most őszintén?!
ha elhiszed ha nem a Finster-nek másabb a kiképzése és jobban szól ezen a motoron,míg a leo az mélyebb hangot kölcsönöz,így jobb feltenni egy 600-as motorra! hallottam mindkettőt,többet is mint kellett volna
a [Phoenix] drz-jének szebb hangja volt mint egy másik társunk x3-asának, és a srác le is cserélte,én cseréltem le neki Finsterre,azóta se hallok panaszt!
szépen is néznénk ki ha azért kellene venni kipufogót,mert növelne a dizájnon.
egy dinojet és egy ilyen dob valami 12345 lóerő pluszba,de már magába is sokat jelent
hejjj,ha már átmentünk a motorokból a szakmákba,hegesztő meló engem is érdekelni kint,igaz nem AWI hanem CO vastag anyag :)
ha véletlen hall valaki valamit :D
Nem is a benzin folyás zavar, hanem az, hogy alapjárat hol van-hol nincs! Ez mellé pedig elég sűrűn egy nagy durranás kíséretében lefullad. Pl. szűk fordulóban visszaengedem a gázt, majd amikor odahúzom abban a pillanatban durran és leáll.
Szétszedtem ma ismét a karbit és mit találtam! A levegőcsavar "O" gyűrűjének egy kis darabját beszorulva a furatba. Vettem egy új "O" gyűrűt és holnap összerakom.
ha elhiszed ha nem a Finster-nek másabb a kiképzése és jobban szól ezen a motoron,míg a leo az mélyebb hangot kölcsönöz,így jobb feltenni egy 600-as motorra! hallottam mindkettőt,többet is mint kellett volna
a [Phoenix] drz-jének szebb hangja volt mint egy másik társunk x3-asának, és a srác le is cserélte,én cseréltem le neki Finsterre,azóta se hallok panaszt!