Szia!
2 db kell már csak (2 hátsó, balos és jobbos is), de ha szépek akkor több is érdekelne tartalékba. Küldenél róluk képet nekem? Különösen a fehérekről?
Mi az h semmi?
3 perc járatás,majd 3 perc várakozás,ahogy írták is..ha a várakozás után nincs az olaj szint a két pont között(úgy csinálod h,kitekered a nívópálcát,és csak érintőre rakod rá),akkor kevés benne az olaj!Tölts utána!
Gyárilag 1.8l,de a 2 litert mindig töltsd rá olaj cserénél.
Olyan kérdésem lenne, hogy Suzuki DRZ 400 E '06-om van és mikor nézem az olaj szintet melegen vagy hidegen a gépkönyvben leírtak szerint semmi! De mikor benézek a nívó pálca helyén látom folyni az olajat csak mikor megállítom el is tűnik onnan (Motul 5100 4T).
A blokk alján van egy nívó csavar azt kitekerve meg jön az olaj.
Nem értem! És van O gyűrű is a szűrő alatt!
Olyan gyorsan lefolyna?
Emberek! Ha lézeres ismerősömet rávenném, hogy csináljon S, SM-re hűtővédőt savállóból,arra lenne esetleg igény? Vagy már mindenkinek van/nem akar? Hasonló lenne a koncepció,mint az E típusra valónál: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Megveszlek kilóra vagy négyszázra, ha az én háromötvenemet elviszik
Eladó egy sosem használt Bridgestone TW 130/80 R17 gumi igen baráti áron DR600/650-re..
Info: lucifer0820@freemail.hu
Érdekelne az összekötő cső a drz hez!
Ha megvan még?
2 db kell már csak (2 hátsó, balos és jobbos is), de ha szépek akkor több is érdekelne tartalékba. Küldenél róluk képet nekem? Különösen a fehérekről?
Nekem van még pár db fehér és sárga is!
Hívj vagy írj!
mobilcentrum2001@gmail.com
06-20-5-636-213
Hívj vagy írj e.mailt!
Üdv.
A gyári kipu. (SM) érdekelne meg van-e még és mennyi postával?
Előre is köszi.
3 perc járatás,majd 3 perc várakozás,ahogy írták is..ha a várakozás után nincs az olaj szint a két pont között(úgy csinálod h,kitekered a nívópálcát,és csak érintőre rakod rá),akkor kevés benne az olaj!Tölts utána!
Gyárilag 1.8l,de a 2 litert mindig töltsd rá olaj cserénél.
Suzukiban azt mondták csak sárga van, de többeknek is láttam hogy fehéret használnak.
Olyan kérdésem lenne, hogy Suzuki DRZ 400 E '06-om van és mikor nézem az olaj szintet melegen vagy hidegen a gépkönyvben leírtak szerint semmi! De mikor benézek a nívó pálca helyén látom folyni az olajat csak mikor megállítom el is tűnik onnan (Motul 5100 4T).
A blokk alján van egy nívó csavar azt kitekerve meg jön az olaj.
Nem értem! És van O gyűrű is a szűrő alatt!
Olyan gyorsan lefolyna?