{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5514390] 2019. 01. 27. 16:29
Tomo1973
Halló! Szerintetek fúrhatok lyukat a felnin Gumirögzítő papucs Vakszelepnek? Enduróra nincs helye.
[#5511346] 2019. 01. 13. 0:52
medeski
Drz-re Keresek:
Enduro kerekszettet
J, b tükröket
Kiegyenlítő tartályt
[#5511270] 2019. 01. 12. 20:34
¤sanyika¤
Nekem van minden ami keresel
[#5511081] 2019. 01. 12. 13:21
repairer
Sziasztok. Keresek normál dr-z első gátlókat , villa híddal tengellyel .
Volt itt egy srác talán kalocsai vagy ha nem mindenképp bács megyei. Nem emlékszem de írjon rám. Dávid talán. Köszi!
[#5509014] 2019. 01. 03. 11:20
drz-s ricsi
Elvittem a generátoromat tekercseltetni majd írok hogy mi volt a baj vele.
[#5508924] 2019. 01. 02. 17:52
1Fazon
[#5508588] 2018. 12. 31. 11:33
drz-s ricsi
Igen, hibátlan a teszt majdnem, de csak majdnem!! Mert ettől még testzárlatos lehet a tekercs. Nekem is ez van most, van töltésem viszont ha a multimétert szakadásvizsgálóra állítom és az egyik végét a generátor egyik vezetékére a másik végét testre teszem akkor sípol a műszer azaz összeér a vezeték valahol, pedig nem kéne.
[#5508507] 2018. 12. 30. 19:11
kistrojak
Hibátlan teszt!
[#5508487] 2018. 12. 30. 15:12
drZXR
https://www.sportmotor.hu/vide...
KIS VIDI A TESZTELÉSRŐL
[#5508369] 2018. 12. 29. 20:43
F.Zsolti
Látom valóban nincs, úgymond a két "fázis" közt kell mérni a 75 voltot, 5000-es fordulaton.
[#5508180] 2018. 12. 28. 20:31
drZXR
a generátor tekercsnek nincs testelt kapcsa............. ha csak nem testzárlatos .............szigetelés vizsgálat
[#5508156] 2018. 12. 28. 18:57
Andris1393
drZXR! lendkerék minden jó csak van tekercs ami új és nem indul be vele meg lett tekercseltetve a régi és azzal sem , viszont volt egy kölcsön kapott azzal meg elsőre beindult szóval tanácstalan vagyok mert már fél éve szerelőnél van a motor.
[#5508154] 2018. 12. 28. 18:50
Andris1393
Én simán az aksinál mértem a töltést
[#5508148] 2018. 12. 28. 17:36
F.Zsolti
5000-es fordulaton azt ne felejtsük el!
[#5508101] 2018. 12. 28. 14:54
drZXR
feszültség érték 75volt terhelés nélkül előző hozzá szólás.............. képek értékek
[#5508035] 2018. 12. 28. 10:56
drz-s ricsi
Heló. Hogy mértél töltést a motoron? Mert nekem most töltés problémám van, rámértem a generátor vezetékeire, széthúztam a csatlakozót és beindítottam a három mérés jó volt kb 30V, de ha a vezetékre és egy testre teszem a multimétert akkor 20V-ot mérek, és azt mondják hogy ilyenkor testzárlatos a tekercs. A motor tökéletesen indul csak olyan mintha nem töltene annyit amennyit kéne, új aksi kb 3 hetet bír utána már nem indít.
[#5507884] 2018. 12. 27. 16:31
drZXR
ez segít................ a lendkerék jólvan felszerelve a reteszhez ..........képest............ szikra van???????
[#5507851] 2018. 12. 27. 13:32
T.Petya
suzuki ltz fórum. ott találsz tekercset vezetékbe bele kell toldani és a lendkerék csavarjait be kell ragasztani
[#5507849] 2018. 12. 27. 13:21
Andris1393
Köszönöm szépen a segítséget! Esetleg tudtok olyan bontót ahol ilyen motorokat bontanak és van beszerelési garancia?
[#5507846] 2018. 12. 27. 12:47
kistrojak
a DRZ gyújtótekercses, nem csak 12v és jel kell indításnál. Szkóppal, terhelő ellenállással kell mérni, jeladót és tekercseket egyaránt
[#5507825] 2018. 12. 27. 9:05
ini
nem ismerem a drz villanyos dolgait, de általában úgy van szikra hogy van egy jeladó is a rendszerben aztán az adja a jelet mikor szikrázzon
persze egy kicsit komplikáltabb de a lényege ez
nézzétek meg azt amivel ment és azt amivel nem mi a különbség, ott van a 2 cucc méregessetek
[#5507819] 2018. 12. 27. 8:00
T.Petya
Én quados Jozef től vettem és működik
[#5507816] 2018. 12. 27. 0:27
Andris1393
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy ötletetek van-e a következő problémára? Vásároltam 2017-ben egy Suzuki DRZ 400 SM típusú motorkerékpárt 2004vagy 2005- ös évjáratú. A vásárláskor átvertek, mert össze volt égve a töltőtekercsem így nem volt töltésem ezt a 3 motorozáson vettem észre ugye amikor kint megállt alattam. Na ekkor kivettük a tekercset megtekercseltettem visszaraktuk pöc-röf ment a motor. Motoroztam vele kb 1 évet és idén júniusban egyik motorozásomkor érdekes hangot hallottam de egy gázfröccsre elhallgatott. Nem foglalkoztam vele még egy motorozásnál megint megállt alattam lemerült az aksi hazajöttem, bebikáztam rámértem nem volt töltés. szétszedtük ugyan úgy mint először és azt vettük észre, hogy a tekercset fogó csavarok eltörtek és ez okozta a bajt. Na a probléma itt kezdődik megint el lett küldve a tekercs tekercselésre ám mikor visszaküldték beépítettük, szikra van de a motor nem indul be. Visszaküldtem a tekercset, de állítják, hogy minden jó. Rendeltem egyet ebayról azzal sem működik, de az valószínűleg nem is jó mert a kivezetéseken nincs meg az ellenállás és szikra sem volt vele. Elvittük motor szerelőhöz aki azt állította, hogy biztosan a tekercs a rossz, ekkor rendeltem egyet az gerecse motortól és berakta, de a motor ugyan úgy nem indul mintha más helyen adná a szikrát. Szétszedte a blokkot meggyűrűzte szelepeket beállította. Dea motor még mindig nem indul be . A gerecsés tekercset elvitte megtekercseltetni, de ugyan úgy nem volt változás. Viszont kapott kölcsön egy DRZ tekercset egy másik motorból és pöc-röf ment a motor. Erre valami okosságot tudnátok mondani. Esetleg DRZ bontót? Elképzelhető hogy egyes DRZ blokkok más gyújtással vannak kiadva?
[#5506951] 2018. 12. 22. 12:06
eichinger
Gyertyamenetig elszakadt.
[#5506949] 2018. 12. 22. 12:00
eichinger
Üdv.nem találtam kettöt csak egyet remélem jó lesz.beépités valószinüleg tavasszal.Szét szétszedtem azért lökte ki mert elrepedt a hengerfej pont a szelep mellett.Elvittem röntgeneztetni azért nem csinálták meg mert nem vállalnak rá garanciát szar helyen van a repedés.Csinálok fotot majd feldobom.