köszi gykarpat, akkor nem veszek egyelőre új dugót és gyűrűket...
még mindig olaj ügy. Hidegindítás után 3 percig járatom, megnézem a nívót (1750 ml-t öntöttem bele) és az alsó szinten van. Ha teljesen üzemmeleg állapot után (most 25 km-t mentem) nézem, akkor meg a felső nívó felett van pár mm-rel a szint. Hol itt az igazság? Mi lenne a helyes olajszint szerintetek? Kösz a tippet.
Nekem is kicsit habos. Sztem nem probléma, ez lehet attól is, hogy lentről a karterből felfelé a vázba áramlik az olaj, oda nyomódik fel, és ettől nyilván egy kicsit keveredik közben némi levegővel a villanyaknál.
Az már sokkal nagyobb gond, ha pl. ásványi és szintetikus olajat keversz össze, ami "betúrósodik" és erősebben habosodik, na azt nem szereti semmilyen motor.
Kinek fogyaszt olajat a masina? Nekem most picivel kevesebb jött le a legutóbbi cserénél (1650 km), mint amennyi a gyári mennyiség. Nem tudom milyen olajat tettek bele a szakszervízben, de valami ultra híg dolog volt. Ez lehet pl. az oka?
hú de szívesen benne lennék ebben a szanki megmozdulásban... nagyon jól hangzik........ remélem majd tesztek fel fotókat / videókat
mindenkinek kitartást hétvégéig
üdv
dani
hát pl nekem 15/46 tökéletesen megfelel endurozni
csak rerepen használom,de ha sokat kell menni egyenes földutakon akkor nem jó a nagyfogaskerék hátra mert szétpörgeti az embert a motort!
ezzel a lánckerékszettel 70-80km/h lehet menni kényelmesen(15/46)
még mindig olaj ügy. Hidegindítás után 3 percig járatom, megnézem a nívót (1750 ml-t öntöttem bele) és az alsó szinten van. Ha teljesen üzemmeleg állapot után (most 25 km-t mentem) nézem, akkor meg a felső nívó felett van pár mm-rel a szint. Hol itt az igazság? Mi lenne a helyes olajszint szerintetek? Kösz a tippet.