,de soha nem engedtem el addig.
Halvány lila gőzöm sincs,sok.
Minden nyáron használtam főleg terepen endúrózásra. Eddig csak kopó alkatrészeket kellett cserélnem,lánc,lánckerék,olaj(kormány
). A blokkot még nem bántottam. A gyári fékbetétek vannak még benne. Pedig kapott rendesen.
Nekem is gondot okozott,hogy mikor is volt olajcs.vagy mennyit is mentem már az előző óta?!
Van aki a tankolásokat számolja,én füzetet vezettek,és van az üó.számláló. Ez azért jó,mert sokkal pontosabban tájékoztat az olajcs.esedékességéről. Nekem 2004 óta van DR-Z-m,mondjuk én újonnan vettem 0km-en de az olaj a lelke neki. 1500-2000km-ként cseréltem,csak márkás olajat kapott. Télen szétszedtük és nem hittem a szememnek: Semmi baja!
Tehát,csak ajánlani tudom ezt a típust,biztosan sok örömet fog okozni. Ha kérdésed van,keress bátran.
Mint amatőr kérdezek.
A hengerben ezek a karcok milyen mélyek? mennyi idő után néz ez így ki,és mennyit lehet ezzel menni még ebben az állapotban?
köszi üdv