{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5538555] 2019. 04. 20. 6:52
ferivagyok
esetlegesen gyújtás probléma is lehet
[#5538476] 2019. 04. 19. 20:44
MotorosT5
Sziasztok!
Bandit vásárlás előtt állok, főleg a 2006-2006 os évjáratú gépeken gondolkodom 650-es motorral. Tehát már az ,,új,, külső de még a régebbi lég-olajos blokk plusz 50ccm-el N- változatban. Van valami amire kifejezetten figyelni kell az adott évjáratban? Típushibák?
Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget!
[#5538407] 2019. 04. 19. 12:16
VarGábor
Kedves Petya! Próbáltunk visszavenni a pilot csavarokból de nem lett jobb sajnos. Így nem szívesen raknám össze, nem akarok így menni vele. Még azon agyalunk, hogy az előző tulajok áldásos tevékenységének lehet ez a következménye. Jelesül, hogy valaki levette a veztengelyekről a fogaskerekeket és rosszul rakta vissza? Vagy, hogy a főtengelyen a jeladónak elhagyta a stiftjét és szemre rakta vissza, ami nem sikerült jól?
[#5538332] 2019. 04. 19. 6:21
petyarider
Most nezem pecsi vagy. Ha elmotorozol Tabra mostansag, megmerjuk a vesztesegeket illetve beallitom a karbit. Ket tabla csokiert
Felreteszem a meloimat.
Apropo, gyertyak a felujitas elottiek vagy ujak?
[#5538322] 2019. 04. 18. 21:54
petyarider
Kompresszio meressel nem mesz semmire. Irtam lejjeb mit csinalj
[#5538306] 2019. 04. 18. 20:58
VarGábor
Sziasztok! Megint én a visszapöfögő Bandittal. Beraktuk az új vezérműláncot. Minden a helyén, gyertyák újak, mégis mégis...Alapjáraton visszaböfög a karbiba és leveri a szinkron teszter csövét. TPS szenzor csatiját lehúztam, nem lett jobb. Néztem sötétben, sehol nem szikrázik, nem húz át a trafó. Szelephézag rendben. Kipuf nem fúj ki, falsot nem szív. Karbi pilot csavarok gyári értéken, karbimembránok rendben. Ötlet? Holnap mérünk egy kompressziót. Hátha az mutat valamit.
[#5537992] 2019. 04. 17. 18:53
minfoka
Illetve kicsit mitha zörögne a kuplung ha behúzom elhallgat. Van valami jellemző hibája a típusnak ami ezt okozza?
[#5537988] 2019. 04. 17. 18:44
minfoka
Sziasztok! Olajat cseréltem az 1250 sa (2007) banditomba. Kiszedtem megnézni a kuplung lamellákat mérés szerint 0,6 mm bütyök van rajta mindkét oldalon. Az lenne a kérdésem mikor cserés? A lemezek szépek nem karcosak. Illetve kérhetnék szépen manualt hozzá ha lenne valakinek? Köszönettel Zs
[#5537606] 2019. 04. 15. 7:21
tsanyi
Azt azért megnézném mégegyszer, hogy a veztengely véletlenül mégsincs-e eltéve egy foggal.
[#5537603] 2019. 04. 15. 6:40
petyarider
Ne hasogassunk szorszalat, lehetne orakat irni a karbikrol.
Gondolom csak kitakaritott a karbikat, ha szetszedte a gepet.
Nyomasveszteseg meres, gyujtas ell., Karbi beall.
Aztan mindenki azt csinal amit akar
[#5537591] 2019. 04. 14. 22:26
K.István.
Semmit,de ha nem testel a trafo rendesen, akkor kimarad a gyujtas. Ha nincsenek Jo allapotban csatlakozasok, gyujtokabelek, akkor elmegy a teljesitmeny es gyenge szikra rosszul, vagy egyaltalan nem gyujtja a szegenyebb, rosszabb uzemanyag kevereket.
[#5537586] 2019. 04. 14. 22:21
K.István.
A porlasztok is fel lettek ujitva? Ki lettek a fuvokak takaritva dorzsarazva?
Nyomasveszteseget kene nezni a hengerekben, az megmondja, merre megy el nyomas. Ha nem zar a szelep, akkor hengerbe benyomott levego szokni fog a szivocsonk vagy a kipufogu nyilas fele. De egy Jo digitalis szikronteszter nyomaslefutasa is megmutatja, hogy nyitva marad e a szelep.
