165 a futófelület szélessége mm-ben.
/630: a futófelület szélességének 63%a a gumi magassága.(remélem slicknél is így van)
ha csak /60 ,vagy 65,70,akkor annyi % utcai guminál
R17 ugye tudod...
Innentől hasonlítsd össze magad!
Annyit még hozzá hogy gumitípustól is függenek a "tapasztalati" értékek.Nekem a 150/65? utcai gumi közelebb volt a lánchoz,mint a dunlop slick 165/60.Próba szerencse
Szia Danez!
12x9 acélcsavar, Loctite 603 csavarragasztó (a menetrögzítő felejtős) fémtiszta felület, 2-3 óra türelem. Ez kb 3e forint, a gyújtás csere kb 60-70e. Ennyit megér.
A csavarragasztót csak felmelegítés után tudod bontani. Ez a tuti.
Nekem teleszórta úgy a blokkot, hogy darabokra szét kellett szedni, és ármosni.
Hát igen... az erdészetnél kellene először bevezetni (kötelezően) a hibrid terepjárókat, amíg füstöt okádó nyolckerekű hernyóval és Nivákkal járnak, addig minket is békén hagyhatnának... főleg, hogy ők is árkon-bokron keresztül mennek. Kettős mérce itt is....
nem rossz ötlet amit amcsik csináltak de én itt somogy megyében elég sok erdős dombos területet bejártam csinálták az m7 auto pályát ugy szét k...ták az erdöket meg az utakat hogy késsz vagy töle öket nem baszta le senki de ha mi elmegyünk egy negyed akkora kerényomon mint ök és fele anyira füstöl a mocid már jön az erdész szaros nivával kipufogója nyomja a kéket és oktat hogy környezet védelem teee szét birnám ütni a hülye fejét
nekik mindent szabad
én nem foglalkozom velük ha tud kapjon el
Pontosan erről van szó. Lennie kellene egy hatóságilag jóváhagyott endurós térképnek, ami jelzi, hogy merre mehetsz. Az USA-ban asszem ilyen a Blue Ribbon Coalition rendszere. Vannak éves matricák ún. tagdíjjal, amit szépen ráraksz a mocira, és mindenki látja, hogy te "legálisan mész". A magyar megoldás - mint sok minden másban - a jó nagyot odavágok, aztán tiltsunk stílus, na ez aztán sehová nem vezet. Mert úgyis menni fogunk. Én benne lennék akár abban is, hogy legyen matricás rendszer, éves enduró díj, kijelölt ösvények, köteleznének minket éves szinten 5 fa elültetésére, stb., ez lenne a kulturált megoldás. Álomvilág egyelőre...
lassan már az egész országban tilos lesz a terepezés, pedig nem ez a megoldás. ha lennének kilyelölt enduros helyek, biztos h kevesebben csapatnának a turista utakon.
amugy a D.partot és az erdőket sokkal inkább az illegális szemétlerakóktól kellene védeni, nem attól a pár motorostól aki arra téved...
Itt egyelőre még nincs tábla, de óvatosak vagyunk. Egyedül a kikötői munkaterületen (maróti nagy öböl) volt egy csúnya Land Roveres üldözéses sztori (vagy a helyi erdész volt, vagy a kikötői őr), de sikerült olajra lépni. Nálam alapelv, hogy csak legális helyeken megyek, ill. ha ritkán mégse, akkor legyen min. 5 menekülési lehetőség. Bár a rendszámon már rég nincs fekete bugyi....
tényleg nagyon jó endurós helyek vannak itt a környéken, amikor még KMX-em volt sokat mociztam az erdőben és a parton. a DRZ-vel viszont felétek szoktam csapatni: Egom, Dobogókő, stb...
Egyszer voltam ott, átmentem Esztergomból Füzitő felé, és csapattam egy jót Monostor mögött a parton. Jó helyek vannak arrafelé! Akkor nem vagyunk annyira messze, kb. 45 km.
Szia batukán! Bocs hogy nem vettem fel a telefont de betegeskedtem egész délután Am meg íme a telefonszám amire szükséged van. 06303919830 Tőle kérdezdd meg a csövet.
Már így került hozzám, srác átalakította, de még nem nagyon volt stuntra használva, én beszámítottam, de nem köll, mert nem tudok két motrot fenntartani.Szép állapotban van amúgy, kevés km-rel(10e),friss műszaki, 2004-es fordított eleje benne, nagylánckerék, kormányon a hátsófék,stb
/630: a futófelület szélességének 63%a a gumi magassága.(remélem slicknél is így van)
ha csak /60 ,vagy 65,70,akkor annyi % utcai guminál
R17 ugye tudod...
Innentől hasonlítsd össze magad!
Annyit még hozzá hogy gumitípustól is függenek a "tapasztalati" értékek.Nekem a 150/65? utcai gumi közelebb volt a lánchoz,mint a dunlop slick 165/60.Próba szerencse