Amit írtál linket, azon a bal oldali kép, na úgy néz ki. Ma volt egy kis időm és elmentem megnézni, hát mit mondjak nem voltam elragadtatva tőle! Felfogatásnak a helye már nincs rajt, össze van horpogatva, nincs bent üveggyapot, szinte a dob végén le van vágva a cső! Úgyhogy én úgy döntöttem még nézelődöm erre-arra ebben a témában, majd csak lesz rá egy normális!
THEOGRAF SZIA! érdekelne az sm sárvédő ha küldesz képet nekem róla akár emilre akár a sportmotor fórumra ide válaszba..........ármegjelöléssel légyszi...............jah és sárgában nemlenne véletlenül? üdv gábor
Eredetvizsga 15500Ft 500ccm-ig, fölötte 17000Ft.
Biztosítás x Ft(kb átlagember, átlagbiztosító 28000Ft/év)
6000 Ft a törzskönyv + 6000 Ft a forgalmi.
18 Ft/ ccm átíratási illeték, jelen esetben 9000Ft
450 Ft a matrica a rendszámra.
Tehát, egy pontosan 500-as motor átíratása pontosan:17000+6000+6000+9000+450+biztosítás=38450Ft + biztosítás.
De ha a Tökölyn elfordulok balra és utána(itt az utca neveket nem tudom, de régebben szoktunk arra járni és még valami megmaradt belőle) jobbra, akkor ott már lehet balra fordulni nem?
Oké, akkor jössz be a budaörsi úton, mindig az Erzsébet híd táblát követve, bár az is oda van írva mellé, hogy M3.
Tehát Budaörsi út, Hegyalja út, Erzsébet híd, Rákóczi út, Blaha után a Keletinél ha a 3-ason akarsz menni, akkor jobb oldalán mégy el, ha az M3-ason, akkor balra kerülöd. De ott is ki van táblázva. Utána ott végigzúzol egy macskaköves "úton" amit Tököly"útnak" csúfolnak, egészen addig, hogy ott lesz keresztben a Tádáááám: Hungária. Ott balra föl kell kanyarodni rá valahogy(nem szabad balra kanyarodni), tehát mondjuk átmégy a kereszteződésen, megfordulsz, majd jobbos. Hungárián jobb oldalon maradva 500m múlva fölhajtasz a Kacsóh Pongrác úti felüljáróra, ott meg csak egyenesen a Gyöngyös-Adácsi lehajtóig.
Tehát az Osztyapenkótól indulunk, mert ott jössz be Fehérvárról, és vagy a kerepesi útra(3) kellene kikeveredned, vagy a Kacsóh Pongrác felüljáróra.(M3)
Akkor melyik?
de jó állapotut én is csak egyet láttam még azt is ismerős DRjén.
Nemregiben emlitetted, hogy neked Styl Martin csizmad van! Milyen tipusu es milyen velemennyel vagy rola?
Mindjárt írok is.
Köszi szépen!
George
Biztosítás x Ft(kb átlagember, átlagbiztosító 28000Ft/év)
6000 Ft a törzskönyv + 6000 Ft a forgalmi.
18 Ft/ ccm átíratási illeték, jelen esetben 9000Ft
450 Ft a matrica a rendszámra.
Tehát, egy pontosan 500-as motor átíratása pontosan:17000+6000+6000+9000+450+biztosítás=38450Ft + biztosítás.
Így jó?
Tud valaki segiteni mennyi egy 500cm motor átiratása cakka pakk?
George
meg ha már ott vagyok, akkor tudni fogom szerintem, csak ilyenkor mindig elbizonytalanodom
köszönöm
De ha már arra vagy, nyert ügyed van.
szerintem az lesz az amit írtál
Köszönöm szépen a navigálást!
Tehát Budaörsi út, Hegyalja út, Erzsébet híd, Rákóczi út, Blaha után a Keletinél ha a 3-ason akarsz menni, akkor jobb oldalán mégy el, ha az M3-ason, akkor balra kerülöd. De ott is ki van táblázva. Utána ott végigzúzol egy macskaköves "úton" amit Tököly"útnak" csúfolnak, egészen addig, hogy ott lesz keresztben a Tádáááám: Hungária. Ott balra föl kell kanyarodni rá valahogy(nem szabad balra kanyarodni), tehát mondjuk átmégy a kereszteződésen, megfordulsz, majd jobbos. Hungárián jobb oldalon maradva 500m múlva fölhajtasz a Kacsóh Pongrác úti felüljáróra, ott meg csak egyenesen a Gyöngyös-Adácsi lehajtóig.
Jobb lenne minél hamarabb leérni Gyöngyösre, de az autópálya fele nem ismerem az utat.
Tehát az Osztyapenkótól indulunk, mert ott jössz be Fehérvárról, és vagy a kerepesi útra(3) kellene kikeveredned, vagy a Kacsóh Pongrác felüljáróra.(M3)
Akkor melyik?