akkor raccsingolunk anyuka! Te+Tomi+én tuti egy csoportban leszünk..amatőrök...majd háztetőék alakítják a haladó csoportot,Sanya+Marci meg stb ők pedig a versenyzőket Naaaa vigye már el valaki a gumimat...kéne hátra 165 slick
lejárt műszakiért mennyire bűntethetnek meg? csak mert most látom, hogy az enyém 11-én lejár
és 20-áig már nem tudom megcsináltatni, mert nem leszek otthon... szóval ha mondjuk 20 körüli pénzbírságnál nagyobbra nem kell számítani, akkor bekockáztatom. ha rosszabb, akkor lehet nem...
A Nyirádi motorsport centrum és közvetlen környezete méltó díszlete lehetne egy fantasztikus-katasztrófa filmnek! A vörös anyag ami a pályát borította a helyi bánya terméke aminek a kitermelésével járó nyomok jócskán látszottak mindenhol. Ennek ellenére maga a pálya tökéletes felszereltséggel rendelkezik és méltó helyszíne a NÉGYKEREKŰ sportoknak! Szerencsére az időjósok megfelelő időjárást ígértek, ami a nap folyamán be is igazolódott. A néhol erős szél kivételével élvezhettük a tavasz első napsütéseit. Az már szombaton is látszott, hogy nem kell parkolási rendet kialakítani a depó területén, az viszont lehangoló volt ami a valóságot tükrözte. Néhány adat a versenyről számokban: 16 Magyar induló Prestige 6, Open 4, Utánpótlás open 5, Utánpótlás 125-250 1, SM Quad 2. Ezek a számok mindent elmondanak a Magyar SM sport pillanatnyi helyzetéről. Sajnos nekünk óriási csalódás látni ezt az állapotot, mert a csapat a hétköznapjait és hétvégéit folyamatos edzésekkel tölti, és ha !
nincs jó hazai bajnokság akkor ezt a munkát külföldön kell kamatoztatni. De szerencsére ezen a futamon itt voltak még a Svájci vendégeink akik jelenlétükkel emelték a rendezvény színvonalát. Srácaink nagyon jól szerepeltek a futamokon és az edzéseken. Bencsik Dániel #62 nagyon jól elkapta mindkét futamán a ritmust és szép tempóban robogott a leintés felé! Ugyan az első futamában becsúszott némi probléma, de a végeredmény szempontjából ez már lényegtelen. Ónodi Benjámin #85 a kissé lassú kezdés után az időmérőn és a futamokon már megmutatta valós tudását, és ismét csak követte őt a mezőny biztos távolból. Kecskeméti Márk #69 körideje és a futamokon nyújtott teljesítménye már a szegényes Magyar mezőny elejébe sorolja. Bár az első futamban a túlzott sietség miatt majdnem rossz vége lett, de az eredmény tudatában ez már nem fontos. Holdonner Norbert #101 ismét felszívta magát és szépen teljesítette a távot, de az időzítését még csiszolni kell, hiszen mire beindult és előre kü!
zdötte magát már vége volt a versenynek. Pintér Attila #89 és !
Necsász Márk #6 kiváló tapasztalat szerzésként könyvelhette el a hétvégi versenyt, és ennek tudatában készülhetnek az esetleges következő fordulóra. Lánczi Sándor #72 ismét bizonyította harci kedvét és kemény motorozással beharcolta magát a mezőny legelejébe. Azt tisztán látszott, hogy a Supermoto csak betétfutam volt a Short-track quad versenyen! Minden elismerésem az övék, mert látványosak, sokan vannak és szépen közlekedtek a pályán. Nem értem miért kockáztatják a versenyeiket a jelenlegi SM rendszerhez tartozással! Nem értem hol vannak az annyira beharangozott SuperPitBike versenyzők! A nevezési díjak maradtak idén is, éppen csak a mögöttes tartalom változott negatív irányban. A Nyirádi verseny lebonyolítása rendben zajlott és a pályabírók is jól végezték dolgukat. Annyira jól, hogy a kék zászlót a pálya egy adott helyén külső(felső) utasításra csak egy bizonyos versenyző előtt lengették szorgalmasan. Nem csak az a baj, hogy a többi versenyzőnek nem járt ez a figyelem!
