{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5472103] 2018. 07. 21. 22:04
MÓVÁRIDRZ
Sziasztok-KERESEK DRZ hez tükröket és bal oldali lámpakapcsoló gombokat.70 202 7075
[#5471385] 2018. 07. 19. 5:41
H.ZS.
Sziasztok!
Keresek Drz 2004 E kupplung deknit.
Köszi
[#5468663] 2018. 07. 08. 19:27
motoros35
Sziasztok nem tudjátok véletlenül hogy a suzuki dr 400s 81" kiadásunak mekkora az alap hengere?
[#5467298] 2018. 07. 02. 15:41
ForceBody
Szia! Jól hangzik esetleg képeket és egy kicsivel bővebb leírást küldenél róla emailben? email címem: nfsnandi@gmail.com
Előre is köszönöm!
[#5466949] 2018. 07. 01. 9:48
betina666
szervusz, nekem van 1 amit keresel.2004 évi kék, 29000km, gyári állapotú, gondolkodok rajta hogy eladom,nem használom, ha érdekel, email- ben a többi.
[#5466262] 2018. 06. 28. 22:19
MÓVÁRIDRZ
Szia esetleg tükröd és lámpakapcsolód nem volna véletlenül eladó? 70 202 70 75 köszönöm
[#5466259] 2018. 06. 28. 22:17
MÓVÁRIDRZ
SZIASZTOK keresek drz s es hez tükröket és lámpakapcsoló gombokat bal oldalra.70 202 70 75
[#5466051] 2018. 06. 28. 12:15
drZXR
ELADÓ DR 650 RS E TÖBBI A HIRDETÉSBEN
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
[#5461868] 2018. 06. 10. 9:17
runner125
Köszi nektek is az infokat!

A lényeg, hogy akkor alapvetően az E is tartósnak mondható, kevésbé üzemórás, mint egy 450-es enduro.
[#5461867] 2018. 06. 10. 9:14
runner125
Szia,
XR650-re régóta gyúrok, figyelem a hirdetéseket, de egyszerűen nincs épképzláb darab. Szeretnék minél inkább gyáriasabb példányt beleőle, de nem találni.. de mégm a lelakott db-oknak is egyre betegebb a vételáruk.. 1,3-1,4M majdnem 20 éves enduroért. : -((
[#5461840] 2018. 06. 09. 23:17
MÓVÁRIDRZ
Szia....nekem 2008 óta van egy 2003 as drz-m igazából ha jó állapotú E-t veszel pl hozzáértővel..akkor sokáig elmegy a 49lovas gép..amire figyelni kell hogy a generátor csavarjai időnként kilazulnak és ledarálják a generátorod huzalozását..nekem 2 szer is előfordult pár ezer kilóméter után... és az első 130 000ftomba került a második darálás már csak 50 be-mert akkor nem kellett kuplungot-olajpumpát generátort és szervízdíjat fizetnem..blokk tömítések stb ami még ilyenkor vele jár..új olaj-plusz szűrő..
Szóval az lett hogy a második probléma után már fel furattam 8 as csavarokra és erősebb csavarokat kapott a generátor... ha esetleg emellett döntesz hogy drz-t vennél én egyből leszedném a helyedben a generátort és beragasztanám a csavarokat..
[#5461255] 2018. 06. 08. 13:45
roekjozsi
Az 50lovas nem olyan azért mint egy exc. Szerintem semmivel nem igényel több törődést mint a 40lovas. Nyugodtan megveheted az E verziót. De nagyon fontos az állapot! Nekem egy E volt 5evig. Keveset futottat sikerült kifognom így nem volt gondom vele. A lényeg a rendszeres olajcsere. Használattól függ hogy mikor. Én 1000kmenkent cseréltem. És a tiszta légszűrő. Ha ezek megvannak nem lesz vele gond ha nem egy szethajtott darab. Kb. 40ekmt mentem vele
[#5461084] 2018. 06. 08. 10:43
rallymania
Szia,
Keress Yamaha TT vagy XT-t, esetleh Honda XL vagy XR-t. Kimennek a vilagbol es megbizhatoak! :)
[#5460871] 2018. 06. 07. 9:23
runner125
Sziasztok!

Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni. Van egy 1.2-es VFR-em, amellé szeretnék egy relatív igénytelen, ha van rá mód, NEM üzemórás endurot. Erdőben gurulni, kis ugratókat kihasználni, de semmi komoly pálya, siratófal veretés (eleve a Kisalföldön lakok).

Azt tudom h a gyengébb, 40 lovas S verzió nem üzemórás, van akinek 70-80.000km-t is elment bontatlan blokkal. De mi a helyzet az erősebb E verzióval?

Ott milyen szervizintervallumkat ír elő a gyár? Nem az olajcserére gondolok, mert ha kell, lecserélem 10 óránként, legfőképp a dugattyú, szelepek, hajtókar, csapágyak, főtengely, vezérlés elemire gondolok.
Vagy ez az 50 lovas már 1:1-ben van annyira "kényes", mint pl. egy EXC-450?

Ha igen, akkor inkább maradok az S verziónál, mert nekem évi 3-400.000ft-ot egyszerűen nem ér meg üzemórás motort fenntartani. Első endurom lenne, eleve ki sem tudnám motorzni őket, noh meg egyszerűen irracionális számomra annyit kiadni szervizre.

Köszönöm!
[#5459103] 2018. 05. 30. 23:46
ArmiiiCRM
Elérhetőséget kifelejtettem: fb.com/patyi.armand
Tel.:06203515062
[#5458776] 2018. 05. 29. 22:26
ArmiiiCRM
Sziasztok!

Eladó bukógombák E/S/SM modellekre, erős műanyagból több színben.
6000/szett előre hátra 60mm. A DRZ HUNGARY csoport tervei szerint.
Ha szereted dobálni a motort de félsz,hogy összetörik akkor itt a lehetőség.
[#5458728] 2018. 05. 29. 18:51
Macskury
[#5458707] 2018. 05. 29. 18:06
z00
Üdv, találtál dobot?
[#5458343] 2018. 05. 28. 21:33
MÓVÁRIDRZ
SZIA....én 10 éve vagyok DRZ E tulaj...de az én motorom hangja finomabb és van benne jópár 10 ezer km..szerintem itt már lehet hogy csapágy lesz de egy szerelővel hallgattasd meg szerintem.jobb félni mint megijedni.
[#5458342] 2018. 05. 28. 21:29
MÓVÁRIDRZ
SZIASZTOK SERVICE MANUALT kersek pdf formájában..linket vagy bármi segítséget elfogadok.KÖSZÖNÖM
[#5457385] 2018. 05. 25. 0:29
ForceBody
Sziasztok!

Rendszámos magyar okmányos S-es DRZ-t keresek, mindennap 20x nézem a képesmotor, használtautó esetleg facebook csoport kombinációkat. Esetleg, ha valakinek lenne eladásra szánt gépe és még nem rakta fel írjon nyugodtan. Gondos gazdája lennék van szerelő is a családban és az előző motorjaim is megkaptak mindent amire szükségük volt. A2-vel szeretném használni lehetőleg már nyáron, ha összejön. Egy próbát megér ez a kis iromány. :)

Köszönöm, hogy elolvastátok!
[#5456152] 2018. 05. 20. 16:18
Anubis_9
Azóta sikerült vennem egyet, köszi!
[#5455953] 2018. 05. 19. 14:05
z00
Üdv, nekem van ilyen bőr kapaszkodóm.
[#5455611] 2018. 05. 18. 7:11
rallymania
Enyemnek is hasonlo hangja van, pedig az tavaly lett felujitva.
[#5455338] 2018. 05. 17. 15:30
rallymania
En a NKH-nal voltam, de nem kerestek a motoron se lancvedot, se kapaszkodot.