.
.
Nem egy occcccccsó kínai szar,hanem GIVI!
DE ezt ti tudjátok a legjobban!
hogy is van ha teljesen jó a pillangó szelep helyzete tehát zárt pont az első pilot furat felén fekszik ..akkor a napon állt motor is hiába melleg a blockja .. hideg .... ergó gáz nélkül szivatoval indulnia kell
ilyen esetekben a szivató ki huzása,,,, a levegő áteresztő képeségét szabályzod minél jobban ki huzodik a 4 db dugó annál több levegö áramlik a motorba .. TELJESEN ZÁRT PILLANGÓ SZELEPET MEG KERŰLVE .. OK -- érthető
a baj avval van hogy apillangó szeleped vagy tul zárt vagy tul nyitott ilyenkor a szivato szinte funkcioját veszti ...
probáld ahideg motort be inditani ugy , hogy rá csavarod a gázt , ki huzod a szivatott .. és inditt .. NEM fogja el kapni tul sok a levegő
gondolj a régi hideg inditási modszerekre ... a levegőt zárod el a benzin menyisége állandó
pillangoszelep helyzet beállitás és pilot rendszer elenörzés olyan meg nincs ,hogy mind a négy szivató fuvoka el dugul