{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5647222] 2020. 10. 16. 20:50
Rolika91
Ugyanitt Dyno-jet tű eladó 104es főfúvókával!
[#5647221] 2020. 10. 16. 20:49
Rolika91
Emlékszem de ez engem nem fog zavarni köszönöm a tanácsokat! Kipróbálom majd
[#5647018] 2020. 10. 16. 9:21
K.István.
Mondtam neked, szeria fùvokàzàssal nagyon haràkolos lesz.
Az is egyertelmü, hogyha megvàltoztatod az aramlàsi viszonyokat akkor az befolyasolja a keverék képzést. Egy eleve szegényre karburàlt banditnàl, ha még több levegö jut be, akkor az elszegényedö keverék nem fog elégni a hengerben, hanem tàvozva a kipuban gyullad be.
Amugy még érdemes lenne megnézni a tolattyù rugòjàt, mert azt is néha cserélik, rövidebbre vàgjàk, hogy jobb legyen a gàzreakciò. Visszaakakitva a dyno utàn a fùvokàzàst, ez màr nem elönyös.
Au alapjaraton visszadurrogàst egy picit több pilot csavar fordulattal lehet enyhíteni. A gyari érték plusz 0.5-1-2 fordulat. Addig még gàzadàsra nem torpan.
[#5646846] 2020. 10. 15. 17:05
Rolika91
Sziasztok! Rég írtam/rinyáltam a motor miatt Ma a karbi kész lett, felraktam, stb. Viszont! Ha a levegő szűrő ház tetejét nem tettem rá, akkor nem akart pörögni.. Fulladozott, durrogott, még lángokat is dobott, mint egy igazi sárkány. Elvileg tavasszal volt szelephézag állítás (elvileg).. Ha viszont rátettem a tetőt is teljesen, akkor már elég jól pörgött. De még alapjáraton még mindig kicsit durrogott, még olyan mintha néha elkapná a gépszíj, akkor annyira visszadolgozik, hogy majdnem leáll.

Van valami ötlet mi lehet, merre induljak el?
Előre is köszönöm!
[#5644394] 2020. 10. 05. 14:14
Tibi_UA
[#5644350] 2020. 10. 04. 22:03
zöldi
Ha valaki akarna egy kis bokorugrót, itt a lehetőség :D
[#5640818] 2020. 09. 20. 20:51
ferivagyok
Szerintem igen de ha megnyomod az ujjaddal és nem megy beljebb akkor biztos bement
[#5640800] 2020. 09. 20. 20:33
Rolika91
Sziasztok!
Szerintetek itt teljesen visszament a szivató?
[#5639457] 2020. 09. 13. 19:44
rider25
Köszi, megpróbálom!
[#5639455] 2020. 09. 13. 19:42
k.lali
szia. a facebook-on lépjél be a bandit csoportba és ott hamar kapsz választ. https://www.facebook.com/group...
[#5639451] 2020. 09. 13. 19:24
rider25
Sziasztok,
A gyári kormányt szeretném cserélni valami kényelmesebbre (1250S)! Tudom, hogy mindenkinek más a kényelmes, de a gyári szinte senkinek nem megfelelő (keskeny, és túl hátra hajlik)
Valakinek van valami tuti tippje, hogy honnan és milyet érdemes venni?
Továbbá kérdés, hogy ha cserélem és esetleg magasítanám egy kiemelővel, akkor mennyit engednek a csövek? Azokat is mindenképp cserélni kell?
Köszi!
[#5638525] 2020. 09. 10. 19:31
K.István.
[#5638524] 2020. 09. 10. 19:29
K.István.
Tele van finom porral. Ki kell takaritani ügyesen!
[#5638510] 2020. 09. 10. 17:46
Citugabi
Hy. 1200 S országúti fényszórója elég gyeszora. Valami megoldás? 2003-as évjárat, nem tünik matnak projektorja.
[#5637556] 2020. 09. 05. 12:05
ferivagyok
https://www.liqui-moly.hu/term... na ennél az árnál kb 2000 ft-al olcsóbb nálunk a literes kiszerelés ebből nem volt 4 literes se a 10w40 ből persze plusz a posta ami nekem nem volt mert vettem a kocsiba 6 litykót plusz a motorba 4 et , az unixba meg kedvezménnyel is több automata váltóba vettem 10 litert 6 -ot az unixból majdnem duplája volt mint a lm webshopba
[#5637554] 2020. 09. 05. 11:02
F.Levi
Azt hiszem 19200ft volt a 4literes. Kár hogy ebből nincs olyan mint autónál az 5+1l. Én végigpróbáltam az én motoromban sokat elf, castrol, motul, motorex és ez a LM jött be a legjobban
Autókban is ezt használom mert nem sokkal drágább mint az alsóbb polcos olajok, A.Z. olaja is közel ilyen árban van... inkább ezt veszem.
[#5637549] 2020. 09. 05. 8:58
ferivagyok
ez a street valamivel olcsóbb így 4 literes kiszerelésbe mint az 5100 a 10w60 street race sem drágább mint a 7100 szóval árban nincsenek nagy különbségek
[#5637463] 2020. 09. 04. 19:50
F.Levi
Én ilyet használok a ktm-ben, most egy 950-be is ilyet raktam. Előtte én is sokmindent kipróbáltam, nekem ezzel tetszett a legjobban a motor, a váltója pontosabb, puhább mint pl a motullal vagy motorexszel. Haverom a 950-esben is azt mondja hogy a motorex és a motul után ez sokkal jobb. Igaz drága is nagyon. Én 10w60-at használok.
[#5637364] 2020. 09. 04. 10:12
Zoli32
Tuti loholtál már szotyi után..................nem az.
[#5637363] 2020. 09. 04. 10:12
zöldi
[#5637361] 2020. 09. 04. 10:11
zöldi
Az uncsi
[#5637147] 2020. 09. 02. 16:55
ferivagyok
ehh poros az enyém is , mosás után kb 2 óra és poros , na de ez nem díszmotor rendeltem a kocsiba liqui molyt mondom kipróbálom már a motorba valót mert mostanában kezdett zavarni hogy kicsit akadozik a váltó mikor állóhelybe pakolgatom visszafele a sebességeket járó motornál de volt hogy menet közbe is, tavaly löktem bele az 5100 at mentem vele kb 2000 km-t szóval inkább állott olaj volt mint agyonhasznált
[#5637146] 2020. 09. 02. 16:50
Zoli32
Maradtál volna aszfalton.
[#5637145] 2020. 09. 02. 16:25
szotyi1
Sanyi szokta ezt dicserni,en nem hasznaltam ilyet.
Banditba valvoline-t hasznaltam, az hamar felert mindenhova, legalabbis inditas utan mindjart megszuntek a zorgesek, motullal meg talan puhabb volt a valtaserzet.

Kawaban motullal jarok, de multkor kitakaritottam es beolajoztam az osszes csuklopontot a valto mechanikaban, szinte hondas finomsagu lett a valtaserzet. Mondjuk most is olyan poros a motor, mintha a dakarrol erkeztem volna, pedig csak ugy 5cm mely poroban raliztam par km-t.....
[#5637134] 2020. 09. 02. 14:41
ferivagyok
Valaki használ ilyen olajat ? Eddig 2 alkalommal motul 5100 volt a gépbe előtte fuchs azt jobban tetszett de legutóbb nyűgös volt a beszerzése így motult raktam de mintha a váltó ezt nem annyira szeretné ... Eddig érezhetően jobb lett a váltás remélem így is marad