Először is.
A henger , hengerfej ,szelepfedél tájékát 100% tisztára letakarítod.
Ezekre lesz szükséged
Egy (m6 menetfúró) (alkoholos filc)
(Bár milyen alkalmatos dolog amivel a furatot 100% ki tudod
takarítani. wd40 ajánlom hosszú csővel)
(egy 4mm átmérőjű rúd is kelleni fog.)
Hengerfej marad a helyén mivel segít egyenesebben tartani a
menetmetszőt.
Első lépésben kitakarítod a menetet a hengerfejen.
A 4mm átmérőjű rúddal megnézed milyen mély a lyuk.
A menetmetszőn is bejelölöd ezt a mélységet.
A menetet ne fúrd csontig. 1mm a lyuk aljától állj meg.
Ebben a jel fog segíteni.
(Óvatosan kezd meg a menetvágást mert már van menet csak mélyíteni kell)
Ezután egy a lyuknál hosszabb csavart beledugsz jelölsz
ki se vedd a csavart egyből tekerd le a menet ajjáig ( érzéssel)
itt is jelölsz.
A két jel közt kb 1 cm távolság lesz.
Minél több annál jobb
Na a szóval amig le tudtad tekerni a csavart
azt megméred és 1mm rövidebbre levágsz egy csavart.
És ne tépd meg annyira.
És így a többit.
Részletes leírás csak azért hogy ne rontsd el.
Sok sikert hozzá!
Mielőtt még tényleg szétgányolod de teljesen:
Vannak olyan fasza menetjavítók hogy el se hiszed.
Én 3 csavart csináltam meg mert túlhúzták és kiszakadt.
Így vettem a mocit. Könnyezett a szelepfedél a gyertyáknál.
Kihasználva hogy gépi menetmetszéshez +1.3cm lukat fúrnak
amiben nincs menet. Tehát gyárinál 1cm vel hoszabb csavar
na meg egy olyan M6 os menetvágó ami 1 lépésben
kivágja a menetet.
Furat kipucol és azokat a csavarokat nem megtépve még menthető a hengerfejed.
Persze ha ilyenekhez van érzéked.
Különben menthető ha nem gányolsz.
segítség fiúk
országúton 6,5 l a fogyasztása a drz400 s -emnek
tudtok tippet adni , hogy mihez kezdjek vele, mit nézzek meg mit tudok rajta állítani, állítólag kevesebbet kellen egyen
használtan vettem pár hónapja
2003 -as modell!
köszönöm előre
Van valakinek tapasztalata gyári henger+FCR 39 karbi párosításról ?
Erőnövekedés, fogyasztás üzembiztosság, amik érdekelnének.
Üdv: Imi