az egész kipufogó egy fojtás
de nem éri meg szétszedni nagyon melós, szét kell vágni az egészet hozzá keresztbe hosszába
az a baj az ilyen tákolásokkal hogy utána általában szar is lesz a hangja
Ilyesmi, de ez lehet nem jó, mert a kalcium lehet vezeti az áramot.. Amúgy jó irány.. A legjobb a szilikonzsír, az a fehér trutymák, de ha beköt, ki nem takarítod... mindjárt megnézem, mi a cikkszáma, én az unixnál veszem, üzemben használjuk olyan csapágyaknál, amit kimoshat a víz..
ne sértegess nekem egy husky te450 van
havernak van 5.1es shecoja igazándiból valami kis kontakthibája van mert néha nem megy az ac, bár van valami gáz a töltéssel is, de szerintem az is vezeték gond lesz
én újrahúznám az egész kábelezést, ne szopasson már valami vezetékecske
milyen shercod van? 450-es? abba is az a tetves marelli elektronika van (IAW 15P), ha az... Van rá megoldás! Mivel az elektromos rendszere majdnem egy az egyben piaggio X9-500, nem endúróra, hanem utcai burkolt robogóra van tervezve... minden csatiját vízálló mobil zsírral kell összetenni, és a kontaktusok megmaradnak, vezetékek nem rohadnak el....mosás közben sem viszi ki a víz... Az elektronikán a kis szellőzőt kipattint, és egy borsónyi pasztával ledugóz.... Indulhat is a jetsky-zés! :D
az a sherco jó lenne csak sok az elektronika benne
és a mai anyagok szarok, nézz meg egy 5-6 éves réz csatlakozót már feketedik, a 25+évesek meg még szép réz színűek
sok fotó nincs ami van az sem egy nagy szám: link
amúgy egy gyáriasabb "s" drz-re én is cserélném, bár amennyit én használom 6-8 évig tuti elmegy hibamentesen
de ha nem jön össze a csere akkor megy bele egy rekluse kuplung aztán én leszek a patakmeder királya
de nem éri meg szétszedni nagyon melós, szét kell vágni az egészet hozzá keresztbe hosszába
az a baj az ilyen tákolásokkal hogy utána általában szar is lesz a hangja