Nem volt nehéz észrevenni. Ha már sok mindenen ültél, érezted, kínoztad, és soha nem elégedtél meg azzal, amid éppen van, akkor rájössz hogy mi a fontos. Nekem az adrenalin. Közútra meg ott az Impreza.
Amúgy állítólag DT-ből is volt 30 lovas verzió (más kérdés hogy ilyet látni sztem sose látott, mindenki csak hallott róla )...de amire én használnám, arra pont elég lenne a 15 LE is
Langyos húgy menetteljesítménye van, Minarelli blokkos. Uaz mint a Yamaha DT vagy a Derbi vagy a Sachs. Nagy áhítat kellett hozzá ha vki el tudott szállni tőle, és nem csak a feliratot látta. A 34 Le meg sajtóhiba. 15-16. Max
fő a realitás
Amúgy állítólag DT-ből is volt 30 lovas verzió (más kérdés hogy ilyet látni sztem sose látott, mindenki csak hallott róla
Mondjuk ha nagyon nem találok, akkor lehet hogy kénytelen leszek beérni egy LC2-vel