Érdekel, hogy vajon meg tudom-e csinálni... (Az e-bike és még sok projektem is így indult)
most még nagyon szépen lehet váltani is nincs hang
kíváncsi vagyok hogy meddig marad így.
úgy érzem be vagyok biztosítva egy ideig
,
Egy innen való Kawa Vulkán 750-et javítottam ( el voltak dugulva a hidrotökék), gondoltam majd a karbit is jól behangolom neki. De szinte minden "le volt hegesztve" azokon a karbikon. Már csak pici betükkel irom, hogy egy szinront birtam ráeröltetni. A tükön ahogy irtad nincs állitási lehetöség. Annyit adnak meg, hogyha a hegyekben motorzol, akkor cseréld a fúvóka méretét másik méretre. Nem akarok hülyeséget irni, de talán még a alapjárati keverék állítás is "le volt tiltva".
De pl ebben az államban a Power Commander is egy elöre beégetett, a gyáritól eltérö injektorvezérléssel legális csak. Ami tudjuk hogy kb mennyit ér ebben a formában...
Nem ismerem a karbi tipusát, de szerintem a korábbi 600-as modellek karbisorát hozzá lehetne állítani ehhez a modellhez is, ha nagyon tekergetni akarod.
Azt hogy túl magas fordulaton miért nem veszi el a gyújtás, lövésem sincs.