{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5561922] 2019. 08. 25. 15:23
TRANSALPosJani
HifloFiltro 3270/2db a motoralkatresz.eu-nál.
[#5561753] 2019. 08. 24. 16:33
T.Petya
LTZ fórumon
[#5561661] 2019. 08. 23. 17:30
Andris1393
Sziasztok+ Van esetleg valakinek elfekvőbe egy 400-as DRZ henger? Az enyém sajnos megrepedt :(
[#5560464] 2019. 08. 13. 21:14
Gaboor007
Akkor nincs több ötletem.
Pedig szerintem az alapjarati rendszerrel lesz a bibi.
Lehet ki van lopva a tolattyú és falsot szivna...
[#5560417] 2019. 08. 13. 17:13
ini
Hibátlan a bowden, még állítottam is egy nagyobb holtjátékot
Pár nyűgös karbi beállításon túl vagyok már de ezt nem tudom beállítani
Vagy elkopott nagyon a karbi vagy valami más a hiba
[#5560378] 2019. 08. 13. 13:37
Gaboor007
A gazbowden nem szorul esetleg?
[#5560263] 2019. 08. 12. 17:21
ini
Tegnap fél napot elbasztam a tesztre....összegzés:

Van egy magas alapjárat és van egy alacsony. Mindkettő pont szar mert vagy túl pörög vagy majd leáll. Egy gázfröccs után 20-30 másodperc a túl magas aztán átvált alacsonyra ami kb jó de menet közben leáll behúzott kuplunggal. És az a fura hogy nem lassan ejti vissza hanem egyikről átvalt a másikra. Levegő csavar 1,5-5 fordulatig ki tekerve negyedenként aztán mindig ilyen(tesztkör mindig). Ha tekerek rá alapjáratot akkor meg mindig túl magas.
Amúgy ha jobban ki van tekerve a levegő csavar mint kellene, akkor kicsit jobb a helyzet
Vagy valami el van kopva benne vagy a solenoid vagy ilyesmi kavarhat be
Amúgy használható remekül gyorsít nem fullad hörög padlógázon stbstb, csak ez az alapjárat fura

Tudtátok hogy az óra csak 150-ig mér? Utána hiába gyorsít az ember nem mutat többet, igaz az sm szett miatt az a 150 csak kb 120......
[#5560228] 2019. 08. 12. 11:22
Gaboor007
Vagy szegény a keverék...
[#5560227] 2019. 08. 12. 11:21
Gaboor007
Az nem lehet,hogy magas az alapját és azért ejti vissza lassan a fordulatot?
[#5560111] 2019. 08. 11. 15:58
ini
Megvolt a karburátor takarítás
Igazából semmi értelme nem volt, inkább csak olyan önszopatás volt az egész
Ugyanúgy folyik mint eddig hiába görbítettem azt a kis lemezt hogy alacsonyabb szintnél zárjon
És ugyanúgy fos az alapjárat : gázadás után pörög jobban 20 másodpercet aztán áll csak be kisebb firdulatramodt már csak az lesz az igazi szopó ha nem is megy rendesen az alacsonyabb benzinszint miatt
[#5559857] 2019. 08. 09. 16:50
Buccs
Ini!
Türelem és kijön..1-2-3 ó ....simán ki tudod cserélni..ügyes vagy!! :-)
Én is anno szétszedtem, mert folyatott..kipucoltam a tűszelepet...azóta is folyat. Leállás után benyacsap elzár és no csepegés. (Persze tervben van komplett csere) :-)
Szóval: Hajrá! :-)
[#5559819] 2019. 08. 09. 12:46
ini
Végülis rendeltünk egy pár indexet meg karokat is
Evvel tanulna a gyerek aztán kb rendbe kellene lenni a gépnek
Még a karbit kellene takarítani beállítani mert szarul ejti a fordulatot
Vegulis a benzincsap annyira nem gáz mert csak taknyos nem csepeg. Inkább a karbi folytat, megállás után fél perc és ott a tócsa
Csak meg lusta voltam kiszedni. Ahogy nézem ide is 15. Szintű varázsló inas képesítés kell mire kijön
[#5559788] 2019. 08. 09. 11:15
z00
Indexet megkérdezem ha nem találtál, benzincsap van egy haveromnak s/sm verzióra. árakat nemtudok.
[#5559749] 2019. 08. 09. 8:13
ini
folyik a drz karburator a túlfolyón ha áll a motor ( beindítva nem folyik )
Erdemes csak a tűszelepet cserélni magában vagy komplettem házzal együtt ?
Benzincsap is enged egy kicsit erre van praktikák vagy felújító szett?
[#5559560] 2019. 08. 07. 18:01
ini
esetleg ha van valakinek
drz-hez fék és kuplungkar és egy pár gyári index érdekelne
a fék és kuplungkar mindegy milyen csak olcsó legyen ja és ép, ne legyen törött elgörbült
[#5556692] 2019. 07. 21. 11:35
repairer
Sziasztok ! Eladó DRZ első és hátsó gátló . Hátsót tavaly fel újította Déczi mester , azóta egy percet sem használtam. Első krómszárak is hibátlanok . Be akartam építeni más típusba de nem fog megvalósulni. Első ára 36000 hátsó ára 40000 .
[#5556363] 2019. 07. 18. 21:27
ferus-
Nekem Lc4 van :) de szerintem a drzbe se dragabb az olajcsere.
[#5556358] 2019. 07. 18. 21:20
ini
akkor olcsón megúsztad mert nekem csak a szűrő 20% kedvezménnyel valami 7 ezer felé volt pár éve
vettem is jó párat még mindig van két bontatlan gyári szűrőszett
a 7110 is mindig valami nagyobb forgalmazótól veszem hátha az nem lesz hamis......

