{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5637054] 2020. 09. 01. 23:15
freelac
Próbáld ki a vákuumcsapot is. Biztosan nem lesz egyszerű, de mondjuk kösd direktbe, hogy akkor tovább megy-e a motor mint fél tank.
[#5637048] 2020. 09. 01. 22:58
horvath907@gmail.com
Köszi, most ezt próbálom. Tele van a tank, szóval egy darabig eltart, mire kiderül, hogy a tankasapka szellőzővel van-e a probléma, de egyébként nem hallottam cuppanást egyszersem, ami vákumra utalna. Azon gondolkodom beleteszek spurit, hátha jót tesz neki.
[#5636793] 2020. 08. 31. 22:10
freelac
Tanksapka szellőzője?
Ha ezt csinálja, nyisd ki a tanksapkát és ha utána megint jó egy darabig, akkor ott a hiba. A benzinszint feletti vákuum nem engedi lefolyni a benzint.
Szerintem.
[#5636766] 2020. 08. 31. 20:17
horvath907@gmail.com
Sziasztok!

Van egy 1995-ös Suzuki GS500E típusú motorkerékpárom.20 literes a tank, minden alkalommal, amikor 10 liter alá megy az üzemanyagszint elkezd rángatni, mintha nem lenne benzin. Le is áll ilyenkor. Elég zavaró, főleg, hogy fehérvárra is mennem kell vele többször és nem tudom így élvezni a motorozást, hogy folyton aggódom, honnan kell hazahozatnom. Kicseréltem a gyertyát, az üzemanyagszűrőt, a benzincsap csonkját, ami a tankba megy kipucoltam, levegőszűrőt is cseréltem. Ennek ellenére megmaradt ez a hibajelenség. Mi lehet a gond?

Köszi

Virág
[#5636121] 2020. 08. 28. 18:56
T Tamás
Raptor dob eladó!
[#5634014] 2020. 08. 17. 17:20
Vidom
szellőző vagy üzemanyag cső meg van törve, vagy a csap nem enged át annyit..
[#5633939] 2020. 08. 17. 6:44
szotyi1
Tanksapka nelkul probald ki, ha ugy jo akkor el van dugulva a szellozo.....
[#5633937] 2020. 08. 17. 0:28
mika7
Kedves mindenki!
Sok oldalon olvasgattam kerestem, de nem találtam meg a hiba okát. Lehörög nagyjából 4 ./ 7000 5 6000 és 6 sebesség fokozatban már 5500-as fordulaton. Lassan felgázon megy szépen ki a világból...
Cseréltem mindent nagyjából. Csapokat, csöveket légszűrőt , karburátor kitisztítva. És semmi változás..
Valaki valami ötlet?? Akár email címre is irhattok mika7@freemail.hu
Üdv Attila
[#5630737] 2020. 07. 28. 12:28
BáthoriMotor
Sziasztok,
Itt találtok GS 500 alkatrészeket, ha valakit érdekel. :)
https://www.bmotor.hu/gs-500-348
[#5630614] 2020. 07. 27. 20:22
Zsoltiszye
Sziasztok!
Karbi szívócsonk alternatívát (Ali?) vagy konkrét helyet honnét rendelhetnék tudnátok ajánlani?
Melyik mocié lehet ugyan az? Évjáratok között lehet különbség?
Köszönöm a segítségeteket!
[#5620962] 2020. 05. 26. 13:24
nkarcsi
Sziasztok. Az utóbbi időben vettem észre, hogy terhelés váltás után (motorfékbőz hajtás üzembe váltáskor) gázra egy picit ránt valahol a hajtás, főleg alacsonyabb fordulaton jellemző. Üresben nem csinál ilyet, szépen pörög fel a motor. Láncfeszesség középsztenderen középen mérve 25 mm körül. Kézzel nézve nem kotyog a gumi menesztő sem. Mi okozhat ilyet és ez mennyire természetellenes?
[#5617671] 2020. 05. 06. 15:53
K.István.
Válaszoltam privátba...
[#5617563] 2020. 05. 05. 17:53
Wiseman
Elolvastam amiket küldtetek és megrendeltem a szükséges alkatrészeket.

Viszont lenne még egy kérdésem, mert ezt eddig nem is figyeltem csak most tűnt fel. A specifikációk alapján az én karburátoromban #125-ös pillangószelep van, az elérni kívánt specifikációjuban pedig #120-as. A mellékletben bejelöltem piros nyillal, hogy mire gondolok. Ugye nekem az E-39 van és az E-02 lenne a "cél".
Számítanom kell esetleg arra, hogy nem sikerül elérnem a 33kW teljesítményt? Vagy ez nem befolyásolja?
[#5616910] 2020. 05. 01. 12:34
Wiseman
Köszönöm, de pár hozzászólással korábban írtam, hogy az enyémben nincs furat a gáztolattyún. Ez biztos, mert már volt szétszedve a karburátor.
[#5616882] 2020. 05. 01. 11:02
kawa550
Ezt most találtam a gs mappánkban, még valamikor a motor vásárláskor túrtam valahonnan, már nem tom honnan. A lényeg hogy ebben elég sok minden benne van, furatok mérete, elhelyezkedése stb, de ez szerint pl pont hogy nem kell furat a fojtatlanra, szóval ha neked van, akkor lehet hogy inkább beragasztani kellene. Töltsd le magadnak, pdf formátum.
http://s4.toldacuccot.hu/letol...
[#5616784] 2020. 05. 01. 7:52
K.István.
Jaj, akkor ez a bécsi belpiacos valtozat lehet?!

