Láncvédő,E-n nincs,de van a kis lánckeréknél, na azt én levettem mert mögötte összegyűlik a sár és nem lehet kimosni rendesen csak ha leveszem. SARASOK nektek nem volt ilyen problémátok vele
nagyon strapabíró, erős, pöpec kis blokkja van. Xard le a az adót, vond ki a forgalomból és onnantól kezdve nyista teljesítményadó, biztosítás...
Toljad Neki az erdőbe, hegyen fől, hegyen le, patakban, homokban... bárhol, csak a légszűrőt tartsd tisztán és 60 óránként friss szintetikus SL minősítésű olajat csepegtetssél RÁ!
Helló DRZ-sek!Most vagyok itt először,de a fórumot már régebben figyelem.Tavasszal került hozzám egy S-es DRZ,2006-os,kicsit "trehány"gazdától,de sikerült szépen rendbe szedni.Jó a moci,egy apróbb gond van vele amire nem találok magyarázatot,de talán ti tudtok segíteni!Az alapjárata néha elmegy,de úgy,hogy nagyon pörög,ha sebességbe teszem,és kicsit ráengedem a kuplungot azonnal vissza esik normálisra.A következő gázadás után megint fent marad a fordulat.Karbi kitisztítva,nem találtam semmi hibát.Valakinek esetleg tapasztalata,vagy vlami ötlet?Előre is kösz!
hali! 1 kis segítség kellene ha nem bay,szeretnék vásárolni egy drz 400e ami forgalomba van és az lenne a kérdés hogy kb mennyi a biztosítás? meg súlyadó stb..
ja és persze hogy maga a motorról mit tudtok elmondani. a motorjáról,hogy megbízható e..
előre is köszönöm
Toljad Neki az erdőbe, hegyen fől, hegyen le, patakban, homokban... bárhol, csak a légszűrőt tartsd tisztán és 60 óránként friss szintetikus SL minősítésű olajat csepegtetssél RÁ!
biztositás 17
súlyadó 7 aszthiszem
jó gépek ezek
csak a gazdák nem mindig
és ez kihat a motorokra
ja és persze hogy maga a motorról mit tudtok elmondani. a motorjáról,hogy megbízható e..
előre is köszönöm
nekem nincs meg
nem kaptam hozzá
de már rég nem az
többit ja
kb ilyenre
de sok értelme akkor nincs