erről van szó .... értelme kb semmi akárki megtudja otthon csinálni magának ....
ha a blokkot butítanák,hogy kisebb legyen a szervízperiodus az értelmesebb lenne .
hát én örülnék ha a DT-mben RM telok lennének elöl mondjuk, bár a központi gázos se lenne rossz :D
nah mindegy, viszont ezek gondolom utcára is rászabadulnak, de annyi velük a gáz h gondolom rohadt sokba kerülhet ezeket fenntartani, emrt a blokkjukon se változtatnak meg semmi, crossmotor fenntartása meg...
egy RMZt- átalakítanak DRZbe? sztem ahoz,hogy a verseny gépből egy butított DRZ legyen a blokkot is rendesen lekell folytaniuk .... de én az olasz moto.it -n se találok semmi ilyet meg az olasz http://www.suzuki.it/ita/main.... lapon se találok semmit róla érdekes...
igen, olaszországban a suzuki márkakereskedések csinálják, ezzel bövitik a suzuki enduro-palettáját, én igy tudom, olvastam, majd megnézem az ujságot valamikor
szoval amit hoznak suzukit, azokat alakitják egy kicsit, kapnak fejidomot, meg müszerfalat stb...
olaszba suzukit? érdekes lenne ....
ha meg olasz akkor egézségére úgyis szétesik :D de ezek akkor is RMZ-k olyan mint az RMX volt csak ez gondolom 4Tbe átültetve nem DRZ ...
nézd meg 2005 piros matricás fehér fejidomos DR-Z t a vak is látja h az van rá írva
kül igazatok mi a faszt akarok én kis szar 17 gyerek pofázni a felnőtteknek ELNÉZÉST mindenkitől.
450-es DR-Z tuti nincs...
felröppentek hírek hogy leállt a gyártás(ez igaz is hisz fejleszteni kell rajta mert nem felel meg valami környezetvédelmi szabályoknak a motorja...ez igaz is...) és esetleg a 450-es RM-Z vázát kapja meg...esetleg blokkját...és injektoros lesz....de még csak találgatások ezek....
Végignéztem pár ország suzuki honlapját.....a dr-z az dr-z és mindegy hogy enduro(uccai/verseny) vagy supermoto...mind 400as....rm-z meg 450-es....
Dobj linket....vagy képet arról amit olvastál...vagy láttál....
Gratulálok.
Holnap Kakucs?
Üdv.BoB.
ha a blokkot butítanák,hogy kisebb legyen a szervízperiodus az értelmesebb lenne .
nah mindegy, viszont ezek gondolom utcára is rászabadulnak, de annyi velük a gáz h gondolom rohadt sokba kerülhet ezeket fenntartani, emrt a blokkjukon se változtatnak meg semmi, crossmotor fenntartása meg...
Dr 600 S váltójavításához szeretnék segítséget,tanácsot,címet kérni !
Nem veszi ill kidobálja az eggyest......
Köszi
bár inkább a teloikat tuningolnám
szoval amit hoznak suzukit, azokat alakitják egy kicsit, kapnak fejidomot, meg müszerfalat stb...
ha meg olasz akkor egézségére úgyis szétesik :D de ezek akkor is RMZ-k olyan mint az RMX volt csak ez gondolom 4Tbe átültetve nem DRZ ...
kül igazatok mi a faszt akarok én kis szar 17 gyerek pofázni a felnőtteknek ELNÉZÉST mindenkitől.
DR-Z-khez semmi közük....
szerintem....
Dr 600-hoz keresnék szerelőt váltójavítás miatt,szeretném a segítségetek kérni bármilyen megoldás érdekel...
Köszönöm
Tudja esetleg vki, hogy a DR 350--nél a berugosra jo-e az önindítós gyújtása ?
felröppentek hírek hogy leállt a gyártás(ez igaz is hisz fejleszteni kell rajta mert nem felel meg valami környezetvédelmi szabályoknak a motorja...ez igaz is...) és esetleg a 450-es RM-Z vázát kapja meg...esetleg blokkját...és injektoros lesz....de még csak találgatások ezek....
Végignéztem pár ország suzuki honlapját.....a dr-z az dr-z és mindegy hogy enduro(uccai/verseny) vagy supermoto...mind 400as....rm-z meg 450-es....
Dobj linket....vagy képet arról amit olvastál...vagy láttál....
de tutko h van!