{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5553394] 2019. 06. 26. 5:24
esSO
Aztán még az is lehet, hogy nálunk csak nem derült még ki a probléma. Én pl nem szoktam csutkáig húzni sose. 12 évig volt nálam egy DL, de nem tudom a végét.
[#5553385] 2019. 06. 25. 23:08
freelac
Nézd majd meg a cikkszámát.
[#5553384] 2019. 06. 25. 23:08
freelac
Én is Hiflo-t vettem ki most.
Hogy hamisított-e, azt nem tudom megmondani, de holnap megnézem a cikkszámát, akit érdekel, az okuljon belőle.
De a gyárihoz képest kinézetre is sok a különbség.
Azt nem állítom, hogy rossz, de nem ebbe a motorba való.
Ha valaki Kaposvár környékén lakik, vagy eljön érte, odaadom neki egy próbára... de lehet, örökre is, mert én nem tudok vele mit kezdeni.
[#5553344] 2019. 06. 25. 20:10
bartal96
Nekem is HF van és ugyan ez a hiba. Érdekes...
[#5553340] 2019. 06. 25. 19:54
perik71
Nekem se volt soha a 80e km alatt. Mindig HF-et vettem...
[#5553336] 2019. 06. 25. 19:00
bogyo112
Én is azt használok, nálam sincs probléma, nem is volt soha. Viszont Freelac topiktársnál ugyanez a HifloFiltro okozta a gondot....
[#5553326] 2019. 06. 25. 17:35
esSO
HF szűrőt használok, nem volt még vele gond.
[#5553313] 2019. 06. 25. 16:59
freelac
Az biztos, hogy most a gyárit inkább féktisztítóval átmosom és marad benne. Ezt az idényt biztosan.
[#5553311] 2019. 06. 25. 16:58
freelac
Az kevés. Az enyémben sem volt cső, mégsem volt jó.
[#5553251] 2019. 06. 25. 5:20
esSO
Azt, amelyikben nincs cső.
[#5553223] 2019. 06. 24. 22:18
bartal96
Nekem ez túl magas.. :o
2007-es, E-s, 35kw-os motoromhoz most akkor melyiket válasszam?
[#5553149] 2019. 06. 24. 18:07
freelac
Aha, köszönöm!
[#5553031] 2019. 06. 24. 6:27
K.István.
Bike identification fül alatt a lenyeg...oldalt.
[#5553030] 2019. 06. 24. 6:26
K.István.
http://www.suzukicycles.org/fr...
California, svajc, ausztria altalaban a komolyabb kornyezetvedelmi normakkal gyartott valtozatok. A tobbi jellemzoen "nyitott".
[#5552985] 2019. 06. 23. 19:23
freelac
Igen-igen, de melyik az?
Vagy veszem az oem-ről a gyárinak mondottat, vagy negyedéért reckírozok.
És mert én vagyok a motor második gazdája, nem tudom, hogy amit lecseréltem, az vajon az eredeti-e? Tehát ahhoz hasonlítani sem 100%. Mondjuk talán, mert hiába volt 12 éves, csak 4 ezer km volt benne, tehát logikailag még az eredeti, de csak logikailag.
[#5552984] 2019. 06. 23. 19:21
freelac
A pontos levegő-benzin keverékre tudtam eddig is, arra nem gondoltam, hogy légszűrő és légszűrő között kell ennyire sarkosan válogatni. Mert most ugye nem tudom, hogy mit-honnét.
Sok helyen csak stilizált kép van (webbolt), hogyan tudom megállapítani, hogy az kell-e nekem vagy egy másik? Most is évjárat és teljesítmény szerint rendeltem és tessék.
[#5552981] 2019. 06. 23. 19:17
freelac
Köszi, de itt nem látom, hogy konkrétan ahol én megállapíthatom a saját motorom típus/évjáraton belüli azonosítóját, ha konkérétan az oem-re gondolok, akkor azt a "P"-jelű azonosítót.
[#5552980] 2019. 06. 23. 19:07
freelac
Na, jelentem a motor újra a régi fényében tündököl!!!
Ha ráfeküdtem és a lehető legkisebbre összehúztam magam, akkor majdnem 180 km/h, persze csak forgalomtól elzárt úton.
Az alapjáraton viszont állítani kell, mert most kicsit magasabb, de otthon nem akartam, mert a robogót is vackoltam és a szomszéd átüvöltözött, hogy állítsam már le, és szarnak nevezte az SR-t.
Most eldobta a faszi jóindulatomat, ami eddig volt irányába.
[#5552978] 2019. 06. 23. 19:04
freelac
http://www.suzuki800.com/t3880...

Bár nem ennél a motornál - de azért megemlítik - hanem másiknál, de belefutott már valaki ebbe a hibába.
[#5552966] 2019. 06. 23. 17:22
K.István.
Amit lehet (25 év a gyartas utan) erdemes a gyari nyitott verziohoz valo szurot megvenni...
[#5552965] 2019. 06. 23. 17:19
K.István.
"de látom, hogy ha ennyire sarkos a dolog, akkor nagyon oda kell figyelni, hogy melyik a jó."

A szivo motoroknal mindig a legnagyobb feladat a levego bejuttatasa... Benzint annyit locsolunk be amennyit akarunk , de 1 kg benzinhez betuszkolni 13-14 kg levegot az a kihivas...nem hiaba a turbos/feltoltos motorok vagy csak a sima levego bevezeto tolcser a regi versenymotorokon, vagy emlithetnenk ugye a ramair rendszereket is ami nagy sebessegnel segit nagyobb mennyisegu levegot betuszkolni...
[#5552962] 2019. 06. 23. 17:09
K.István.
http://www.suzukicycles.org/fr...
A lap aljan vannak az orszagkodok csak "E" -vel.
[#5552956] 2019. 06. 23. 17:02
freelac
A bal oldali a "gyári".
Annak valami szövetszerű a szűrőfelület, a másiké pedig papír. A gyári külső mechanikai védelme olyan, mint egy drótból fonott szúnyogháló, a másiké pedig olyan perforált lemez.
Ez látható szemre.
[#5552930] 2019. 06. 23. 12:47
bogyo112
Azok a különféle teljesítményre fojtott verziókat jelölik - nem egyforma légszűrő való hozzájuk.
Viszont fejből meg nem tudom mondani hogy melyik melyikhez való.
[#5552929] 2019. 06. 23. 12:44
freelac
...helyesen:ű
""akkor a 2004-es GS500F-ből több varia van""