{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5414935] 2018. 01. 19. 7:59
zöldi
Minden szálat meghúztam, nem látok ilyet. :(
[#5414927] 2018. 01. 18. 23:21
balinttomek
Az első keréken nincs is lánckerék...
[#5414924] 2018. 01. 18. 22:26
zöldi
Heló!
Szerintem tudok, de a felület épp nem akar megnyílni, reggel megpróbálom.
Amúgy, csak egy kérdés, miért akarod az a szinte tökéletes motort kiherélni? Kettőt szoktam ápolgatni, a múltkor az egyikkel összenéztük a nagybandi nyomatékrugalmasságát, egy centivel nem marad el. Ezt az oldalt nézted? www.gearingcommander.com Hiába raksz nagyobb fogast előre, a jellemző fordulatszámok alig változnak, a motor meg sokkal lomhább lesz. Volt Zephyr 750-em, a nagyobb első lánckerék 20 km-t élt a motoron. Amúgy épp most áttételeztem át az enyémet, 1 fogát kihúztam elöl. (Még nem mertem egyesben rányitni a pillangót, csak legyen már száraz az út :D )
[#5414921] 2018. 01. 18. 22:14
eryk04
Helló Gyula!
Elnézésed kérem, hogy zavarlak. Korábban vásároltam tőled még az előző motoromhoz, mielőtt "abbahagytad" volna itt az alkatrész kereskedelmet. Akkor egy CB 500-hoz kértem Tőled első fékbetétet, teleszkóp olajat, meg szimeringet. Ami miatt most a segítséged szeretném kérni az az, hogy a jelenlegi motoromhoz (2006-os Kawasaki Z 750 S) nem találok 16-os első lánckereket. Egész pontosan lenne az ebay-en, Amerikában. Ez ismeretlen terep számomra, így megrekedtem ebben a dologban. Nem tudom Neked vannak-e olyan beszerzési forrásaid, ahol lehetne ilyen lánckereket beszerezni. Amennyiben tudsz, szeretném a segítséged kérni. Természetesen tiszteletben tartom azt is, ha nem teszed.
Tisztelettel: Bíró Zsolt
[#5414917] 2018. 01. 18. 21:49
zöldi
Regen azt gondoltam, venni kell jo nagy motort, majd felnosz hozza. De sztem egy olyanhoz nem mindenki tud. En palyanal 750nel nagyobban nem is agyalok, de inkabb 600. Azzal lassabban menni is gyorsabbnak tunik :)
[#5414788] 2018. 01. 18. 17:46
Zoli32.01
Nem szőrözünk lehet bordó is.
[#5414785] 2018. 01. 18. 17:43
bogyo112
Sárga K5 1000 alatt....
[#5414782] 2018. 01. 18. 17:38
Zoli32.01
K51000 alatt nincs élet.
[#5414764] 2018. 01. 18. 17:03
zöldi
AZ az Rc. Azt a majd a sohanapján tulajdonomba kerülő szívlámpásban lesz.
[#5414736] 2018. 01. 18. 15:51
F.Levi
Az érzeten nem lehet hogy egy brembopumpa javítana a legtöbbet ? azzal elmúlna a gumisság, nem tudom mit csinal a brembo de hogy ugyanazzal a dugattyúátmérővel fényévekkel jobb a fék csak mert brembo...

Az SA neked is olyan, hogy amíg nagyon hideg, nem fog olyan jól? Többször tapsztaltam hogy ha két kanyar között volt akár csak 1km egyenes vagy olyan hogy nem fékeztem, utána nem volt olyan harapós aztán ahogy kezdtem fékezni egyre jobban harapott. Fura.
Sc nekem a gyári betétem elvileg, ez nem csinál ilyet, ez mindig egy ujjas satu
[#5414711] 2018. 01. 18. 13:54
Y0SS
A Banditomban nekem is EBC szinter volt. Nekem nagyon bejött. Egy nagyságrenddel volt jobb, mint a gyári nemtommi..
[#5414710] 2018. 01. 18. 13:46
zolti
A gyári BMW bizonyára jobb lehet mint a Brembo, de a Bandit gyári betétje Zöldivel egyet értve nincs a helyzet magaslatán. A 250-es Malaguti Password-omban EBC van állítólag csak Ők gyártanak robogóba színterest. Evvel nagyon meg vagyok elégedve "harap" mint az állat!
[#5414702] 2018. 01. 18. 13:15
Zoli32.01
Az EBC érzetre jobb volt,
Mondhatnám eszméletlen milyet harapott a nissinnel.
De drágább.
Szóval fene tudja.
Az SC nem valami hiperpályás melgenfogós?
[#5414701] 2018. 01. 18. 13:09
zöldi
Én legközelebb brembo SC-t veszek. Az SA eddig a legjobb, de még az sem az, amit keresek.
[#5414693] 2018. 01. 18. 12:10
Y0SS
A Brembo nem szar, viszont most nekem a gyári - szintén Brembo - első fékbetétek helyett nem gyári Brembo betétek vannak, amiket a Brembo a GS-re ajánl. Azt kell mondjam, hogy érezhető a különbség, a gyári javára. Nincs ezzel sem gond, de mégsem ugyanaz a hatás.
[#5414653] 2018. 01. 18. 10:37
zolti
Köszönöm a tanácsokat még eszelek. Egy biztos ha BMW-t ezzel szállítják akkor valószínű nem hulladék. A fékbetét az Brembo SA, hátra SP lesz .
[#5414633] 2018. 01. 18. 9:17
Y0SS
A Goodridge fém fékcsövekre élettartam garanciát adnak. Ez biztos nem véletlen. Egyébként az én GS-em is gyárilag Goodridge-el szerelt.
[#5414582] 2018. 01. 17. 20:27
bogyo112
Az elv olyan mint a fing: az ember tartja amíg bírja.
[#5414575] 2018. 01. 17. 19:51
Zoli32.01
Bontottam szet,olyan rohadt szivos aza muanyag,csak snitzerrel tudtam rendesen vagyi,minden mastol csak nyult.Hogy a folyadek mit tesz vele az passz.
ha rendesen van elvezetve nem torik meg.
[#5414574] 2018. 01. 17. 19:45
tsanyi
Hm, kezdem átértékelni a régi álláspontomat, mikor még jó rég foglalkoztam vele akkor jártam utána és akkor mondták pár helyen ahol árulták köztük a héfalnál is viszont most, hogy betetted a géped manual-ját én is megnéztem kettőt amit hirtelen találtam és gyárilag fémhálós van rajtuk és azoknál sincs csere előírva, elbizonytalanodtam.
[#5414569] 2018. 01. 17. 19:38
Zoli32.01
nekem nem volt.
amugy a gyavak fekeznek.
[#5414564] 2018. 01. 17. 19:30
tsanyi
Volt híres eset ano a hringen a szerelttel, én eddig csak kuplunghoz tettem szereltet, amúgy az x-bike-os-t tartom a legjobbnak illetve az olyat amilyet Ők csinálnak, olyat sokat tettem fel és tényleg nem tudok róla, hogy gond lett volna valaha is.
[#5414560] 2018. 01. 17. 19:28
tsanyi
Igen, de nem úgy ahogy anno a Héfal csinálta.
[#5414552] 2018. 01. 17. 18:57
Zoli32.01
Most néztem,semmit.
[#5414541] 2018. 01. 17. 18:33
zöldi
Mit ír a triumph a gyári fém fékcsöveknek mennyi a periódusa?