Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem hogy drz e-t hogyan lehet tuningolni természetesen ésszerű keretek között azaz ne 200 km-t bírjon tuning után .
gondolok itt pl. nagyobb henger karbi stb stb és kb mennyi lovat lehet még kihozni belőle?
Aválaszokat előre is köszönöm...!
Látom, hogy "kormányoztok". Akkor ez itt a reklám helye! Ez egy Renthal kormány egy wr450-n. Minden előjel nélkül tört el motorozás közben! Nem estek vele! A magasító alatt megrepedt és egyszer csak teljesen megadta magát. Ismétlem NEM estek vele. Kb 80-90-es tempónál tört el teljesen és egy dupla csuklótörés lett az eredménye!
14300. postáva legyütt.. 120/100-18as.. kenda..keménytalajos nem szakad le a bütyök és élettartamban is jó..tapad is kellően..még sárban is!
0620-9479-215
Lejjebb tekersz, [Phoenix] adatlapján megtalálsz 2 linket.
Az elsőben van leírás E-ről is, én abban néztem ezeket.
Bocsánat, a 4000/6000 mérföld/km-re értendő, kicsit elnéztem, sorry.
Most olvasom hogy az olajcsere S/SM 4000/6000km...(én eddig mindig azt hittem hogy az S és az SM megegyezik)
Nekem az Sm szervizkönyve van csak meg. Valaki esetleg nem tudná leírni a főbb csereperiódusokat az S változatra? (légszűrő, olajszűrő, gyertya...)
Attól függ mit veszünk üzemórásnak. :D
Ha azt, hogy az olajcsere periódus a szervizkönyvben üzemórában van megadva, akkor az, egyébként nem mondanám annak.
Amúgy a könyv ezt írja olajcserére:
S/SM: 4000/6000 km
E: 60 üó (ha 50 km/h-ás átlaggal számolunk, akkor ez 3000 km)
Sziasztok!
DRZ SM gyári 310 mm-es féktárcsa, hibátlan, szinte kopásmentes állapotban eladó! 17.000 Ft
Keihin FCR DRZ-E karbira cserélném is ráfizetéssel!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!Van egy öreg vas 125DR 4T 90-es évjárat..azt mondja a szerelő hogy ha lemerül az akumlátor megáll a motor mert csak aksival együtt működik.Ez valóban így van?nem tudja valaki?
Az lenne a kérdésem hogy drz e-t hogyan lehet tuningolni természetesen ésszerű keretek között azaz ne 200 km-t bírjon tuning után
gondolok itt pl. nagyobb henger karbi stb stb és kb mennyi lovat lehet még kihozni belőle?
Aválaszokat előre is köszönöm...!
Nem ez az első ami így tört el és nem is az utolsó
Crf-emet cserélném 1 RENDSZÁMOS -lehetőleg E-s Drz-re.
Ha érdekelne, jelezz!
Link a motorról:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
(ui. sry a kritikán aluli képekért.)
Mikor jársz erre? Van 4 darabom. Nézd meg őket!
0620-9479-215
Az elsőben van leírás E-ről is, én abban néztem ezeket.
Bocsánat, a 4000/6000 mérföld/km-re értendő, kicsit elnéztem, sorry.
Nekem az Sm szervizkönyve van csak meg. Valaki esetleg nem tudná leírni a főbb csereperiódusokat az S változatra?
Ha azt, hogy az olajcsere periódus a szervizkönyvben üzemórában van megadva, akkor az, egyébként nem mondanám annak.
Amúgy a könyv ezt írja olajcserére:
S/SM: 4000/6000 km
E: 60 üó (ha 50 km/h-ás átlaggal számolunk, akkor ez 3000 km)
DRZ SM gyári 310 mm-es féktárcsa, hibátlan, szinte kopásmentes állapotban eladó! 17.000 Ft
Keihin FCR DRZ-E karbira cserélném is ráfizetéssel!
De ha ledöntöd a motort akkor is kifolyik
A segítségeteket szeretném kérni!Van egy öreg vas 125DR 4T 90-es évjárat..azt mondja a szerelő hogy ha lemerül az akumlátor megáll a motor mert csak aksival együtt működik.Ez valóban így van?nem tudja valaki?