pl a drz-be teljesen jó az 5100 is párat szervizeltem már az évek során az azért szinte félár a 7100 képest
[#5556352] 2019. 07. 18. 21:11
ferus-
10.680ft volt az olaj+szuro cserem, 1 honapja. 7100 motul, 10w60. Akinek nem futja ra az vegyen biciklit.
10w50 a gyari olaja.
[#5556328] 2019. 07. 18. 19:52
ini
akkor másképp írom
a sok xt-xl-dr-stb után megvették az lc4-et aztán csodálkoztak hogy "szar" mert úgy szervizelték mint a régi levegősöket
ha jól emlékszem a régi lc4 gépkönyvében is valami 10w40 olajat írtak aztán nyaggatták a homokbányában meg a hegyen és persze hogy széthullott
plusz azért hallottam olyat is hogy most nem cserélünk szűrőt csak kimossuk, nem töltjük a vázba mert" úgy is felnyomja" és társait, hiszen egy lc4 szűrőszett most lehet vagy 10 ezer 2liter 7110 a másik 10 ezer aztán az nem kevés(főleg ha nincs otthon darab még több, mert a 2l kb minimum szint)
szóval a régi vasakhoz képest igényesebb, nem kell elfelejteni hogy a kétezres évek elején járunk még..... szóval ne a mostani motorokhoz hasonlítsuk
[#5556320] 2019. 07. 18. 19:43
ferus-
"mert nem pörgetik aztán persze hogy szétesik"
Na ez igy igaz, minden egy hengerre, nem szabad rangattatni szerencsetlent.
Viszont az a kijelentes hogy igenyesebb lenne mint mas, lehet vitatkoznek, szűrő,olaj, levegőszűrő, rendszeres csere/takaritas legyen mar alap.
[#5556311] 2019. 07. 18. 19:20
ini
lc4-ről tudni kell hogy egy viszonylag igényes motor, és ezt sokan nem "tudják" ha rendes olaj van benne és időben cserélve akkor sokáig elmegy, olyan mint egy mozdony tol ezerrel, itt is hibáznak mert nem pörgetik aztán persze hogy szétesik
múlt évben hirdettem egy ideig mert úgy gondoltam nem fog kelleni idén már mentem vele kb 300km távot
igazándiból magam se tudom mit akarok, valami motor úgy is kelleni fog, aztán egy fisfos 25+ éves rendszámos 350 is 600-800 ezer
a két első múlt évi kép, az útszéli idén tavaszi
[#5556263] 2019. 07. 18. 16:38
DEK
Tessék, fájó szivvel 1mill alatt.
[#5556254] 2019. 07. 18. 13:13
BlazRR
Leginkább kanyargós vagy szar utak, ősztől már csak földút. Semmi hegy, max. sár. Sosem volt enduróm, nem tudom mennyire élvezném. Tudod a magasságom miatt. Köszi mindent!
[#5556246] 2019. 07. 18. 12:39
ferus-
Nem azt mondanám hogy nem megbízható, csak itt errefele ezt tapasztaltam. Mi lenne a felhasznalasi terulet leginkabb?
Gyari adatok szerint egy lc4 enduro ulesmagassaga 93centi, Drz E-nek 93.5.