Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja,ugyanaz...
jaa, ez ugyanaz?
az elsőn fehérnek tűnik
mondjuk így mint én,35ért soha nem fogsz kapni 2 felnit tárcsástul,mer mákom volt
mind2 mito
az első a gs, ugye?
meg ha a wr 400asokba pakolgatják a mito felnit akkor 1 drz is kibírja szentem annyi hogy fordítva forog a kerék(mert ugye afelninek van forgásiránya) de miton jobb oldalt van a fék,míg endurokon általában bal oldalt...de azt mondják ez nem para,mert h bírja a felni
igazából ha megnézed a 2 felnit,gs é még keskenyebb mitoé masszívabb ránézésre itt...meg itt
de nem gondolod, hogy a gs-é jobban bírná?
az mégiscsak egy masszívabb, nehezebb gép, mint a mito, gondolom a felnit is úgy tervezték
én sokat kerekezek, azért parázok
akarom mondani kdxgabesz is azokkal csinálta
há mer nekem is az van meg kovidrz is abból csinálta
mert neked az eladó?
helló!
dr 350esről ha mondani vki pár szót megköszönném ,
pl erő, futómű, típushibák ha vannak, megbízhatóság meg amit akar még róla írni !
előre is köszi a válaszokat!!
nem kéne kicserélni a kerékcsapágyakat?
Nekem a dr-z 140-150 km alatt befalja a 10l-es tankot, bár kiélvezem a vezetés minden pillanatát
Sziasztok!

Én is DRZ tulaj voltam majd egy évig! S betűs volt, E betűset szerettem volna de igy jött, nem bántam meg, mert kipufogo, áttétel, karburálás, és máris ott volt az E tudásánál. Vígan egykerekeztem vele amennyit csak akartam! Szóval jó motor, terepen is tökély volt, ugy mint utcán, 12000 km-nél adtam el, egy komplett váltocsere és szelep csere után! Nemtudom, hogy lehetett mert 3000 km-ént cseréltem az olajat Castrol R4 ami elég jo olaj! Mind1 ez volt, szép volt, most 2006 2t GasGas-om van és ezzel jóval több a gond pedig 2000 km sincs benne, magyarul a faszom tele van vele!!!!!!!!!!! Le is cserélem, egy 2007 4t GasGas-ra hátha az jobb, mert ugy olvastam azok jobbak, de az is meg lehet, hogy visszatérek a japán technikához, csak várom a Kawasaki KLX 450-et, de ki tudja mikor lesz, majd bemegyek valamelyik kereskedésbe hátha mondanak valamit, de ez a jövő zenéje, először is várom, hogy összerakják a motoromat!

Köszönöm!
hali hol talÁllok robbantot rajzot drz-rŐl?
Kössz szépen! szerintem s lessz. még elég a 40 ló is, aztán, ha megunom akkor az általad említett tuning. meg azért szeretnék wele uton menni, mert nem tom mindig kocsin cipelni. kössz mégegyszer. sokat segíteetél. ha esetleg megkérdezhetem, h mennyit eszik nálad átlagba?
Hali DAVISE!
Olvastam egy csávó hozzászólását valahol, sztem hasznos lehet a döntésben!