Amugy mindenki tudja, hogy a pilot csavarokkal nem dusul az alapjarati keverek mivel az alapjarati fuvoka es a levego fuvoka meret fix, csak bekevert uzemanyag mennyiseget lehet vele szabalyozni. Egy aranyt allitunk, hogy mennyi uzemanyag jojjon fel pilot mellett furaton, es mennyi a pillango szelep ele alatti furaton. Ettol veszi make rendesen a fordulatot es ejti rendesen...ha jo...
[#5537580] 2019. 04. 14. 21:53
petyarider
Igen, szerintuk... ismeros...
Tekerj ki mindegyik keverekcsavaron 1 teljes fordulatot. Javulnia kell ha szegeny a keverek.
[#5537579] 2019. 04. 14. 21:51
VarGábor
Gyújtáson mit lehet állítani?
[#5537578] 2019. 04. 14. 21:48
VarGábor
A vezérműlánc meg van rendelve csak még nem érkezett meg és hétvégén akartam menni egy kört a gépegységgel. Benzinnel nem teszteltem le, mert a gépműhely bemérte vákummal és szerintük tökéletes. Szerintük. holnap mérek kompressziót. Szelephézagot szívó oldalon először 0,10 re állítottam. Akkor melegen visszadurrogott. Átállítottam 0,15 re. na ekkor már hidegen is visszadurrog, melegen meg akkorákat lő vissza, hogy leverti a szinkron teszter csövét. Pilot csavart állítottam a gyári értékre (3 fordulat kifelé). Egyébként karbi rendben, membránok csekkolva, ultrahanggal kipucolva.
[#5537573] 2019. 04. 14. 21:37
petyarider
Szia,
A hengerfejet letesztelted benzinnel? Valoban nem enged at? Kacsoeknal nem mindig sikerulnek a dolgok.....
De nagy valoszinuseggel az alapjarati kevereked szegeny kicsit. Dusitanek rajta, szinkronnal egyben. Feltetelezem gyujtas, szelephezag ok
[#5537571] 2019. 04. 14. 21:08
MuZ
Minden tiszteletem mellett,ha felújítottad a fejét,szét-össze,a láncon már nem spóroltam volna!
[#5537569] 2019. 04. 14. 21:06
bogyo112
Ekkora lánc nyúlás már jó pár fok eltérét okozhat a vezérlésben - de azt nem tudom, hogy a Bandit mennyire érzékeny erre.
Szelephézagok amúgy tökéletesek?
[#5537547] 2019. 04. 14. 19:40
VarGábor
Egy adalék infó még: A vezérműlánc feszítő patron ricnije elég közel van a végálláshoz. Tehát a lánc meg van nyúlva az biztos. Lehet ez minden hiba forrása?
[#5537544] 2019. 04. 14. 19:33
VarGábor
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni mert elakadtam. Motor felújítás történt a télen a GSF 1200 S Banditomon. 2003 as a drága. Hengerfej le lett véve, elküldtem Taszárra a gépműhelybe. Ott kjapott pár új szelepvezetőt, becsiszolták a szelepeket, le nyomáspróbázták, rendben van. Összeraktam és most visszadurrog a karbiba. Szervíz manuál kinyomtatva, az alapján lett összerakva. Karbi pilot csavarja 3 fordulatnyira van nyitva. Szelephézag beállítva, a manuál szerinti eljárással. A vezérlés a manuál szerint a helyén. Mégis az van, hogy szépen, könnyen beindul de közben hallom a ciccenéseket és olyankor megkotlik az alapjárat egy pillanatra. Aztán megint és megint. Gázra szépen veszi a lapot. Mi lehet vele? Van tipp?
[#5537411] 2019. 04. 13. 20:06
BanditBiker
Gyere ki kapsz egyet
[#5537399] 2019. 04. 13. 19:27
zöldi
xr1000
[#5537375] 2019. 04. 13. 14:50
BanditBiker
Melyiket akarod ?
[#5537198] 2019. 04. 12. 16:10
szotyi1
Versys ilyesmi,de ha megjon a szuk kanyargo,elkezdek billegni,egyszer csak beporgok mint a bugocsiga......utana meg eg a pofam,hogy megint mit muvelek.....
[#5537197] 2019. 04. 12. 16:05
szotyi1
990 smt-vel kizart,egyenesen kivanja,hogy üssed!