GS 450S, meg kéne kérdezni mi szerepel a papírjaiban, mert a gyári teljesítményadatnál is erősebbnek hirdeti (31 kW.. amúgy). Nekem ilyen volt (lényegesen több extrával), 25 kilowattos papírokkal. Elpusztíthatatlannak tűnik.. csak olaj legyen benne.
A második egy kis alkuval kb belefér. Ha számolgatok akkor fél millát szánok jelenlegi felállással mocira. Ebben benne van a motor, bukó és protektoros kabát, átírás.
jaja. Pl én ezért sem fogom eladni az enyémet az életben sem.
Ilyen 6-10 ezres futással huszonével koráig piacképes, majd szépen behalomozok hozzá egy blokkot meg kabisort, és csokkkki.
A GS 400-at csak azért nem ajánlom, mert kényelmetlenebb használni sokkal mint egy 500-ast. Amíg az 500-as 120-as tempónál forog 6000-ret, addig ez már 100 körül.. Ennek a konstrukciónak pedig ez a 6.. maximum 7ezres fordulat az, amit utazónak is lehet tartani.
110 ezret futott motort vettem tavasszal. Mentem vele egy 10-est, ha nem számolom a kötelezőket és azt hogy összetörtem.. akkor ráköltöttem össz-vissz 50 ezret. Szerintem ez nem sok.
Az előző motoromat 135 ezer kilométerrel adtam el... és ha akarnám se tudnám visszavásárolni mert nem eladó. Meg is csinált egy bő 4000 kilométeres túrát most szeptemberben.
Szerintem ez a kilométer dolog túl van lihegve. Én pl. nem szívesen vennék meg olyan motort ami éves lebontásban irreálisan keveset futott. Meg a párszázezres kategóriában csodák sincsenek (főleg nem olyan számban, mint ami az elvárás, meg amit a hirdetések sugallnak). Egy új motor 1,5 milliótól olyan 5 ig terjed (+ persze a csillagos ég..)
Szóval akkor azt senki nem mondja nekem, hogy reális az hogy a nagy többség 2-3 milláért (csak értékvesztés) megy 20-25ezer kilométert, mert ha így lenne, akkor azt 10 különböző bérelt motorral tenné meg
10 éves túramotor 80 ezer kilométernél kezdődik.. lótifuti motor szintén..
Persze ki lehet fogni olyat amibe nem ennyi van, mert volt még 3-4 másik motorja a tulajnak.. de nem ez az általános.
Kevés pénzért az a lényeg, hogy megtekintett állapotában mit mutat a gép magából. Legyen szép hangja, meg ne lógjon nagyon a többi része se
Aki annyit futott motort akar, mint ami a hirdetésekben 99 százalékában van, nézelődjön az 1-3 éves darabok, és a túltároltan értékesített 5-6 évesek között
Ha azt vesszük, hogy visszatekerhető, akkor igazad van. De az nem mindegy, hogy 50 000 vagy 100 000 van benne. Vesz 375 000 egy 1999 -évjáratot és 500 km után szimering csere, szelepállítás stb.
Csak próbálom arra terelgetni, hogy ne járjon úgy, mint én.
Természetesen a meneteshez vegyél pipát, mert a bütykös gyertyák zöméről le lehet venni a 'bütyököt'. Ha bütykös pipához veszel menetes gyertyát mindenképp szerezz hozzá bütyköt! Anélkül be se indítsd.
Eddig nekem sem volt bajom a pipával, de most az NGK gyertya helyett Shampion van benne, mert az NGK-t 300km. alatt kinyírta. A gyertya csere együtt járt a pipa cserével is, mert az NGK vége mentes volt, a Shampion meg bütykös. Na azóta két pipát kinyírt. A kábel nem feszül, de tele van a tököm, hogy már nem merek vele sehova elindulni, mert hívhatom az asszonyt menteni.
Sajna a lányom ragaszkodik hozzá, pedig nem megy vele egy métert sem.
Jó lenne ha egy kicsit Ő is használná, mert ha kétszer hazatolná, biztos, hogy utána eladó lenne.
Hogy teljesen őszinte legyen (bár nem értek a motoros márkákhoz túlságosan), de inkább maradnék a közismertebb vonalon, így a linkeltek közül ez tetszik.
Na, kinyitottam az excel táblázatomat, a 28-29 000 km alatt nem nagyon ment 5 liter alá.... 5 liter is nagyon extrém esetben, csorgás a motorral, szinte alvás szint. Viszont 6 liter is ugyanugy ritkaság volt nekem, bár én elég nyugis motoros vagyok. Az egy honappal ezelotti 1700 km-es dolomitok turán 5,5 volt a fogyasztásom. Korulbelul igy szok lenni mindig 5,4-5,6.
Bandit 600,'95-ös évj minden alkatrésze eladó.30 259-05-47