Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

engem komolyan érdekelne mondjuk ugy 15 000ért
ja tényleg az ára 17000Huf
ennek mennyi az ára?
Szia Dév! Láttam, hogy keresel csizmát. Nekem van egy eladó alpinestars csizmám 10-es méret. (43-44-nek felel meg) Ha esetleg érdekel, akkor jelezz! kuri@vipmail.hu vagy itt.
szeva én is közdötem ezzel a problémával de következö a helyzet egy vastag bör szijból vágtam ki a méretet és möködik ,
Szerintem baja nem lesz.
Így működik a szelep :
Egy cső a hengerfejről megy a szelepbe. Ennek a hengerfej felőli vége fém cső. Hogy bírja a meleget. Majd egy vastagabb gumicsőben fojtatódik a szelepig. Másik vastagabb gumicső ( ez rövidebb is ) megy a blokk alá. És csak ott van hagyva lógósra. Végén kis műanyag bumszli. Benne szivacs, szűrő gyanánt ( ezen keresztül megy a levegő a szelepbe ). És egy vékony gumi cső. Ez a karburátorra megy.
Működés ellenőrzése. A kis szűrőbe belefújva a levegőnek ki kell mennie a hengerfej felé vezető csövön ( ez általában működik ) . Ezután a vákuum csövet tüdővel jól megszipkázod, majd közben egy kombinát fogóval elszorítod. Fogót szorítod tovább, és újból belefújsz a kis szűrőbe. Na, most nem szabad levegőnek átmenni a szelepen!
Nálam a kis szűrő agyon volt rakodva piszokkal. És a szelep nem akart rendesen elzárni. Ezért nagy fordulatról gázelvételkor durrogott a paripa. Kis szűrő fékspray -vel kimos. Majd a szelep belsejébe is jól befújkáltam. Aztán lötykölés, kiöntés. Amíg feketés színű folyadék folyik ki, addig a mosást ismételni kell. Ha már tiszta, jöhet egy újabb próba, hogy elzár -e a szelep. Ha igen ( nálam jó lett ) mehet vissza a helyére.
Köszi!
És ezt érdemes visszatenni?
Nem lesz így baja a motornak?
Igen, ez a PAIR -szelep. Doksi a teszteléshez....
Közben meg is találtam, itt van hozzá egy leírás, hogyan kell leszedni.
link
robi.termol(kukac)t-online.hu

Tamáskirály! Ha jól látom, ez az au-pair szelep, ami ha nem mondok hülyeséget levegőt juttat a kipuffba, ha a motor megfeleljen az eu x szabványnak.
és öt hogy lehet elérni?
Cső Trobee tud neked segíteni ő csinál ilyen védőket aluból !
helo,dekni védöket akarok a drzémre.valaki ha tudna segiteni jó lenne
Fesszabályzó ha kell valakinek őket érdemes keresni:
Hasznos címek fesszabályozó ügyben:

- Cserven Tibor, Békéscsaba, Thököly u. 7. Tel: 66/437919 v. 30/9535729 (Cserven Motor Szerviz)
- Zsidai Sándor, Karancsság Tel.: 32/445-089, 20/356-7984
- Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött), Tel.: 34/302463, ill. 20/9189743
- Koch Ferenc műszerész, Budapest XXII., Bartók Béla u. 76., Tel.: 1/362-4365


A Mecsekitől már rendeltem, profi cucc, leírással.
Nonono
Bal oldalon a hengertől 10 óránál van. Először olajelosztóra gondoltam, de akkor már nem menne a motor. Szerintem valami kartergázelvezető lehet. 2 nagyobb cső, meg 1 kisebb a karbi felé.
szia.ez a karbihoz tartozik,a kipufnál láttam valahol,nekem E van,nemtudom pontosan
Sziasztok fesszabályzóproblémások!

Szinte kivétel nélkül a generátor ég le. Fordulaton a 29V egy tekercsről nagyon kevés, bőven 50V fölött kellene lennie(AC!).
A 3 sárga vezetékre páronként kell rámérni, tizedre azonos ellenállást kell tudni mérni. Az érték egyébként max néhány Ohm.
Légyszi segítsetek!
Van egy ilyen alkatrészem amit a motor mellé kaptam de fogalmam sincs mi lehet, azt tudom, hogy a blokk bal oldalán kellene lennie!
Remélem nem árt a motornak ha nincs rajta!
Szia! Azt elfelejtettem írni! Eggy 91-es suzuki dr 600-am van abba is lehet húzni?
Szevasz honen szereztel fesszabalyzot vayg megjavítotad. Mit kell merni a fesszab. mert nekem nemutat semmit csak egy 1 ha a dioda tesztre alitom.
huh köszi szépen :D
pénteken meg is csinálom ha hazamentem a kolbol
de ám én még a dugókat is benyomtam hogy ne maradjon olaj benne
Tudok gyárit hívj fel 06 20 352 6461
benzin az olajba?max ha úgy el vannak kopva a gyűrűk..(legalábbis szerintem)
Kösz előre is!Az egy elég prémium márka,kíváncsian várom milyen lett a hangja!