Nekem volt S-s és E-s is... Ha az S-re raksz rendes kipufogót és lecseréled a hátsó lámparészt, akkor már-már megkapod az E-t... Szóval én S-t vennék.
Ha jó a cső, akkor erőbeli különbség már-már szinte csak az áttételből adódik, amit az első láncszet cserénél már korrigálhatsz is... ezek után a két motor kozott erőben alig-alig van különbség, de legalábbis mi amatorok soha nem fogjuk megérezni.
Viszont mondják, hogy az S nehezebb... ami igaz - csak épp menetközben ezt nem igazán érzed. Az S ellenszól még a fém tank szemben az E muanyagával szemben...
DE
Az E-n nincs és még a lehetőség se nagyon..., hogy valaha is elmenj egy rendes országúti turára, amit aztán akár offrodban folytathatsz is... ellenben az S sokkal tobbre használható.
Kifejezetten idegesítő, hogy az E-n hiányoznak az alábbi dolgok:
- visszapillantó tükornek még hely sincs..
- irányjelzőket felejsd el (ha akarsz kábeleszhetsz.. ha az S-rol leszeded, hogy ne torjon max. 10 perc és visszarakhato...)
- hűtő folyadék hőmérséklet jelző (mikozben a terepen elég könnyen túl forralható)
- mert persze, hogy hűtő ventillátor sincs rajta...
- nincs rajta hátsó lábtartó (elvileg nem is szerlhető - csak maszekben - tehát hivatlosan max. 1 főre vizsgáztatható!)
- nincs rajta féklámpa és kapcsoló se, se kábel, se izzó hely - helyette van hátsó led, amit max. sötétben látni, hogy világít...
- nincs rajta csak tompított elől... teljes lámpafej és kábelezés igényel, ha országútit is akarsz rá... persze, hogy kapcsoló sincs...
- nincs rajta kilóméter óra, csak egy hagyományos számláló, ami nevetségesen csek 2 számjegyű, tehát 99-nél fordul - ellenben a kábele olyan béna, hogy úgyis lefogod venni...
- az ülés alatt a fémváz véget ér, így esélyed sincs arra, hogy valaha is csomagtartót tegyélra, vagy bármit, ami terhelné a hátulját - ugy mellékesen az egész váz alkalmatlan kétszemélyre...

Ellenben van rajta
- +9LE (ami azért nem olyan sok és mint mondtam ezen lehet segíteni...)
- sűrűbb szerviz intervallum (én az E-t különben 3-4e ként hordom és az S-t is igy hordtam tehát mondjuk ez elhagyagolható - de lehet, hogy ha más nyírja neki sűrűbb kell...)
- hangos kipufogó, amitől a szomszéd és természetvédő joggal útál (én egy S-sel használom az E-t...)
Hát kb. ennyi...

Ja, ha levizsgáztatod a motor igazoltatásnál a rendőr az alábbi hiányosságok bármelyikéért leveheti a rendszámodat (ezek az E-n alapban igy vannak az S alapban mindegyiket tartalmazza...)
- kötelező KETTŐ db. tükör (96-tól...)
- országúton nem járhatsz bütykös cross gumival...
- rendszám ami közel függőlegesn van rögzítve és meg van villágítva... (hehehe no, ezt csináld meg az E-n...)
- féklámpa (azt nem tom, hogy ez elsőfékre is kell-e, hogy villágítson, de az E-n semmilyen sincs...)
- fényvizzaverő prizma hátra (az E-n a rendszámnak alig van hely...)
- láncvédő
- tompított és országúti fényszóró - a megfelelő vissazjelző fényekkel (zöld, kék...).
- az irányjelzők nem kötelezőek, de ha fenn vannak, akkor már kötelező, hogy működjönek is...
- Az E gyári csöve épp belefér a hangerő maximumba... de azért igy is elég hangos...

Országúton az E már a 80-90-et sem szereti, mert túl pörög (persze fordulatszámmérő nincs rajt...) az S-sel lazán utaztam 120-szal... sőt néha 130-cal is...

Hát ennyi.
Tehát ha FULL terepre szeretnéd, akkor DRZ E, de csak akkor ha közben a terepen túrzágatsz is... - ha csak terep, akkor vegyél valami célszerzámot pl. KTM...
Ha már kövesen is akarod használni vagy kétszeméllyel, akkor a DRZ S-nél jobb választásod soha nem lesz... de itt számíts a kompromisszumokra... tehát se kövesen se terepen nem te leszel a májer... ellenben mindenütt ott tudsz lenni.
HALI,tud valaki drz sm -hez alkatrészeket?
de a .com-os oldalon sincs róla semmi. hol hallottátok?
szia milyen infod van a drz450-ről?
Kössz féreg. megnézem őket. és remélhetőleg tawasszal drz wel fogok wégre szántani.
az idén kiadják a 450 es dr-z t.... -~10kg + ~10 LE