Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Megnézni, hogy van -e benne valami azonosító: gyártó, cikkszám (ha nincs akkor nem nagyon eröltetném, mert szerintem illegális modosításnak számit, és erre mostanság igen rászáltak, cikkszámmal is az Magyarországon, ha nincs bevezetve a forgalmiba)
2. Googlebe beírod a gyártót, vagy azonosító
3. Ha szerencséd van, akkor kapsz ilyen tálálatot: https://www.ermax.com/Suzuki/G...
Ennyi segitôkész kötekedéstôl mentes egyed mellett tényleg jobb, ha eléritek az 1 hónapig senki se szólal meg célotokat, mégha igen gyerekes is. Sok sikert!
Meg szakálllal sakálul néz ki :D
Ezzel megnéznek
:D
Adtak, a motorhó. Szoval köll.
Sztem az első kérdés, amit fel kéne tenned magadnak, hogy " Biztos, hogy kell ez a cucc nekem?" Mert hogy minek?
Affenébe...
Hát Zoli én látod kussoltam, azt mégse lett meg a hónap, pedig közel volt! 22 nap. Sztem ezt engedd el
Sziasztok! A motoromhoz adták az alábbi hasidomot. Sajnos a középsztender "útban" van. Rá való szerintetek, s hogy lehet felfogatni? Közepét ki kell vágni a középsztender miatt?
Tettem rá zárható csapot, 2500ból megvolt, és télen nem kell félni, hogy a tű szelep nem zár rendesen, és olaj telefolyik benzinnel.. Csak egy ötlet
Mondjuk végignézve a dolgokat, nincs Off állás, simán zár az On-ban ha áll a gép. Ego nincs mit nyitogatni zárogatni, állítási lehetőség a tartalék meg az átfolyó ha karbiból vmiért leengedtük a cuccot. Bocs, lassan ismerkedem csak a géppel :D
köszi neked is a választ!
értem, köszi! vákuumos a csap. Pont akartam kérdezni, hogy érdemes-e zárva tartani ha áll a gép, vagy nem kell vele foglalkozni. Yamahán nem volt ilyen csap. Ezek szerint ajánlatos :) Köszi!
Ez egy " low budget" motyo! Vagy maskeppen also polcos...az 1200- en van benzinszint jelzo par szaz euroert lehet ra venni 1200-es muszerfalat meg szintmero jeladot. Onnan mar csak egy lepes a tank modositasa. Lehet még présszerszam ra is tette a helyet..

Vagy a mar emlitett, telitank- napi szamlalo lenullaz- ON ... A harmadik tankolas utan mar tudod, hogy mikor kell kutra menni.

Az nem sokat mond, hogy mennyire nedved a csap, mert parolog az uzemanyag..., Erdemes felujitani, ha vakumos resz ment tonkre, akkor kinyirhatja azt a hengert aminek szivocsonkjara- porlasztojara ra van kotve.
Van egy 97es cbr 600f em, az ugyanez.
De 09 street-emen annyi vomt hogy egy sarga szegenysegjelzo felvillant mikor benzint kert.
Szoval ez luxi.
En parszor a hondan beszoptam hogy indulas elott csapd fel ON-ra kulomben jon a .... erdo es a tatott szaj.
Remelem ezen legalabb vakumos a benzincsap.
Amugy ha folyik vagy felujitod, vagy masik csap, mert ha nem birjak a tuszelepek telivagja a hengereket es lehet 20 liter benzines olajat leengedni az olajteknobol.
egy 97es Yamaha FZ 400ról váltottam, azon is volt. Nem gondoltam volna, hogy ez luxus :)
Ha csuklik az biztos jele hogy van meg 50km.Es tolni fogod. Ekkor tedd at tartalekra.
vagy egy palcat ledugsz es mericskeled.
tobb mint 20 eves a motor, nem volt jellemzo akkor a luxi benzinszint jelzo.
Sziasztok!

Ma egy 97-es 600as Bandit tulajdonosa lettem :) Egy dolgot hiányolok, üzemanyag szint jelző. Nincs rá valami megoldás? Meg hazaérve látom, hogy a benzincsap "nedves", cseppenésnyi cucc nincs rajta, csak kenet van rajta. Ez normális, vagy csapcsere? Köszi
Aha, akkor álltunk meg a kúton csak láttam hogy elsuhantok
Ja,eottem megse mehet, Bonyhadon lattal?
Szotyi, ma motoroztál? Kék 1250gs ment mögötted ?
De milyen jo ha porlasztosort kell cserelni a 600 - on. Az 1200 valtoja olcsobb! ;-D

Mar me?
Ma tulhaladtatok a havi hsz adagot.
Te, őszinte leszek. Egymás után mentem a kettővel. És akkor inkább a 600. Kezes, könnyed, ha leforgatod, elég erős.
De azt gyári futóművel, gumival is könnyen befordítod. Az 1200-höz meg vasakarat kell, pláne túragumin.
De majd priviben küldök egy szigorúbbat, ide nem merem betenni, mert kitiltanak :DDDDDD
Melegìtsetek rá már egy 1200-est!