Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi az káj?:csak nem egykeróra kell a vas?
Bazdmeg?bazdmeg ,bazdmeg ez nagyon Állaaaaaaaaaat
Apááám, ez odab@sz!
Feleségem mondja tegnap: "Te, láttad azt az új suzukit, azt a B-kinget? Állat, nem? Csak az a kipufogó, meg az a hátsó ülés..."
Ez a Laser 4 csövese ugye? Nézegettem én is, de egyenlőre a gyári dobokat hagyom rajta a sok külföldi út miatt. Különben én is ezt tenném fel bár az új Bódis a kevlár takarókkal szintén állat.
Ma tették fel a gépemre. Nekem, nagyon tetszik, és a hangja is állat. Tetszik?
Mondjuk a NAAAGY japó gyárak közül a hangszeres magyar motorral indult. Sokan azt hiszik, hogy a P20-at tőlük loptuk, de ez nem így van hanem ők vették meg a licens-t és azzal kezdődött a nagymotorgyártásuk 1964-ben. Megtaláltam apósom Auto-Motor gyűjteményét bekötve 1955-1975-ig. Az 1957-es autó kiállításon Svájcban mutatták be a magyarok a P20-at, de csak 67' körül kezdték gyártani és addigra japánban sikergép lett.
Miért nem próbálsz ki egyet? A közeletekben a Full-Gas-nál biztos van tesztgép, legalábbis a Bp.-en van. Én már több havernak adtam kölcsön akik még nem ültek nagyobb sportgépen(aki ült már az is csak annyit mondott, hogy nem hitte volna hogy ennyit tud) és többnyire remegő lábakkal szálltak le és a sisakot nem bírták levenni mert beleakadt a fülükbe a folyamatos vigyortól. Nem nagyon van mit mondani róla mert minden publikus, innen már csak a próba segít, de ahogy írtam azután már én is csak ezt akartam megvenni pedig a lét nagyon sajnáltam. Annyit talán, hogy az enyémben 15000 van és semmi baja, igaz nem vagyok állat. A Full-Gasnál jó áron beszámítják a régi gépeket, most vesz egy haver új Busát és a 8 hónapos SV-jét számolják be.
Akkor mit mondanál,ha már én is rajta ülnék és keróba állna alattam a Béka?

....elég ha kigondolod,bár azt sem lehet,mert nincs rá szó
"Tömör gyönyör"
asszem rátapintottál a lényegre
Disznóóóóóóóó
de megröfögtetném!
Sokat agyalok ezen a kúrva békingen csak már mehetnék egyel akkor döntőképes lennék!
Valaki beszéljen már a motorjáról....
De azért az belátható, hogy a bömös már letett addigra szinte mindent az asztalra, mikor a NAAAAAAAAGY japán motorgyárak még csak az első csatogos lepkés modeljeiket tervezgették. És az általuk használt újítások sikeresen át lettek ültetve a mindennapokba, és nem tüntek el úgy a süllyesztőbe, mint a pl egy ováldugattyús honda, vagy egyoldalas elsőkerék felfügesztés, stb. Élen járnak a japánok fejlesztésekben az apró újdonságokban, de sokszor nagy árat fizetünk értük...
Ennek homlok egyenest marketing a HD. 100 éve kötik az ebet a karóhoz, a sok gondatlan meg falja teljesítmény , és fék és futómű nélküli 3mázsás vaskupacokat. (De a V-rod talán őket is felébresztette csipkerózsika álmukból, bár még elég kábultak.)
A japánok harmóniában tökéletes gépeket tudnak piacra dobni, és kiszolgáják a vásárlók igényeit. erre remek példa A B-king.
Valahogy így.......a bömös eladási sikereihez nem kis mértékben járul hozzá a neve is amit persze nem érdemtelenül szerzett.......de azért vmiért mégis a japán gépek kelnek el nagyobb számban még a drágák is. Én is a Banditot mentem kipróbálni, de ott volt épp egy B is így azzal mentem és hamar beláttam, hogy kár volt .......először úgy gondoltam, hogy drága nekem, de mivel amióta megjelent az volt a vágyam ezért inkább mégis bevállaltam azt a tul. képp nem is sokkal nagyobb részletet viszont azon ülök amire később úgyis lecseréltem volna a Banditát.
Szerintem Elissa azt szeretné kifejezni, hogy Ő nem szívesen tudna magáénak olyan motort, amitől nem tölti el büszkeséggel vegyes csodálat, mikor kinyitja a garázsajtót. Szerintem.
Hogy hívják a birkák királyát? Beeee-King.
