na persze igazából majdhogynem 2 állásos a gázkarom
de biztos lehet rá kapni vmi túrásabb gumit,pl hátra metzeler tourance
Mondom,egy titka van a dolognak...meg kell nézni hogy a gyári áttétellel hogy megy a kis gép..és kipróbálni hogy miként viselkedik 1gyel nagyobb lánckerékkel elől, akkor többet megy végre,de lassabban gyorsul,ezáltal pedig változik az utazótempó is. nekem spec van egy 9ezres tartományom, 5.ben a 100 az nekem olyan 4ezret jelenthet,végre pedig 165-170be belekarcolok 17/44es áttétellel.
Én mentem anno 300+ km-t az EXC-mmel, annak kb. hasonló "komfortú" az ülése mint a DR-Z-nek és a végén már nagyon jólesett hazaérni - konkrétan az volt az érzésem hogy nem leszállok, hanem kiveszem a két farpofám közül az ülést...SC-n meg mentem már egy nap 600 km-t is különösebb gond nélkül.