és ezt nem kifejezetten a kraftra értem , hanem a körítésre , ha sokat állt a gép érdemes átnézetni esetleges karbipucolás szinkron természetesen löttyök cseréje olaj fékfolyadék szűrők , különben jó gépek megbízható tartós és még jól is néz ki
Ha a Ferrarisoknak megfelel, nekem is jó.
Na nem nitro hatást kell várni, de annyi értelme tuti van, mint a spurinak.
Tfh a gyártó pontosan olyan oktánszámú üzemanyaghoz állította a gyújtásszabályozást, mint amit írt, és a nafta valóban rendelkezett a ráírttal.
Ezután már csak az a kérdés, hogy amit 98-asként tankolok, az valóban 98-as, minden literében (ill. motortanknyi ~20 literében)? Mert ha nem frankón van átkeverve töltésnél a tsanyi által említett adalék, akkor lehet pár % "csalás" ami ugye létjogosultságot adhat a kvázi 100-as benyának.
(szerintem)
Én pl emiatt a bizalmatlanság miatt tankolok prémiumot.