vhogy az izzó búrája eltört,de maga a volfrám szál nem szakadt el,csak én hülye meg kidobtam,még vagy egy hónapja,és most jutott eszembe csak
jó poén volt sötétben hazajönni világítás nélkül akkor,főleg h egy terepjárós megakart "ilyeszteni",úgy h hallotta gondolom a hangját,és lekapcsolta a világítást ő is,h majd mikor megyek visszakapcsolja én meg megilyedek vagy mi,csak nem gondolta h nekem sincs világításom,10 méterre szembe menet felkapcsolta,én meg be a szántásba...
mindíg azzal basztat hogy hangos
Valóban az is fontos! Na jó, karbiból a benzint leengedni. Ja és persze tele szokták tankolni (megelőzvén a korróziót) ha a tank nem korrózióálló anyagból készült...
én használom még ilyen időben is
Srácok majd tartanak maguknak egy vadulós túrát, ha akarnak. Addig én max körülnézek, hogy mi van Erdélyben. (Nekem se nagyon van ép részem mostanában, így nem akarom még jobban összetörni magam... igaz mindig sikerül újítanom valami bibit
)
Valaki mondja meg, hogy hol találom azokat a képeket, ahol a DR-Z-be olajnyomás jelző van beépítve.