Helló!Egy kis segítséget szeretnék kérni!Vettem egy Suzuki drz 400sm motort 2006-os 13000 km van benne.Lecseréltem az olajat beleraktam az 1.8 litert ahogy azt kell.A csere után ellenőriztem az olaj szintet,és jó volt a nívópálca mutatta az olajat a felénél volt.Elmentem vele kétszer motorozni 500 km mentem vele!És most h nézem az olaj szintet a nívópálca nem mutat semmit!A motor nem füstöl és nem folyik belőle az olaj sehol!A kérdésem az hova tűnik belőle az olaj!Még annyit h a motoron nem a gyári kipufogó van!
dr 600vásárlás előtt mire kell figyelni? még csak szóba beszéltem az eladóval aki elmondása szerint a gép frankó csak van egy kis szelephangja... ilyenkor mire figyeljek még? ill tipushibák?
láttAM pár videót berúgni nem könnyű, kérdés hogyha motoros csizma van rajtam akkor eltörhet a talpam ha rosszul rúgom be?
vannak hc tengelyeim, ismerem a fokolását... ha igazán erősre állítanám nehezen indulna.. kinyírja a szabadonfutót... nekem mindegyikhez van rendes kipufftengely.. és a bütyökprofil is különbözik... ezen mintha egyformák lennének... azért köszi... jó lett volna, de így nem kisérletezek.. ha 9,5-mm-t emel, akkor mind a 2 szívó... a kipuff 8,8mm-es. csak szélesebb... stage1-en,és a 2-n is... csak a záró él különbözik a két szint között... egyik pörgősebb,másik alul agresszívabb.
Sziasztok!
A segítségetek kérném abban, hogy miért lehet az, hogy a DRZ-m ilyen időben is ami ma meg tegnap volt (kb. 15-20 fok), fél óra állás után mikor indulni akarok vele újra megfullad, és kéri a szivatót?
Üdv. Bocs de nem sok időm van netezni.
Ezek a tuning tengelyek dekompresszor nélkül készültek. Kicsit nehezebben indul vele a motor, de ha jól van fokolva tökéletesen indul. Előző motoromban benne volt és tökéletesen működött. Sőt.. bitang volt tőle a moci.
Nezz utána külfôldi oldalakon a fokolásának.
A felülete ahol fut valami más kiképzésű. Gondolom gyárilag, nincs köszörülve mióta nálam van, hiszen akkor lötyögne..
Lehet hogy most hülyének fogtok nézni, de lenne egy lehet hogy hülye kérdésem.
Amikor pályázok a DRZ-vel, akkor semmi olajat nem eszik, még egy mm sem hiányzik a nívóról, pedig azért pályán többet kap a gép mint egy sima utcai használatkor.
Amikor meg csak utcán használom, és csak néha rántom oda neki, akkor meg fogy az olaj.
Eladó DRZ400/LTZ400 HotCams Old Style tuning vezérműtengely, fokolós lánckerékkel.
Nagyon ritka darab, még külföldön sem könnyen találsz ilyet! Külföldi fórumokon is azt írják, hogy jó-jó az új típusú Hot Cams, de ez dupla akkorát nyit a szelepeken.
Típus: HCDB NO:3
Tökélestes állapotban van a vezérműtengely, teljesen makulátlan, egy verseny quadba készült, de végül a projekt abba maradt!
Eladó Suzuki LTZ400/DRZ400 Kibblewhite +1mm nagyobb méretű Szívó és kipufogó szelep szett.
Stimmel: 00-13 évjárathoz.
Itton ilyen szelep nem kapható, amerikából rendeltem, be is lett téve már a hengerfejembe (ezért bontott a csomagolás), de végül a motor nem készült el, ezért eladó. Teljesen hibátlan, VADONAT ÚJ!
Ebayről rendelve szállítással és vámmal/adóval kb 57.000 Ft volt az ára.
láttAM pár videót berúgni nem könnyű, kérdés hogyha motoros csizma van rajtam akkor eltörhet a talpam ha rosszul rúgom be?
Szar benzin ? Dobd ki... Csak szólj mikor én megyek kukát üríteni
A segítségetek kérném abban, hogy miért lehet az, hogy a DRZ-m ilyen időben is ami ma meg tegnap volt (kb. 15-20 fok), fél óra állás után mikor indulni akarok vele újra megfullad, és kéri a szivatót?
reszletek telefonon
szombatig vagyok elérhető
06 30 635 9305
Ezek a tuning tengelyek dekompresszor nélkül készültek. Kicsit nehezebben indul vele a motor, de ha jól van fokolva tökéletesen indul. Előző motoromban benne volt és tökéletesen működött. Sőt.. bitang volt tőle a moci.
Nezz utána külfôldi oldalakon a fokolásának.
A felülete ahol fut valami más kiképzésű. Gondolom gyárilag, nincs köszörülve mióta nálam van, hiszen akkor lötyögne..
Ha érdekel várom hívásod.
Üdv
Amikor pályázok a DRZ-vel, akkor semmi olajat nem eszik, még egy mm sem hiányzik a nívóról, pedig azért pályán többet kap a gép mint egy sima utcai használatkor.
Amikor meg csak utcán használom, és csak néha rántom oda neki, akkor meg fogy az olaj.
Ez hogy a picsába van?
a garázsban találtam, ócón adom
Nagyon ritka darab, még külföldön sem könnyen találsz ilyet! Külföldi fórumokon is azt írják, hogy jó-jó az új típusú Hot Cams, de ez dupla akkorát nyit a szelepeken.
Típus: HCDB NO:3
Tökélestes állapotban van a vezérműtengely, teljesen makulátlan, egy verseny quadba készült, de végül a projekt abba maradt!
Ár: 45.000 Ft
Érd: +36-30/9312986
ifjvarga@hotmail.com
Stimmel: 00-13 évjárathoz.
Itton ilyen szelep nem kapható, amerikából rendeltem, be is lett téve már a hengerfejembe (ezért bontott a csomagolás), de végül a motor nem készült el, ezért eladó. Teljesen hibátlan, VADONAT ÚJ!
Ebayről rendelve szállítással és vámmal/adóval kb 57.000 Ft volt az ára.
Elvihető 30.000 Ft-ért!
érd: +36-30/9312-986
ifjvarga@hotmail.com