Szia a normál gyárihoz asszem 240-es, ez azért nagyon jó mert fölfelé könnyű átalakítót gyártani.
Szezon előtt elvittem kitakarították olajat és szimmeringet cseréltek benne(20rugó volt ) beépítettem és kemény 2-órát motoroztam vele aztán elment a madár az új tulaj meg nem fizette meg
Tökéletesen passzol a fejcsapinál és a keréknél a távtartó mindent adok hozzá ami a beépítéshez kell.
Esetleg valakinek Gas-gas első villa kiflivel kormánycsapival friss olaj és szimering cserével tökéletesen passzol a DRZ-be,a gyári féknyereggel átalakító nélkül,aki eddig kipróbálta azt mondta csodát tesz az elejével.75 pénz.
Hozzá lehetne jutni az egész doksihoz valahogy vagy Neked is csak ennyi van meg belőle? Próbáltam több helyen az E-hez szerezni, de nem nagyon sikerült épkézláb példányt fellelni.
Előre is köszönöm válaszod.
Sziasztok! Megtudná valaki mutatni, hogy a teleszkóp tetején lévő állító gyárilag hogy néz ki? Van egy olyan selytésem, hogy ez így nem egészen jó :D valamint az is érdekelne, hogy pótolható e az a valami. Előre is köszi :)
Nincs valakinek elfekvőben olyan szép állapotú DRZ S-es "régi/klasszikus/a hosszabb verzió" farok idomja ami a képen is látható?
DRZ gyári indexekre fehér indexbúrát tud valaki hol lehetne beszerezni?
Köszi előre is.
Tavaly ki nyerte a saras drz versenyt?
Szezon előtt elvittem kitakarították olajat és szimmeringet cseréltek benne(20rugó volt
Tökéletesen passzol a fejcsapinál és a keréknél a távtartó mindent adok hozzá ami a beépítéshez kell.
az sm-hez jó vagy a "natúr"-hoz
gyári távtartók, meg minden cucc passzol hozzá?
Más. Egri kolega! VAsárnap délutén?
Agyalok hogy megcsinálom a szokásos fehér-sárgára… ez a fejidomom rommá van törve amúgy is
Előre is köszönöm válaszod.
DRZ gyári indexekre fehér indexbúrát tud valaki hol lehetne beszerezni?
Köszi előre is.
köszönöm
M6x16, DIN 7991, lehetöleg 10.9 minöségü,
Remélem az "S" féknyereg megegyezik az "SM"-el és jó lesz hozzá ;)