Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez lenne az anyagi csőd záloga: „Busa blokk tengernyi nyomatékkal + 200as gumma.”
Én azért nem lennék biztos benne.
R1 futómű OK, na de a blokk az már nem annyira OK . Persze ha nem sornégyeshez hasonlítom (nem is lehet és nem is érdemes), hanem egy chopperhez akkor már az is OK!
Busa blokk tengernyi nyomatékkal + 200as gumma. Szép kis anyagi csőd lesz.

MT-vel kapcs azt meg ne feljtsd el, hogy az alatt egy R1 futómű van...
Hepcko & Becker tartóval meg dobozolható. Épp ez a project megy a magyar MT klubban.
De már a 2001-es japán gépek is susognak.
nya igen ...én is megdöbbentem ...jég-csúszós út...igen csak van itt is
És miként tartozik ez ide
2001-ben még más előírások, szabványok voltak.
Egy 4 hengeres motor csak jó lehet.
Ja.
Csak a Király jóval könnyebb, kétszer olyan erős és nem hal meg 4.000-es fordulaton.
Barátom próbálta a B-Kinget, baromira tetszett neki.
Az angol Superbike-os figurák is fikáznak mindent, de ők is istenítik.
Biztosan lesz rá nagyobb, kiegészítő plexi.
Ja, félre lehet érteni Mindkettő arra jó, hogy magadban csapassál. ebben tutira hasonlítanak
Zöldi: azért az MT01-hez hasonlítani a Brutál-Kinget...

Olvasd már el mégegyszer, mit írtál!
Ez maga a motorozás életérzése.
Is.
Magas fordulaton.
Ennek némileg ellentmond azért, hogy 2004-től az R1-eknek, 2006-tól pedig az R6R-nek is egész tisztességes hangja van gyárilag!
Ez van...a japók nem mernek rendes hangú kéményt gyártani. Pl komám moto guzzija (2001-es asszem) olyan égzengést produkál agyári csövekkel, hogy ihaly. Az hogy ment át az EU X zajszabványon? HD sportster detto.
Hát, nemtom, azért ezek a kipufogók erősen hagynak maguk után kívánnivalót. Mondjuk a gyári Enterprise űrhajóknál jobbak, de eddig a TwoBrothers mutatta a legszebbet (nem részre hajlás! ).
De a legsiralmasabb az a hangja a gyári doboknak - kb. mint a tavaszi szellő a fák között!
Minél többet lesem ezt a B-Kinget, annál kíváncsibbá tesz, hogy vajon kik fognak ilyen motort venni. Ezekkel az utángyártott kéményekkel már egész pofás, de 1 személyes, semmi nem fér rá, buzi erős,de mégsem lehet vele igazán gyorsan menni...tököm sem érti. Olyasmi lehet, mint az MT01. Arra jó, hogy motorozgassál vele egyedül egy frankót.
Én mondjuk kihasználva az A/B kapcsolót, olyan áttételt választottam volna, ami rugalmasságban mindent odaver, mégha ez a végseb kárára ment is volna. Mondjuk ezt utólag sem nehéz metenni. -1 fog elöl, +2 hátul.
Szia Elissa!
Látod még csak el sem kell menned a GSR topikba! Elég csak ha kiejtjük azt aszót, hogy GSR és máris házhoz jönnek a lovagok!
Én a helyedben kihasználnám, hogy ingyen és bérmentve tesztelheted a GSR-eket!

Kompolton is ilyen frankó jégpálya van az utakon mint itt Pesten? Bár itt már olvad!
ohhh...köszönöm kedvességed ...
ez nekem is eszembe jutott miután beraktam ide az üzit...
Akkor legyen még néhány csajos BK!
Az enyémben van a legtöbb kilométer,és még azt az apró hibát leszámítva(csavar elhagyás)is tökéletes.
Neked nagyon bejönne,higgy nekem.Az enyémet kipróbálhatod és tuti megkedveled nagyon hamar.
Kicsit szét van gyúrva,szélesebb kormány van rajta,elöl eggyel kisebb fogaskerék,üvöltő kipu.
De szerintem már megnézted az adatlapomon az tuti.
NEKEM NAGYON BEVÁLT és akinek ajánlottam azok megvették és istenitik.
Kezdő motornak sok is,de kordában lehet tartani egy kezdőnek.
Ha megjön a jóidő,az igéretemet behajthatod,csak hogy meggyözzelek.
Aztán Te meg csak győzz hálálkodni.....
mintha neked nem lett volna GSR-ed

A yoshi dob carbonból 1000ZSD a Kingre, Titániumból meg 900USD. Nem is drága, ha azt nézzük, hogy kettő kell belőle.....
Köszi, de volt már!
Húúúú ha ezt a kérdést a GSR-es topikban teszed fel, akkor nyomban 20-an fogják ecsetelni a gép jó tulajdonságait! Szóval ott tudsz kimerítő infóhoz jutni.
Ha valami kimarad a válaszokból akkor szívesen segítek!
Hello!
Yoshimura ilyet gyárt rá!