a fához
jó hogy volt nálam
azzal engedtem le
mert felhúzni nem birtam mert bevolt akadva a lábtartó
igaz próbálkoztam másfél órát kisseb nagyobb megszakitásokkal
az volt a szerencsém leengedéskor hogy a motor oldala végig hozzá ért a falhoz és a lábtartó nem engedte hogy nagyon megcsusszon
azért féltem 1kicsit amikor elkeztem lenyomni a falról a motort
vajon hogy érkezik le
de semmi baja nem lett
1edül a lengövillán a matrica jött le
lenne 5kérdésem:
1-vezérmülánc feszességet hogy lehet ellenörizni
2.-szelepfedelet hogy kell levenni
3.-mire figyeljek oda leszedéskor
4.-milyen hangja van a laza láncnak
5.-lehet lazán felrakni vezérmüláncot
válaszokat elöre is köszi
hát igen azon a képen amikor lefelé jövök elég 1szerünek néz ki az a fal
de nem az
nem akarok nagy képü lenni de elöttem ott csak triálmotorral mentek fel
1kicsit igazitottam a a tetején mondjuk mert nagyon éles volt a perem ezért csináltam oda 1kis vájút
az volt a baj hogy többször is felmentem ott és a motor nagyon kijárta és ezmiatt akadtam meg
és az ilyen partfalakat szeretem a legjobban az endurózásban
amit látsz a képen az kétoldalas szalaggal van felrakva és annyira nem vészes,max kicsit mozog
de jó még a gumián
meg az fbs
ja höáló legyen
az a lényeg
mert nagyon átmelegszik a teló én most pl gumiánnal raktam fel
jó hogy volt nálam
azzal engedtem le
mert felhúzni nem birtam mert bevolt akadva a lábtartó
igaz próbálkoztam másfél órát kisseb nagyobb megszakitásokkal
az volt a szerencsém leengedéskor hogy a motor oldala végig hozzá ért a falhoz és a lábtartó nem engedte hogy nagyon megcsusszon
azért féltem 1kicsit amikor elkeztem lenyomni a falról a motort
vajon hogy érkezik le
de semmi baja nem lett
1edül a lengövillán a matrica jött le