Hát, japcsik kicsit komolyabbra vették a figurát. A gyújtó modul pontosan tudja hogy hanyadikban van a gép. A váltóban lévő kapcsolóból 3 szál vezeték jön.
1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele
Ezek után, úgy gondoltam, ha állandóan 5 fokozatról tud a gyújtó elektronika, akkor talán nem tilt.
A ki-iktatás nem túl bonyolult. Egy 3kOhm ( kiló ohm ) -os ellenállás kell hozzá.
Szeirtem ez a gravír nem megvalósítható.. de rendőr mit tehet ha ezzel közlekedem toppítóval? nem lehet rá engedélyt szerezni? és ha nem akkor mennyiért tudok egy legálisat venni ?csak dobot összekötövel nem rendszert
Ha jól emlékszem 15-nél olcsóbban vettem.
Képet nem tudok felrakni mert közben lecseréltem a kormányt egy 28-asra, ahhoz pedig átalakító kellett. Egyébként, ha az összes betétet alárakod a bowdenek akkor is elég hosszúak.
Szívesen segítünk, ha ezzel bővülhet a DR-Z klubtagok száma.
A kipufogómat használtan vettem, de tökéletes állapotban van. Akartam valami jót, de ne legyen drága, mert nincs kedvem eret vágni az első karc után. Ez pedig előfordul, amint ezt az endurós kollégák is tudják. Biatorbágyon van egy kapcsolat, olcsó és jó kéményekre. Ha aktuális szólj.
Kormánymagasítót bármelyik motoros boltban kapsz, én a Parillában vettem.
Kicsit lett állítva is a karbin. Tegnap még néha megfulladt. Most már nem durrog, nem fulladt le. És szépen tol minden fokozatban.
Azt, hogy ettől mennyivel tilt később...majd Ti kipróbáljátok és megmondjátok.