Helló!Jó választás az E változat nekem is ilyen van és nagyon bika kis gép!Én használom terepen és utcán is és nagyon megvagyok vele elégedve!De szerintem tök felesleges indexet rárakni mert ha használni akarod terepen is Jób ha nincs rajta felesleges dolog.Csak pénz kidobás!Egyébként sok szerencsét a motor vételhez!Én erre használom.
Én most cseréltem le a gyári láncot, ilyen áttételt raktam fel, 108-as lánccal. Az enyém SM, nem tudom, hogy az E-hez is jó lesz-e? Más a lengőkar. Maga az áttétel kicsit lustább mint a gyári 15-41, de érezhetően kevesebbet forog. A tieden (+10 LE) szerintem jó lesz. Legalábbis közúton. SM pályára biztosan hosszú. Kipróbáltam, (német autópályán), 161 volt óra szerint a vége, persze kellett neki némi idő kiforogni. de a német autópályán van egyenes. :)
Én nem bántam meg, de nekem az egykerekezés pl. nem szempont.
Szerintem jó döntés, nekem E-s van, közúton (is) használom enduro kerekekkel/gumikkal, nem szeretnék gyengébbet. Indexekre nincs szükség, nem vizsga követelmény, forgalomban meg használhatod a két karod. Persze indexekkel kényelmesebb... Kilóméteróra vizsga követelmény is, de megteszi egy 3500 ft -os bringa komputer, ami majd 200-ig mér.
Most supermotozni akarsz, vagy 50 meg 100 km-eket túrázni?
Ha az előbbi, akkor E, időjárásnak megfelelő kerékszettel, rendszámmal (hogy pályára is ki tudj jutni), ha az utóbbi, akkor S vagy SM és szintén cserélgeted a kerekeket. Egyébként az 50 kilód alá szerintem elég egyelőre a 40 lóerő is
ősszel meg tavasszal enduro kerekekkel használnám hamár endurot veszek akkor kihasználom terepen is
de csak akkor ha már az aszfalton nem lehet menni
sm az nem teccik meg igen uj, teszteken azt irták hogy supermotozni kevés az ereje meg mindíg fordulaton kell tartani
arra gondoltam hogy veszek E-t és rakok rá indexeket meg km/h-t S-röl
az ugy megoldható lenne?
Helló régi cimbik!
Kértem kis segitséget a KTM fórumban de nem kaptam választ, remélem tud vki segiteni nekem :
ktm exc 450 2006, müszerfalon . ovál fajta, hogy lehet az időt beállitani, és hogy azt mutassa motorozás közben?segitsetek míket tud még?köszi!
Én is 3 hónapja kerestem ilyet, de sehol se találtam, majd bementem az első suzuki kereskedésben, megrendeltem 14eFt volt az új!
Nagyon praktikus rmc ben lehet hozzá kapi szövet hengertáskát, pont passzol rá, valami 8eFt volt!
Ha csak utcán mész, akkor S.
Az e-n más a vezérlés mag asszem a karbi is. Rövisebb szervízintervallum.
De ha egyáltalán nem mész terepre, akkor egyértelműen sm
gondolkozok drz vásárláson
csak nemtudom hogy utcai használatra mejik motor praktikusabb, az E vagy S
az E erős de azon kívül semmi extra
az S az gyengébb de van rajta kormányzár, index, km/h, stb.
szerintetek kevés lenne az S utcára 50-100km túrákra?
és az E az mitől tud többet 10le-vel ha ugyan az a blokk?
hát nem tom én sztem az hig ahogy benne van,én kisérletezek azért egy kicsit sürübbel sztem baja nem lesz....de nem értem mert a nívójára is 10w40 van írva...na mindegy
azért köszi
Hali!
Természetesen hidegen állítottam,tegnap cseréltem az olajat cstrol full syntetic 10w40-re,mert utcán használom ma pedig használat után megnéztem az olajszintet....ojan volt az olaj mint a ví annyira folyos meg híg mint az annya picsája..sztem az nem jo...minél sürübb annál jobb nem?vagy négyütem léghűtés annak jo a híg?
Én nem bántam meg, de nekem az egykerekezés pl. nem szempont.
Szerintem jó döntés, nekem E-s van, közúton (is) használom enduro kerekekkel/gumikkal, nem szeretnék gyengébbet. Indexekre nincs szükség, nem vizsga követelmény, forgalomban meg használhatod a két karod. Persze indexekkel kényelmesebb... Kilóméteróra vizsga követelmény is, de megteszi egy 3500 ft -os bringa komputer, ami majd 200-ig mér.
Ha az előbbi, akkor E, időjárásnak megfelelő kerékszettel, rendszámmal (hogy pályára is ki tudj jutni), ha az utóbbi, akkor S vagy SM és szintén cserélgeted a kerekeket. Egyébként az 50 kilód alá szerintem elég egyelőre a 40 lóerő is
de csak akkor ha már az aszfalton nem lehet menni
sm az nem teccik meg igen uj, teszteken azt irták hogy supermotozni kevés az ereje meg mindíg fordulaton kell tartani
arra gondoltam hogy veszek E-t és rakok rá indexeket meg km/h-t S-röl
az ugy megoldható lenne?
Mi a véleményetek 15-39-es SM áttételről?
Ja és mekkora lánc kelhet hozzá?
Kértem kis segitséget a KTM fórumban de nem kaptam választ,
ktm exc 450 2006, müszerfalon . ovál fajta, hogy lehet az időt beállitani, és hogy azt mutassa motorozás közben?segitsetek míket tud még?köszi!
Nagyon praktikus rmc ben lehet hozzá kapi szövet hengertáskát, pont passzol rá, valami 8eFt volt!
Eladnám a képen látható cross gumikat
első Mitas 90/90 R21 C17
hátsó Mitas 110/100 R18 C16
A gumik 99%-os állapotban vannak!
A 2 db gumi ára 20000 Ft.
Érdeklődni emailben: jamborbela@citromail.hu
Az e-n más a vezérlés mag asszem a karbi is. Rövisebb szervízintervallum.
De ha egyáltalán nem mész terepre, akkor egyértelműen sm
csak nemtudom hogy utcai használatra mejik motor praktikusabb, az E vagy S
az E erős de azon kívül semmi extra
az S az gyengébb de van rajta kormányzár, index, km/h, stb.
szerintetek kevés lenne az S utcára 50-100km túrákra?
és az E az mitől tud többet 10le-vel ha ugyan az a blokk?
Gyári Karburátor is
Yoshimura RS3 OFF ROAD.
85e ft.
üdv.
Bocsi előfordul.
Írj 1 számot és rádcsörgök.
üdv.
Próbáltalak reggel is és este is hívni a megadott számon, de nem annyira jártam sikerrel, mint amennyire nem vetted fel. :)
Mikor kereshetlek?
Köszi,
Z
azért köszi
Természetesen hidegen állítottam,tegnap cseréltem az olajat cstrol full syntetic 10w40-re,mert utcán használom ma pedig használat után megnéztem az olajszintet....ojan volt az olaj mint a ví annyira folyos meg híg mint az annya picsája..sztem az nem jo...minél sürübb annál jobb nem?vagy négyütem léghűtés annak jo a híg?