De azt akartam, hogy kényelmes legyen. Ha meredekebb a tartó, útban van az utasnak! Középen a belehegesztett cső lett az új csümpiszkedő, tökéletesen funkcionált.
A feliratot kell nézni, a PRI-t ritka alkalmak kivételével (hosszú szünet, karbipucolás után, stb.) nem kell használni! Alaphelyzet ugye ON, elzárni nem lehet, mert automata (vákuum), ha rángatni kezd, erőtlenedik, akkor RES. Utóbbit érdemes begyakorolni, hogy menet közben is menjen, ha jól emlékszem Oldpiet került nehéz helyzetbe kamionelőzéskor, mert akkor kezdett neki pont kifogyni. Ha megszokod hogy menet közben lenyúlsz a térhajlat mögé-alá és áttekered, pár mp alatt újra húz a gép, nem kell félreállni.
Hirtelenzavarba is jöttem, hogy huh HOVA KERÜLTEM!
Ez így kicsit körülményesnek tűnik, de kb 10 percig tartott az egész rendszer felszerelése. Én az oldalsó dobozokat ugyanis csak évi max 5× használtam, akkor volt szükség ezekre a dolgokra.
Általánosságban csak a hátsó doboz volt fenn, ahhoz pedig semmi variáció nem kellett.