT660X és társai féle motorokban pedig csalódni fogsz ha ökörködni akarsz...
Szevasztok!

Keresek infókat Yamaha XT660X supermotoval kapcsolatban, de sehol nem találtam egy értelmes tesztet...

Most állok vásárlás elött, de igazából azokat az infókat amik igazán érdekelnek, sehol nem tudtam meg..

Ha valakinek ilyen gép van, megirhatná a tapasztalatokat...

Nekem most egy SV1000 van és azért akarok váltani, mert nem igazán partner a bohockodós vezetési stilusomhoz... egykerék stoppie... csuszka... stb...
tudom, hogy a legmegfelelöbb egy szuperlotyó.. de a yamahát kicsit nehéznek és gyengének találom...

az érdekelne, hogy kinek hogy vált be és mennyire társ egy jó kis szerpentines csúsztatós csapatáshoz, és bohóckodáshoz...

Köszi
www.motormann.hu itt nézz körül itt talán találsz, de ha nincsen akkor tuti hogy tudnak segíteni
Hi all. Segítség kellene: kormánystabilizátort keresek KTM LC4 2005-ös supermotohoz.
azért 125ön még "nyugodtan" ráránthatom a gázt.
nem nagyon lehet rajta teljes gázt húzni
Gyenge, gyenge, de már elmegy