3 észrevételem van.
Mind idom nélküli választott.
Itten labdába se rúgsz hótoló méretű (tömegoszlató pajzs még engedélyezett) plexi nékű.
Mind 600-as.KB 10 percet sem adok és jön pár ember és simán hasbaakaszt egy "1250.es jobb vétel mert nem eszik töbet és jobb" dumával.
A két külföldi anyagilag jobban jön ki.Mindnek olcsóbb a forgalombahelyezése mint a vörös átírási költsége.
Amúgy mind képről csinoska de megnézés és próbaút nélkül csak elméletifizikusok vagyunk akik a Higgs-bozon tulajdonságíin vizázunk.
Köszi szépen!
És akkor egyből linkelnék is párat, hogyha időtök engedi örülnék ha véleményt is nyilvánítanátok majd a gépekről :)
Elsőnek egy fekete külföldi aminek a kora és az ára vonzott be:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-6268
484
Második kiszemeltem egy kék, szintén külföldi, gyanúsan kevés kilóméterrel: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-6151869
És a harmadik, ami magyar, jól is néz ki, csak a színe egy kissé nem az én világom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandi
t-6285164
szanj 10 percet a netriskre.
30as pesti kocsognek B9 ben ugyanennyi jott ki a KH nal.
Viszont ujrakotve 3700 jott ki, baleseti adoval! ket gyertya kijon belole ;)
Ma megjött a jövő évi kötelezőmre az ajánlat. K&H, bónusz százban, vidéki paraszt, jogsi honfoglalás óta, károkozás nincs, éves egyszeri befizetéssel 6.444 Ft. Nem is váltok biztosítót.
Szia!
igy a kérdésedre,nem sok választ fogsz kapni,de azt javaslom számodra,hogy linkeld be a kiszemelt "áldozatot"(akár többet is)és majd itt jól megszakértik a hozzáértők,mert vannak
Üdv mindenkinek!
(Előre is bocs, ha a kérdéseim kispályásnak tűnnek, de eddig még csak robogóim voltak és ezért nem nagyon értek a motorokhoz.)
Első motorvásárlásom előtt állok, és gondoltam egy ilyen fórumon biztos tudnátok segíteni hogy mire kellene odafigyelnem hogy ne "gagyit" vegyek. Egy Suzuki GSF 600 nakedre gondoltam, a kínálat bőséges, van javított, újszerűnek mondott és külföldről behozott gyanúsan keveset futott is. Nagyon megköszönném ha leírnátok miből tudnám megállapítani hogy mennyit futott a motor, hogyan tudnám biztosan eldönteni hogy estek-e a géppel, és hogy vannak-e a GSF 600-ra jellemző típushibák? Válaszokat előre is köszönöm!
Pacsi!
Azért REDONE-nak jár egy pirospont a tegnapi izgalmakért, amit arcpiritó viselkedés nélkül hozott el tegnap közénk!
Azért gondolom a számunkra ismeretlen motorszerelök most is fogják a hasuk, vagy huháznak sürün!
Részemröl azokat pillanatokat tartom izgalmasnak egy-egy müvelet során, amik nem elöre megkoreografáltak. A veteránozás során sok állatságot kovet el az ember, és közben rájön arra is hogy sok dologgal nem is kell annyira finomkodni, vagy hogy hol van a határa az anyagok-alkatrészek terhelésének.
Kedvencem, mikor a 40 éve a kamárban porosodó kukuricacsutával bedugott Csepel 250 hengreböl próbáltuk meg kicsalogatni a belerohadt dugattyút. Azt nem állítom hogy alakhelyes maradt , meg türésen belüli méretekkel került ki a hengerböl, de kiszedtük!
Azt hiszem a legnagyobb türelem a szakértés a berohadt kötöelemek, alkatrészek kinyeréséhez kell.
Öntöttem volna a kavics mellé vizet meg , szórtam volna bele egy kis cementet. Meg egy kis mágneséhezhető acélt is. A megkötött vas-betont meg mágnessel kirántottam volna...
Amúgy szerintem a 6-os anya már pont nem fér bele a M12.es gyertyamenetebe...
Mind idom nélküli választott.
Itten labdába se rúgsz hótoló méretű (tömegoszlató pajzs még engedélyezett) plexi nékű.
Mind 600-as.KB 10 percet sem adok és jön pár ember és simán hasbaakaszt egy "1250.es jobb vétel mert nem eszik töbet és jobb" dumával.
A két külföldi anyagilag jobban jön ki.Mindnek olcsóbb a forgalombahelyezése mint a vörös átírási költsége.
Amúgy mind képről csinoska de megnézés és próbaút nélkül csak elméletifizikusok vagyunk akik a Higgs-bozon tulajdonságíin vizázunk.
Az nem zsakbamacska.
És akkor egyből linkelnék is párat, hogyha időtök engedi örülnék ha véleményt is nyilvánítanátok majd a gépekről :)
Elsőnek egy fekete külföldi aminek a kora és az ára vonzott be:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-6268
484
Második kiszemeltem egy kék, szintén külföldi, gyanúsan kevés kilóméterrel: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-6151869
És a harmadik, ami magyar, jól is néz ki, csak a színe egy kissé nem az én világom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandi
t-6285164
30as pesti kocsognek B9 ben ugyanennyi jott ki a KH nal.
Viszont ujrakotve 3700 jott ki, baleseti adoval! ket gyertya kijon belole ;)
igy a kérdésedre,nem sok választ fogsz kapni,de azt javaslom számodra,hogy linkeld be a kiszemelt "áldozatot"(akár többet is)és majd itt jól megszakértik a hozzáértők,mert vannak
(Előre is bocs, ha a kérdéseim kispályásnak tűnnek, de eddig még csak robogóim voltak és ezért nem nagyon értek a motorokhoz.)
Első motorvásárlásom előtt állok, és gondoltam egy ilyen fórumon biztos tudnátok segíteni hogy mire kellene odafigyelnem hogy ne "gagyit" vegyek. Egy Suzuki GSF 600 nakedre gondoltam, a kínálat bőséges, van javított, újszerűnek mondott és külföldről behozott gyanúsan keveset futott is. Nagyon megköszönném ha leírnátok miből tudnám megállapítani hogy mennyit futott a motor, hogyan tudnám biztosan eldönteni hogy estek-e a géppel, és hogy vannak-e a GSF 600-ra jellemző típushibák? Válaszokat előre is köszönöm!
Pacsi!
Azért REDONE-nak jár egy pirospont a tegnapi izgalmakért, amit arcpiritó viselkedés nélkül hozott el tegnap közénk!
Azért gondolom a számunkra ismeretlen motorszerelök most is fogják a hasuk, vagy huháznak sürün!
Részemröl azokat pillanatokat tartom izgalmasnak egy-egy müvelet során, amik nem elöre megkoreografáltak. A veteránozás során sok állatságot kovet el az ember, és közben rájön arra is hogy sok dologgal nem is kell annyira finomkodni, vagy hogy hol van a határa az anyagok-alkatrészek terhelésének.
Kedvencem, mikor a 40 éve a kamárban porosodó kukuricacsutával bedugott Csepel 250 hengreböl próbáltuk meg kicsalogatni a belerohadt dugattyút. Azt nem állítom hogy alakhelyes maradt , meg türésen belüli méretekkel került ki a hengerböl, de kiszedtük!
Azt hiszem a legnagyobb türelem a szakértés a berohadt kötöelemek, alkatrészek kinyeréséhez kell.
Amúgy szerintem a 6-os anya már pont nem fér bele a M12.es gyertyamenetebe...