, hanem az hogy a tisztelt apuka nem hisz fia tudásában és ehhez hasonló rendkívül etikátlan külső segítséggel próbálja őt támogatni. Ezzel a viselkedéssel népszerűtlenné teszi magát ami a kisebb baj, de rontja fia megítélését is. Ezekkel a módszerekkel ma már nem lehet hosszú távon sikeresen működni a sportban és az üzleti életben sem. A Supermoto Magyar bajnokság jelenlegi állapotát jelentősen befolyásolja ez a népszerűtlenség amit mi a versenyzők, csapatok, családtagok, és segítők szenvedünk meg. Aki próbálta az tudja milyen nehéz erre a szakágra támogatót találni, főleg ha felmerül, hogy ki tartja kézben a bajnokságot. Az, hogy a bajnokságunk itt tart bizonyos részben annak köszönhető, hogy magasak a költségek és egyre kevesebben tehetik meg, hogy versenyezzenek. De legfőképpen azt látom, hogy a probléma a vezetőségben keresendő. A nevezési díjak és rendezési költségek csökkentése külső támogatók bevonásával megoldható, ha azt valóban a szakágra költik! Ez a feladat azo!
knak lenne a dolga akik hasznot húznak a sorozat lebonyolításából! Nagy!
szomorúsággal tölt el az , hogy a SM szakág ilyen mély ponton van, és a jelenlegi vezetéssel nehéz elképzelni a reményteljes folytatást. Ezúton kérnék mindenkit aki kapcsolatban van a Supermoto szakággal, hogy közösen találjunk ki olyan dolgokat, módszereket melyek előrébb mozdíthatják a sport jövőjét. Írjátok meg a gondolataitokat a hozzászólás rovatba! Csak szalonképes és hasznos ötleteket várunk!
Elhitetik velünk, hogy ez milyen könnyen megy!
nem-nem, azt nem lehet!
Sanyáék bedobtak hátulra.............
és 20-áig már nem tudom megcsináltatni, mert nem leszek otthon...
Igen, minden rendben volt, de ugye én fuvarral léptem haza.
Üdvözlet a vörös bolygóról!
A Nyirádi motorsport centrum és közvetlen környezete méltó díszlete lehetne egy fantasztikus-katasztrófa filmnek! A vörös anyag ami a pályát borította a helyi bánya terméke aminek a kitermelésével járó nyomok jócskán látszottak mindenhol. Ennek ellenére maga a pálya tökéletes felszereltséggel rendelkezik és méltó helyszíne a NÉGYKEREKŰ sportoknak! Szerencsére az időjósok megfelelő időjárást ígértek, ami a nap folyamán be is igazolódott. A néhol erős szél kivételével élvezhettük a tavasz első napsütéseit. Az már szombaton is látszott, hogy nem kell parkolási rendet kialakítani a depó területén, az viszont lehangoló volt ami a valóságot tükrözte. Néhány adat a versenyről számokban: 16 Magyar induló Prestige 6, Open 4, Utánpótlás open 5, Utánpótlás 125-250 1, SM Quad 2. Ezek a számok mindent elmondanak a Magyar SM sport pillanatnyi helyzetéről. Sajnos nekünk óriási csalódás látni ezt az állapotot, mert a csapat a hétköznapjait és hétvégéit folyamatos edzésekkel tölti, és ha !