Akárhogy is van ha csak az árat nézzük is, na meg ránézésre motorozhatóság szempontjából is a B-King jobbnak tűnik. Persze a B-ről is amíg ki nem próbáltam nem gondoltam volna, hogy ilyen kezes és jól dönthető gép. Ránézésre túrázni lehet, hogy jobb lesz a bömös, de a B nagyobb élményt nyújthat pályán és szerpentinen. Mondjuk nyilván elfogult vagyok. Akkor is BEEKING!
Pedig igazán nem ezt akartam sugallni, mivel pozitívan szoktam gondolkozni, lehet h elhamarkodott kijelentés volt részemről, ezért kérem elnézésed...igazad van abban h milyen paraméterekkel rendelkezik én ezt nem is vitatom, quickshifter, a Duolever rendszerű felfüggesztés/ szeretem az újdonságokat/ ...és a többi fejlesztés igen dícséretes a mérnökök részéről, le a kalappal...és nem a szín-külsőség stb számomra sem a meghatározó, hanem egyértelműen a műszaki paraméterek...de nem tehetek rola nálam van egy érzés...ami igen fontos számomra és domináns Részemről ennyi...
Az R71-es 1938-as BMW óta nem született számomra szebb motor, és a megbízhatósága és műszaki tartalma olyan volt, hogy a kinaiak még ma is gyártják, szinte teljesen azonos tartalommal...
És magával ragad az a fajta különcség amivel építik a motorrjaikat. És egy kicsit talán édesanyám süteményeihez tudnám a legjobban hasonlítani, amit nem az szépsege miatt szeretünk, hanem az íze miatt!
És hogy visszakanyarodjak, talán ilyen a B-king is ami keményen megosztja(megosztotta) a formájával, műszaki tartalmával a vásárlókat, rajongókat...
Nem, sajnálom még mindig nem ! Ez olyan volt mintha azt mondtad volna hogy nem tetszik a szine!
Egy nőtöl nem várnék többet, de tőled igen!
(Szerintem egy tipikus szőrnyű magyar habitus , amivel mindannyian küzdünk, melyet a te mondandód is sugall, és én naponta megküzdöm itt a cégnél dolgozó droidokkal, mi szerint az új bár nem is ismerjük, jó nem lehet, vagyis magyarok szerint csak rossz lehet! Lehet ezen változtatni? )
Szóval neked akkor most újra figyelmedbe ajánlom az új BMW-t, de most nem mint a B-King ellenfele, csak mint egy újdonság! És most nézd meg és vessz el a részletekben! Vessz el azokban a mérnöki újdonságokban amiket korábban fel is soroltam...hogy legyen megalapozott véleményed is ne csak furcsa "szájízed".
Bocsi... csak egyszerűen nincs meg benne így számora hirtelen az az elsőőő ...hűűű de lenyűgözött dolog, ami pl a B-Kingnél egyből, ezt leírni nem tom szavakkal...persze kíváncsi vagyok rá...férre értés ne essék...azért nem is mondok többet...most már remélem érthetőbb voltam
Na ez az. Ott van a 1.1-1.2 gs sorozat. A koncepció eleve beteges: 2.5 mázsás túraendúró. Megjelenése óta bűn ronda, esetlen formatervnek tartom az összeset, de még soha senkit- tulajt sem- hallotam úgy nyilatkozni róla, hogy a külsejét dicséri. Ettől függetlenül a legnagyobb számban eladott BMW.
Ez a k1200r kopasz viszont mindig is tetszett, azt betenném a Bandit mellé.
Akkor igazán nem értem hogy miért utasítod el Mindjárt az első szavaiddal, ha utánna mégsem akarsz véleményt alkotni, lennél egy kicsit következetesebb?
A BMW-k soha nem követték nem használták a kor aktuális dizájn elemeit, esetleg őket követték sokan, és másolták sokan. De ne fordítsuk viszájára a dolgot egyből, ettől még a más is lehet eredeti, egyedi...
A bajoroknak, mindig volt egy "furcsa" stilusuk, de valahol mindig eltaláltak a célközönséghez. Sokszor úgy néznek ki a motorjaik mint ha a raktárból a maradék alkatrészeket agatták volna rá, és harmónikusnak nem igazán volt nevezhető, de ettől még felforgathatja a világot, és megbotránkoztathatja a begyöpösödött maradiak felfogását...
Hát nekem nem gyere be, a külső dizájn se, de így nem akarok véleményt alkotni, majd a tesztek alapján és ha élőben is láttam...a B-King az mégiscsak über- über- über