Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Krissal csemetéket nevel...nincs motorja. Xj pedig sajnos már nincs közöttünk.....bár ha belegondolok...nagyon sokan megfordultak ezen a fórumon....
topic találkozó felérne egy Alsóőrsel.
Julius vegere tutijolesz.
Én benne vagyok, csak tavaszodjon már ki rendesen. Még kell ezt azt csinálni a motoron meg elmegy vizsgára.
A mofszetet sokan dicsérik. Én beprobalnam.
Esetleg a régesrégi brigád még élő tagjai...egy közös (nem szexen alapuló) valamizés.....mondjuk motorozásosrétesezés??
Mifaszom!!! Az eltűnt csávó előkerült...beszarás.
Jaaa köszi :D
Ha megkattintod a felso linket, ott a lista...
Más motoré esetleg nem kompatibilis hozzá?
Csak kíváncsiságból kérdezem.
ElectroSport-ra talalok hazai linket:
http://www.gerecsemotor.hu/ele...

Sajnos Tourmax-hoz csak kulfoldi van.
https://www.motorcycleproducts...

Az FH20 jo, de barkacsolos, adaptalni kell.
Nekem a Solvartos tuti volt. Mondem ezt úgy, hogy:
- beépített feszmérőn keresztül folyamatosan láttam a töltőfeszültséget,
- kicsivel több, mint egy évig volt meg az a motor, amiben az volt.

Érdekességnek hozzáteszem , hogy a robiban kb. öt éve megy egy valamilyen ebayos noname MOSFET szabályzó, és azzal sincs különösebb baj.

Én azt mondanám Danesz kollégának, hogy ha gyorsan kell, tegyen bele Solvartosat meg egy fesszmérőt, az azért előre jelezheti a problémát.
A vízálló csatlakozó oltári problémás, kell hozzá spéci fogó, ha nincs, lehet ekecselni is, jobban jár, ha vesz sima csúszósarus csatlakozót és hátul a kábelek felől eltömíti valami kencével.
A shindengen FH20 asok kurvara jok.
Nekem a solvartos megdöglött.
De hatul a blokk alljan a kipufogo mögött szar elete volt.
Kell vele mokolni mert nem a szokasos csatlakozoja van hanem a vizallo furukawa.
A kinaiak masoljak.
Az eredeti alja fem nem öntött mugyanta.

https://www.ebay.com/itm/380705241034
Tourmax? Tudnád esetleg linkelni? :)
Alist ne. Eleg vackok. A Solvart-fele MOSFET-re voksolnek, ha kulcsrakesz megoldas kell, akkor Tourmax.
A bontott gyari a harmadik a sorban - az is oke, de minden kontaktot tessek szivas lenni alaposan letakaritani beszereles elott.
Sziasztok
Úgy tűnik hogy fesszabályzót kell cserélnem.
Ki milyen fesszabályzót használ?
Utángyártottat(Aliexpress-es)? Bontott gyárit? Mosfetet?
Kinek mi vált be?
Jó hosszú lett a kerülő. 😆
Eltévedtem, de már megvagyok. 😆
Asztaaaaaa........................ 😆
Komoly hogy komoly....... 😆
Holvótá?
Sziasztok!

Idén már én is többet szeretnék motorozni, mint az elmúlt 2-3 évben. Fel akarom újíttatni a futóműveket is a CBR-en. Az első teló nem nagy kunszt, de azért kíváncsi vagyok, hogy a hátsó rugós tag mennyibe fog fájni.
Perik, neked meg van még a CBR?
Ezt most kaptam, qrva jót röhögtem: https://www.facebook.com/neatzaromania/videos/6220567274668151/?extid=NS-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&mibextid=1YhcI9R&ref=sharing
Az enyémben 90x ezer km volt, mikor eladtam és semmi vez.lánc hangja nem volt és feszítő sem volt cserélve benne... Talán 12500km-el vettem a vasat.
Köszönöm szépen!
...mondjuk ha a "titingnek" nevezett vezérműzaj miatt akar valaki belenyúlni, nem fog segíteni az új feszítő, ott a vezérműtengely az, ami oldalirányban túl sokat mocorog és hézagoló alátét kell.
https://iili.io/K6Pga9.jpg
(ennél jobb felbontásút nem találok erről a bulletinről sajnos, de a lényeg látszik)
Nem tudjuk, miért kell másik. Elég jó siker-aránnyal szoktam őket javítani, sokszor csak mosni kell meg a rugón állítani.
Pont feszítőből megvennem az újat.Nem egy tétel.A bontott meg lehet simán ujra megkotlik.