nincs jó hazai bajnokság akkor ezt a munkát külföldön kell kamatoztatni. De szerencsére ezen a futamon itt voltak még a Svájci vendégeink akik jelenlétükkel emelték a rendezvény színvonalát. Srácaink nagyon jól szerepeltek a futamokon és az edzéseken. Bencsik Dániel #62 nagyon jól elkapta mindkét futamán a ritmust és szép tempóban robogott a leintés felé! Ugyan az első futamában becsúszott némi probléma, de a végeredmény szempontjából ez már lényegtelen. Ónodi Benjámin #85 a kissé lassú kezdés után az időmérőn és a futamokon már megmutatta valós tudását, és ismét csak követte őt a mezőny biztos távolból. Kecskeméti Márk #69 körideje és a futamokon nyújtott teljesítménye már a szegényes Magyar mezőny elejébe sorolja. Bár az első futamban a túlzott sietség miatt majdnem rossz vége lett, de az eredmény tudatában ez már nem fontos. Holdonner Norbert #101 ismét felszívta magát és szépen teljesítette a távot, de az időzítését még csiszolni kell, hiszen mire beindult és előre kü!
zdötte magát már vége volt a versenynek. Pintér Attila #89 és !
Necsász Márk #6 kiváló tapasztalat szerzésként könyvelhette el a hétvégi versenyt, és ennek tudatában készülhetnek az esetleges következő fordulóra. Lánczi Sándor #72 ismét bizonyította harci kedvét és kemény motorozással beharcolta magát a mezőny legelejébe. Azt tisztán látszott, hogy a Supermoto csak betétfutam volt a Short-track quad versenyen! Minden elismerésem az övék, mert látványosak, sokan vannak és szépen közlekedtek a pályán. Nem értem miért kockáztatják a versenyeiket a jelenlegi SM rendszerhez tartozással! Nem értem hol vannak az annyira beharangozott SuperPitBike versenyzők! A nevezési díjak maradtak idén is, éppen csak a mögöttes tartalom változott negatív irányban. A Nyirádi verseny lebonyolítása rendben zajlott és a pályabírók is jól végezték dolgukat. Annyira jól, hogy a kék zászlót a pálya egy adott helyén külső(felső) utasításra csak egy bizonyos versenyző előtt lengették szorgalmasan. Nem csak az a baj, hogy a többi versenyzőnek nem járt ez a figyelem!
, hanem az hogy a tisztelt apuka nem hisz fia tudásában és ehhez hasonló rendkívül etikátlan külső segítséggel próbálja őt támogatni. Ezzel a viselkedéssel népszerűtlenné teszi magát ami a kisebb baj, de rontja fia megítélését is. Ezekkel a módszerekkel ma már nem lehet hosszú távon sikeresen működni a sportban és az üzleti életben sem. A Supermoto Magyar bajnokság jelenlegi állapotát jelentősen befolyásolja ez a népszerűtlenség amit mi a versenyzők, csapatok, családtagok, és segítők szenvedünk meg. Aki próbálta az tudja milyen nehéz erre a szakágra támogatót találni, főleg ha felmerül, hogy ki tartja kézben a bajnokságot. Az, hogy a bajnokságunk itt tart bizonyos részben annak köszönhető, hogy magasak a költségek és egyre kevesebben tehetik meg, hogy versenyezzenek. De legfőképpen azt látom, hogy a probléma a vezetőségben keresendő. A nevezési díjak és rendezési költségek csökkentése külső támogatók bevonásával megoldható, ha azt valóban a szakágra költik! Ez a feladat azo!
knak lenne a dolga akik hasznot húznak a sorozat lebonyolításából! Nagy!
szomorúsággal tölt el az , hogy a SM szakág ilyen mély ponton van, és a jelenlegi vezetéssel nehéz elképzelni a reményteljes folytatást. Ezúton kérnék mindenkit aki kapcsolatban van a Supermoto szakággal, hogy közösen találjunk ki olyan dolgokat, módszereket melyek előrébb mozdíthatják a sport jövőjét. Írjátok meg a gondolataitokat a hozzászólás rovatba! Csak szalonképes és hasznos ötleteket várunk!
Forrás: Motoax hírlevél