igeen mociztam keményen
megcsináltam a telo szimeringek
megérte a kinlodás, a fékezés a utfekvése jóbb let
hát mondhatom majdnem hibátlan a mocim
okok kell 1 elsö gummi mert ez már
kopásjelzö is kopik már
kell az a szinkron ugy érzem mert a karbi még mindig roszalkodik
és igen a baloldali dekni cserés (miko vetem a mocit télen sikerült hazafelé jégen megcsuszni és lefektetem, a dekni megrepedt, elvitem hegesztetem nem szivárog, bár olajos mindig a hegesztés, és kicsit csunyácska
itt vanak a jó idök szal ha lesz egy szabad 7végém és némi lové
veszem az irány feléd
....ha érdekel...
1iket szétszetem a telot
másikat csak kipiszkáltam csavarhuzoval mert az alsó csavart nem tutam kiszedni :( és pucolás (féktisztitoval)
hát nem egy egyszerü mutatvány, meglehet csinálni de kelet hozá 4 ora, viszont most
nagyooon tuti let föleg hogy kevés olaj volt bene
kb fél liter a kettöbe
most 498 ml van egy szárba
és mint az uj siklik az uton
megérte az izzadás
De az még odébb van. 1500 van a hátsóban.