,, nem ezzel nem lehet meg magyarázni . Persze szegényedik a magyar és sok a kokler lehuzos szerelő is ,,, de mindent mérlegelni kéne utána kérdezni ,utána olvasni mielöt baj csinál az ember ... annyi féle motor van hogy , nekem is sokszor belekel olvasnom a manualokba mert hülyébnél -hülyéb meg oldások vannak
és olasz szerelő csinálta
a tulajnak... a hiba feltárás után az igazi meg oldás is közölve lett ,, ö pénz hiján fél meg oldásal is meg elégedet volna ,, MERT A SZEGÉNY IS SZERET MOTOROZNI !
a motoron 3 nap allat légszürő házat , karbit 0 gyürűzést , fél tucat menetett hoztam helyre, eltört kapcsolót mokoltam ! semmi nem lett gányolva , szét faragva , eltörve !
mivel mindent dokumentálok ÍGY engem egy szerelö se tud le fikázni .. csak javitotam egy le pukant motor állapotán INGYEN !
Ezzért a mutatványért egy jól ismert Gödölöi szerelö 30 000 ft kért a tulajtól a motor meg javitani nem tudta a szelepekre rá se nézett , a hiba mivoltáról fingja sem volt ... na ezt szerintem lehett fikázni !
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video...
https://www.facebook.com/video.
..
tehát két db membránt kellet volna cserélni ez kb a szinkronal együt 8000 - ft a szelepeket meg kellet volna korongozni ez 12000 ft + az anyag ........... semmit nem cserélt a motort nem javitota meg mégis kért 30 ropit
De ha kell még vagy 20 db ilyen történetett videóval képekel ilusztrálok ..........
enyi a téma befelyezve