Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igaz, de az csak műanyag, a tank is csak 16l-es. Igazából könyű vele motorozni, kezesebb mint az SV.
Tetszik ez a fehér. Ma voltam amargoéknál alktarészért, ot állt két béka meg egy gsr egymás mellett. Banyek,a béka kétszer olyan széles.
Egy haver ajánlott egy kis szinváltozást pár idomon, lehet meglépem vmelyiket. Ha igen lesz kép.
Csak a fehér lesz az új szin? A Busa narancs jobban érdekelne.....majdnem Busa lett csak a szine miatt.......de aztán győzött a józan ész .
ok. köszi
Akkor én is elkezdek keresgélni. Van egy motorosbolt Vácon akik az USA-ból hoznak be rendelésre cuccokat.
Ha tudsz ilyen oldalt akkor írd le légyszíves, mert én kerestem már de nem találtam olyat ahol műszerfal is lenne.
Nézzél kinti oldalakat hátha lehet olcsóbban is venni, nekem Bandito szerzett 3 pár bukógombát kintről harmadáron az ittenihez képest és linkelt anno olyan oldalakat ahol alkatrészt is árultak hozzá. Pl. az oldalidom amiben az index is van szinrefújva 22000huf-ra jött ki +posta.
Egy nagy ütést kapott a műszerfalam Középen. Elfolyt a kristály mondhatnám úgy is hogy három részre repedt. minden funkcionál úgy ahogy kivéve a benzinszintmérőt + km állás meg úgy mindent ami középen található. Naggyából belőttem ,hogy hanyas fordulaton megy a bringa 50nel (3/1800) egyelőre ez a lényeg. Úgyhogy gyűjtögetni kell úgy 220 ezret az órára.
Azért köszi az infót, de ezt még a jóistenke se tudja megjavítani
Mi történt a géppel és Veled? A XIII. ker.-ben a Kresz Géza u.-ban van egy autóműszer javító, ha nem törött nagyon a ház talán tud vele vmit kezdeni.
Nyammm.
Jé ennek a blokknak másképp van az osztósikja!
Amúgy én inkább azonosítom be:
behajtó tengely( vagy primer tengely a primer áttételtől) ,
és kihajtó tengely ( vagy szekunder tengely, a szekunder átételhez).
És inkább fogaskerék párokról teszek említést. Az egész ritkán megy a levesbe. A kapcsoló körmök , és árkok kikopása esetén ugyan szomszédos fogaskerékpárokat érint a dolog, de ritkán az egész összeset. Bár ha mindegyik fokozat küldve van akkor...
Na mindegy vissza a B-kinghez.
Ja! Minium akkora, de nem kisebb!
Előbb utóbb gyártanak majd HICOMAT-ot is, bár szó-szó azt nem próbálnám ki
Baz.....g leesett. ezt aztán jól megmagyaraszondtam héjjjjj
na mer?
szerintem te keltenél feltűnést, ha egy kezeden meg tudnád számolni
NNaa. valamikor össze kéne ütni egy Béla Király találkozót.... sztem elég negy feltűnést keltenénk, bár ha jól meggondolom egy kezemen meg tudnám számolni mennyi a hadrafoghtaó BK tulaj.
Az enyimbe mán "csak" egy műszerfal kell , így elég gáz vele járni mert pont a közepén folyt ki a kristály és csak ballra indexem van + fordulatszám+seb. fokozat. De majd szólok a jézuskának és remélem karira hoz egyet. ha nem akkor ha tud valaki bontottat szólhat :-)
számszerűleg?
Azért majd egyszer probáld meg ezt a egy kicsit nagyobb lökettérfogatú fogattal is!(pl. :also fordulaton)
Na ott a 4 pont!Én sem szólok bele ,hogy ki hogy motorozik!Ti úgy én meg igy!Neketek egy kibaszott forintotokba nem került
a fölső csoportkerék az mi a szösz ha nem az,a hengersor alatt?
Pisti!
Én csak megyek és alacsony fordulaton is csak pöcgölgetem a váltokart felfelé kuplung nélkül és simán veszi,minden gond nélkül,NAgyon megszoktam már a váltást igy!A kuplungot 2 személy esetén használom,finomitás képpen hogy a bukók ne koccanjanak az utasnak köszönhetően.Én igy motorozom és mikor meglendülök öröm hallani ahogy durrog a kipu a gyors váltás miatt
Majd ha egyszer lesz alkalmunk megismerkedni és akkro majd látod,hogy nálam ez igy megy igazán...