Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, csak azt felejted el hogy a tiednek 2x olyan széles az ülése mint a DR-Z-nek!
Én mentem anno 300+ km-t az EXC-mmel, annak kb. hasonló "komfortú" az ülése mint a DR-Z-nek és a végén már nagyon jólesett hazaérni - konkrétan az volt az érzésem hogy nem leszállok, hanem kiveszem a két farpofám közül az ülést...SC-n meg mentem már egy nap 600 km-t is különösebb gond nélkül.
A másik fele pedig...nem túramotorok,nekem egy gumi 2-3ezer kmt jelent hátul na persze igazából majdhogynem 2 állásos a gázkarom de biztos lehet rá kapni vmi túrásabb gumit,pl hátra metzeler tourance
Oksi! És köszönöm!


Eldobtam a linket a hölgyeménynek - majd a többiről már Ő fog titeket faggatni - persze ha akar:-))))

Én ebből leszűrtem az engem érdeklő dolgot, vagyis hogy tud jönni, az alaptempót is bírja.....bár ha a túra 50%-a pálya (pl külföld) akkor egyszerűbb ha magam mögé csábítom:-)))
A cross és az enduro között különbség van, a supermoto meg megint mást. a cross ki van hegyezve, az enduro nem annyira, a supermoto meg kimondottan utcára van bohóckodni/ túrűzgatni,ha bírja a hátsód Mondom,egy titka van a dolognak...meg kell nézni hogy a gyári áttétellel hogy megy a kis gép..és kipróbálni hogy miként viselkedik 1gyel nagyobb lánckerékkel elől, akkor többet megy végre,de lassabban gyorsul,ezáltal pedig változik az utazótempó is. nekem spec van egy 9ezres tartományom, 5.ben a 100 az nekem olyan 4ezret jelenthet,végre pedig 165-170be belekarcolok 17/44es áttétellel.
Az nem gond, hisz minden mociban (a legtöbben) 6000-res a periódus.....
De ugye aki túrázni jár az számol ezzel is

Tavaly 25.000kmert toltam le a Gs-sel....szóval nekem nem kell mondanod hogy mennyi, hiszen 4-5 olajcserém volt



És a gépezet? Bírja?
Mert anno az egyik szerelősrácnál havonta állt egy crossgép, mert folyamatosan kellett javítani
Persze az "rendeltetésszerűen" volt használva, vagyis aszfaltot nem láttot:-)
Sűrű volt a kuplungcseréje, bowdenek....
nekem nem volt ilyen gondom hogy gyertya olaj stb....annyi ugye a hátrány hogy 7-8 ilyen túra és már is olajcsere, kb 5ezer kmenként...
Hali!

Kösz!
és ezidő alatt hányszor állsz meg.....mit eszik....olaj....gyertya.......stb?
Mert ugye a nagyobb gépekkel is meg kell állni, hiszen a nyári 40 fokban annyira felforrosodik, hogy az olaj elszáll benne (túlhigul, ami ugye már mindent csinál csak nem kenn)
A GS-sel is 2-3 óra után le kellett kicsit állni, mert a váltó iszonyat hangokat adott....és a motor.....
Ezt kilehetett iktatni (meghosszabítani) egy erősebb olajjal (nem 10w40 hanem 20w50)
De ezt a gépet nem ismerem - és ugye nem kívánom senkinek hogy ott ragadjon az út szélén....ezért jobb előre informálódni.

A kérdés azért merül fel ugye, mert mint írom, nekem egy napi túra általában 4-600km és ugye nem gond, hisz az annoi GS500 és a jelenlegi bandit 650 is ugyebár tipikus túramotor.....de mivel ez egy crossgép klón (Én legalábbis így veszem a supermoto kategóriát) tudtommal amolyan hobbygép, vagyis az ember kimegy állatkodik 1-2-3 órát és kész.....
Vagyis célszerű e külön jönnie vagy inkább pateroljam fel magam mögé - ha épp nincs más utasom.
(csak ugye mond egy motorosnak hogy utas legyen.-) Én nem tudnék úgy elmenni hogy nem Én vezetek)
csak nagyon elfárad rajta az ember...szal azért óránként illendő megállni,elülöd a segged,meg ugye szélvédelem=0 és a nyakad is fáj rajta...de mondom,én már megjártam a miskolc odavissza távot sirok kerülővel ami kb 500 km volt
csaó! bőven jóaz! én a ktmemmel sirokra meg miskolcra mentem végig pályán 130-140es tempót....100as tempót lazán bírja,max egy picivel hosszabb áttétel kell rá( 1 foggal nagyobb lánckerék előre) és akkor nagyobb sebességnél nem fog annyit pörögni.
Üdv srácok-lányok


Az ismerősőmnek van egy K7-.es supermotoja (DRZ400)

Érdeklődnék hogy ez a paci mit bír?
Értem alatta, hogy használja valaki nagyobb távon - pl túrázásra? (persze csomagok nélkül értem, hisz nem igazán pakolható a gépezet)

Gondok esetleg amik felléphetnek?
Olajzabálás, melegedés....stb


Az ok egyszerű....
Ő jönne velem/velünk túrázni - de Én úgy gondolom hogy ez a motor nem épp arra van hogy 100-al letolj egy nap 600km-ert


a válaszokat előre is köszönöm.....a barátosnőm nevében is
Nem használunk....
Utolsó próbálkozásom: Milyen hűtővédőt tudnátok ajánlani? Ti használtok egyáltalán?
hello:
bács kiskun megyébe lenne.
DUSNOK
több info kell hivj:705377495
Hello! Enegm érdekelne a szett! Hol vagy helyileg, vagy nem jársz véletlenül esztergom, vagy Budapest felé ?

Üdv.
Biztos van(valszeg lehet rendelni is..)de arra számits nemolcsó mulatság még használtan sem....
hello:
suzuki drz supermoto szett eladó!
17-es felnik 320-as brembo féktárcsa,
egyéb enduro cross motorba is.
felnik+gumik+tárcsák+lánckerék=65eft
érd:705377495
http://www.epfguzzi.com/gasgas...

ilyen quad nincs véletlen magyarországon valajhol?:D (2T!)
itt nincs nagy forgalom :S
Köszönöm szépen
Szia!
Szerintem bármelyik Suzuki szervizben/kereskedésben.
Nekem(szintén 2000-es) full-gas jászberény rendelt, igaz ők is javították karambol után.
Vagy itt
vagy itt
Helo!
Érdeklődnék,h 2000-res évjáratú DRZre honnan tudok idomszettet szerezni? Előre is köszi!
hahó urak-hölgyek!
november11(vasárnap)-tól megkezdődnek a motoros eddzések. ezek a trainingek teljesen az alapoktól indulnak a profi szintig. kivesézésre kerül a krossz illetve endurózás minden fortéja. az eddzéseket majer laci(!) tartja (asszem őt nem kell bemutatni) és több helyszínen lesz lebonyolítva. (sóskut, v.szőlős, tatabánya, bicske) az eddzések várható költsége 2000.- huf/fő egész napra személyre szabott segítségekkel! az első training helye sóskút nov11. 10óra.
minden érdeklődőt szeretettel várnak!
laci száma: 06-20/95-42-124
Azért ez biztos ott van a szeren nagyon!
na, az utolsó kép, az a pro. Full titanium, meg minden cukros fasz, mégsem sokkal drágább...
yoshiban meg van még durvább, valami full racing cucc, az már igazi profi