Szerintetek sm szettbe kell feltétlen o vagy xo gyűrűs lánc?
Vagy elég lenne egy sima gyűrű nélküli lánc is?
Esetleg,márka, ár, ajánlatokat,ötleteket nagyon megköszönném :)
Szia
Megoldódott!
Hogy mi volt a hiba pasz,szétszedtem mindent amit csináltam rajta és tömítő pasztával bekentem illetve kicsit lejjebb állítottam az alapjáratot. Közben sikerült beleszakítanom az önindítóba a csavart ,mire kész lett elment a délelőtt. Sebaj...motort szerelni mindig szeretünk
Sziasztok srácok! Segítségeteket kérném egy olyan probléma miatt, van egy 2005-ös DRZ-m gyári S-es, és motorozás közben olyat csinál a kicsike, hogy finom gyorsitásnál szépen pörög, viszont hírtelen gázadásnál pl.: egy előzésnél megtorpan egy pillanatra, és ha vissza engedem a gázt akk van amikor le is áll! Gyertya lett benne cserélve, karbi ki lett tisztítva, szerintetek mi lehet a probléma?
Helyedben én első körben tekernék lentebb az alapjáraton,(persze üzem meleg állapotban nem 5 perc járatás után) nekem is volt már ilyen gondom vele és bevált visszaáll úgy ahogy kell és szépen jár alapjáraton is.
A suberkocsi fedelénél tud falsot szívni ha ott a tömítés megkeményedett,akkor cserés
vagy valami pasztával meg lehetne kenni csak benzin állónak kéne legyen,mert amit felold a benzin( pl:FBS)eldugítja a karbit.
14-47 gyári bika erős áttétel adni fogja :D 15fogas voolt elől aggasztott,h nem fér el a láncvédő hosszabbak voltak a sebességeim és alulról azért érezhető volt kigyorsításkor h nem idegből megy szval marad a régi mérgesebb verzió
Szia
Megpróbálom ezt,csak az a fura hogy múlt héten semmi baja nem volt,most hogy szelephézag állítás volt +gyertya csere,és csinálja. Ugye azért meglett bontva,de a kabihoz senki nem nyúlt hozzá.
Mindegy megpróbálom a féktisztítóst.
Üdv
"juicecoolermárcius 16. 22:05
keverékképzés probléma.... valószínű falslevegőt szív valahol a motoros.. ha levegőben dús a keverék, akkor erőtlen lesz a terjeszkedés, hamar végbemegy, így megemeli a fordulatot... mivel ereje semmi, ezért szép lassan megzuhan... vegyél egy flakon féktisztítót, és ügyesen fújkáld meg a szívócsövet és környékét... karbit stb.. vigyázz, a kipuffra ne fújj! ha változást veszel észre az alapjáratban, akkor ott a luk, amit épp fújsz!"
Ja és még annyi hogy alapjáratom olyan 1800 körül mozog,ha odarántok neki rendesen akkor semmi gond felmegy mondjuk 6000-re és visszaáll 180 körülire ,de ha szépen elkezdem húzni a gázt lassan akkor megy csak lassan vissza. Illetve csinált olyat hogy alapjárat nagy gáz és 1 pillanatra befullad és felpörög, ez lehet a szelephézag állítás miatt? szívó szelep 0.07 volt beállítottam 0.11-re.
Üdv
Sziasztok
Ma cseréltem gyertyát és szelephézagot állítottam. Utána elindítottam és ha odahúzok neki nehezen ,lassan megy vissza alapjáratra. Mitől lehet ez?
Köszi
Üdv
Vagy elég lenne egy sima gyűrű nélküli lánc is?
Esetleg,márka, ár, ajánlatokat,ötleteket nagyon megköszönném :)