Valami rémlik
!4 sztem tegyél még egy próbát rakjál bele ugyanoylan motult amit eddig használtl az nagyon fassza csak 15W 50-et sztem kevesebbet fog benyalni! próbáld ki én is azt használok bele
Ha ekkora az olajfogyasztás, már hiába váltasz más olajra, ezek után csak rosszabb lesz. Jön majd az, hogy néha füstöl, főleg ha sokat jár alapjáraton, majd pedig egyre szarabbul indul. A végén csak úgy tudod elindítani, hogy gázt adsz neki, még szivatóval is. Természetesen az olajfogyasztásod csak emelkedni fog.
Megoldás: Minimum dugattyú és dugattyúgyűrűk cseréje. De meg kell mérni a hengert is, mert elképzelhető, hogy az is már a határérték fölé kopott.
Szelepszárszimeringnél is mehet el olaj, de ha látnád milyen vékony a szelepszár, ezáltal a szimmering közepe, egyértelmű hogy nem tud ennyi olajat ott elnyomni.
És mindez, amit leírtam, előfordul egy 12.000km-ert futott DRZ-nél. Mert hiába SM, nem 120-130 tartós sebességre találták ki. Bírja a magas fordulatot, de csak rövid ideig.
Erre magyarázat az, hogy az endurósoknál ez a probléma nagyon ritka. Mivel ritka az a tökös endurós aki 120-al tolja az erdőbe