{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5324781] 2017. 01. 19. 21:42
Levi500
Akkor az lesz.. meglesem a Suzuki motocenterben ...
Köszönöm
[#5324767] 2017. 01. 19. 20:55
SGS
Na, akkor kezdjük az elején: a leeresztő csavar gyenge minőségű, alacsony szilárdságú acélból van. Ezért nyalódik el a feje, ha beszorul és valaki erőszakoskodik vele. Az aluminium házba nincs is értelme erősebbet rakni. A menet nem biztos, hogy alap méretű, lehet, hogy "egy számmal" finomabb (ami pont arra jó, hogy tönkretegyed a normál menetű csavaroddal). A lényeg a csavar "másik vége". (Ettől lesz a te szavaiddal élve: "speckó csavar") Az ugyanis kúpos szokott lenni. Én ugyan még nem szedtem ki a saját gépem leeresztő csavarját, de ez az általános eljárás. Még ha találsz is csavart, aminek a menete egyezik, de a kúpos véget nem tudod reszelővel előállítani (átmérő, kúpszög, egytengelyűség, felületmninőség) és így biztos, hogy ereszteni fog a benzin. A kúp az ellendarabjához van kitalálva. Általában az ellendarabon van egy él, aminek a kúp palástja nekifeszül és ez adja a zárást. Itt lehet nagyon könnyen tönkrevágni az úszóházat, amikor az illető "jól meghúzza" a leeresztő csavar, hogy "biztos ne eresszen". Csak érzéssel kell meghúzni, hogy pont ne jöjjön a benzin belőle.
Itt had oszlassak el egy tévhitet is: a menet NEM tömít (és nem központosít), akárhogy húzod meg.
Én összeszerelésnél minden csavaros kötést megzsírozok. Nálam ez alap. Az acél-aluminium párosítás meg méginkább. Így elkerülhető a két anyag összerohadása (ami miatt ledarálható a csavar feje).
Szerintem a legkorrektebb megoldás, ha veszel egy gyári, új, belevaló csavart a kókányolás és bosszankodás helyett. Így se magaddal se egy későbbi vevővel nem tolsz ki. Szerintem 1-2 ezer forintból megoldható a beszerzése bármelyik Suzuki szervizben.
[#5324722] 2017. 01. 19. 18:15
toocool1
Vedd meg tartalékba :D
[#5324692] 2017. 01. 19. 15:33
akibor000
[#5324681] 2017. 01. 19. 14:13
stewe77
Elnézést de már megrendeltem régebben...(most néztem vissza a listát)
[#5324680] 2017. 01. 19. 14:09
stewe77
Engem érdekel, mert az enyém ott könnyezi az olajat.
Ez a cikkszám: 11489-44110 ? (2005-ös évjárathoz)
[#5324631] 2017. 01. 19. 8:38
Levi500
A karburátor leeresztő csavarja milyen anyagból van? Ha szarrá ment a feje akkor bármilyen azonos menetű csavar jó a helyére vagy ez valami speckó csavar? Ugyan ilyet venni hol lehet ?
[#5324614] 2017. 01. 18. 23:46
akibor000
homasita, ebay
[#5324599] 2017. 01. 18. 21:55
Tamás79
Heló!Kormányvég súlyt hol lehet olcsón kapni?
[#5324331] 2017. 01. 17. 19:34
toocool1
Nincs szüksége valakinek egy gyári olajteknő tömítésre?! Ki sincs bontva. 2 ezer pénz
[#5324151] 2017. 01. 16. 22:18
akibor000
jaja,ala natúr.
[#5324150] 2017. 01. 16. 22:17
F.Levi
De ez csak egy nyers motor, ugye? Se bukócső, se doboz? Küllős kerék nélkül nem is enduró az enduró :D
[#5324148] 2017. 01. 16. 22:16
akibor000
xt küllős nem tetszik. de asszem 2,5milla.
[#5324147] 2017. 01. 16. 22:15
akibor000
kinek a pap...kinek a paplan. nem vagyunk egyformák...
nekem yamahában pl tdm meg fazer is tetszik...
de a vstrom jobban.
[#5324146] 2017. 01. 16. 22:15
F.Levi
Mennyit kérnek egy felszereltebb küllőskerekűért ?
[#5324145] 2017. 01. 16. 22:14
akibor000
priussal egyetértek...
dl meg tetszik,azért akarom.
[#5324114] 2017. 01. 16. 20:19
Levi500
Ár érték miatt ilyen kelendő ... persze van jobb is de drágábban... :)
[#5324109] 2017. 01. 16. 20:03
F.Levi
Van akinek biztosan jó. Én nem tudom értékelni benne a jót. Gyenge, gagyi fék, gyenge futómű... a 900as yamahám minden szempontból jobb, csak kevésbé enduró kinézetű

De biztosan jó mert nagy vevőközönsége van.
[#5324105] 2017. 01. 16. 19:52
Zoli32.01
A leglogikusabb egy toyota prius,innen inkább nem a logika a választás alapja...............tehát DL csak ha meghaltam.
[#5324102] 2017. 01. 16. 19:40
Levi500
Igen igen
Talán a leglogikusabb választás..
[#5324092] 2017. 01. 16. 19:15
bogyo112
Fordítva: a kis DL a legjobb motor!
[#5324068] 2017. 01. 16. 18:00
Levi500
Régiekkel igen de az újak már jobbak ...
[#5324067] 2017. 01. 16. 17:59
F.Levi
Na baszki, ide is kár volt beolvasni

Nagy Dl, mint legjobb motor. Kis Dl mint túl erős motor végem is van
[#5324065] 2017. 01. 16. 17:48
Zoli32.01
A 650 is nehéz de legalább gyenge.
[#5324056] 2017. 01. 16. 17:26
bogyo112
Azzal több a baj mint a 650-essel, ráadásul túrázni fölöslegesen nehéz és erős szerintem.