mondom megvettem a O sat mert biztos joobb mert drága azt mentem vele , mikor a kuplungot próbáltam nem joo valami! megnéztem a gyári láncot az is O alig hajlik... levettem az új reginát mert hallottam ,hogy nyöszörög ahogy forgatom a kereket , hát elég nehezen görbül ,,,máá mentem is hoztam egy nem O-s reginát . Megpörgetem a kereket még most is forog
én nem tudom, a vigyori jel arra ment, hogy azt hitted megszorult!
én is szerintem akkor ilyen sima reginát veszek, múltkor Fox is azt ajánlotta. a fogaskerekek mennyibe kerültek?az is regina?
valamivel biztos, de nem tudom milyen egy új o-gyűrűs, az enyém kula volt nagyon...
meg sumozni szerintem full fölösleges a gyűrűs, csak 2-szer annyiba kerül
én a láncal nem szaroznék nincs fölös pénzem blokk oldalt venni és csak párba van haver drz je 118 ba volt,,,,(még kibirja ezt a hónapot most nincs 20000 et -om láncra )
szedd le nézd meg hogy meg van-e merevedve, ha nem jó az, én most cseréltem már csak "kockásan" hajlott...
mondjuk ugye enduróztam is vele, meg o-gyűrűs láncot nem kellett volna benzinba áztatni meg brigéciolozni...
most meg szinte gurul magától a motor
azt hiszem Ronis írta valahova hogy megvan adva a 2 görgő közti max távolság 520-as láncoknál, talán 7,2 mm ami a max azután kuka, de ezt ne vedd 100-asra
a múltkor volt a lánc téma. egyébként arra van valami előírás, hogy azt hány óránként kell cserélni? vagy csak találomra én kiakarnám már, csak fater azt mondja még nem kell. 38órát futott eddig.
kicsit túlzás ja, de azért vannak ilyenek is, itt van haver az ékes példája, másfél év alatt 10 üó az fe550-be és árulja... ha nem tudnám hogy igaz, azt se nem hinném el, pedig de...
ne is mond előre félek a tavasztól hogy fogok kibírni egy 20 perces menetet, leginkább sehogy, tavaly se ment végig...
max oda powertapezzük magunkat hogy rajta maradjunk
nagyon kéne valamilyen ütnivaló 250 2t cross fostaliga állóképesség növeléshez, egyszer talán olyan is lesz...
köszi, de ez már csak másodlagos szépítgetés... az a pár cucc a lényeg ami már benne van, kezelhetőségnél, kanyarodásnál nagy upgrade-re számítok, és jó lenne ha úgy is lenne
Nézd meg a gyorsító fúvókát hogy rendesen működik-e? Alapjáratról nagy gáznál a gyári gépek fulladnak (legalább is amivel én idáig találkoztam) azon csak a tuning segít.
én is szerintem akkor ilyen sima reginát veszek, múltkor Fox is azt ajánlotta. a fogaskerekek mennyibe kerültek?az is regina?
meg sumozni szerintem full fölösleges a gyűrűs, csak 2-szer annyiba kerül
akkor sima gyűrű nélküli regina van most fent?
amúgy 11200 a 114-es 520 did erősített gyűrű nélküli lánc, sm-re full jó
mondjuk ugye enduróztam is vele, meg o-gyűrűs láncot nem kellett volna benzinba áztatni meg brigéciolozni...
most meg szinte gurul magától a motor
azt hiszem Ronis írta valahova hogy megvan adva a 2 görgő közti max távolság 520-as láncoknál, talán 7,2 mm ami a max azután kuka, de ezt ne vedd 100-asra
max oda powertapezzük magunkat hogy rajta maradjunk
nagyon kéne valamilyen ütnivaló 250 2t cross fostaliga állóképesség növeléshez, egyszer talán olyan is lesz...
GD féle powernow vagy mi nem segíthet?Vagy nem ilyen esetekben hatásos?