Hulyeseget felreteve, ilyen 20 kW- ra lefojtott motor itt a nemeteknel is igen sok van, de nem csak a gs- bol. En gsxr 1100 -eseket gyujtok, meg talan abbol is volt ilyen teljesitmenyre korlatozott. Abbol peldaul 74kW- os a nemet " belpiacos". Miutan 80 as evekben a kawa kiverte a biztit a 120 lovas Z 1300-al, sokaig csak szurke importban voltak elerhetoek a 100 lo feletti nyitott valtozatok...de az nem tartozik a targyhoz, nem is viszi elore a dolgot...
[#5616780] 2020. 05. 01. 0:33
Wiseman
Szerintem gyárilag fojtott, mert megvan az a kézikönyv is amit a bécsi Suzuki kereskedés adott az első tulajdonosnak a motor mellé. Abban a model típusa: Suzuki GS500EU, teljesítménye 20kW.
[#5616779] 2020. 05. 01. 0:33
K.István.
OK
[#5616777] 2020. 05. 01. 0:25
Wiseman
Én vettem Ausztriában és én intéztem minden papírozást. Visszakerestem vázszám alapján amikor vettem és aszerint 1999-es.
[#5616776] 2020. 05. 01. 0:11
K.István.
Lehet " picit" fiatalitva" lett a motor behozatalkor...
Van rola keped?
https://www.suzukicycles.org/A...

https://www.suzukicycles.org/p...
Elvileg a vazszam alapjan megnezheted, hogy mikori a motor...
Az is lehet nem gyarilag fojtott, hanem utolag, de kozben azt mar reszben vagy teljesen eltavolitottak...
[#5616774] 2020. 04. 30. 23:46
Wiseman
Mindenkinek köszönöm a segítséget és a tanácsokat. Úgy látom kicsit összetettebb ez a nyitás dolog, mint amire számítottam.

"Mennyi amúgy a vélt fojtás ezen a motoron a "nyitott" verzióhoz képest?"
Ez egy jó kérdés, mert az eredeti osztrák forgalmijában és a hozzá adott kézikönyben is az szerepel, hogy 20kW-os. Természetesen így szerepel a magyar forgalmiban is. Viszont akárhogy néztem, 1993 után nem 20kW-osak voltak a fojtott verziók, hanem 25kW-osak. Szóval nem tudom megmondani, hogy az enyémnek most pontosan mekkora a teljesítménye.
[#5616701] 2020. 04. 30. 17:37
kawa550
Hát nem az. Történetesen úgy 16 éve volt egy ZZR 600D1-em, ami ausztriából jött. Sokat böngésztem akkoriban az osztrák hírdetéseket, és mivel akkor Bécsben dolgoztam, így a használtkereskedőket is látogattam. Több 500-as volt akkoriban mint 600-as. Különösebben nem néztem utána hogy mi az oka, gondolom valami jogosítvány vagy biztosítási előíráshoz alkalmazkodtak ezzel. Azt hogy ez egy speciális osztrák piacra készült modell, azt valamelyik kereskedő mondta, és mivel máshol nem lehetett ilyent látni, csak Ausztriában, ott viszont sokat, így azt gondolom nem beszélt hülyeséget, ahogy annak is kicsi a esélye, hogy a jól eleresztet osztrák vásárló ezzel szopatta volna magát hogy a tengerentúlról konténereztet magának, ahelyett hogy vesz egy sima 6kilóst a város szélén. Azóta ezek közül sok bekerülhetett kishazánkba is, elég olcsón lehetett kapni őket, ausztriából viszont szinte teljesen kikoptak, alig van már belőlük, ami nem csoda egy új korában sem túl acélos 30 évhez közelítő modell esetében, amihez pont a hülye henger és dugóméret miatt elég macerás lehet egy felújítás. És szerintem ha egy ország számára készítenek egy csak ott forgalmazott extra változatot, ami ilyen jelentős belső alkatrészekben tér el az átlagostól, nem csak egy szűkítőgyűrűben vagy ütközőben, hát azt nyugodtan hívhatjuk abban az országban belpiacosnak, mert az.
[#5616652] 2020. 04. 30. 11:15
kawa70
Az inkább osztrákba behozott belpiacos motor lehet. Valóban van belpiacos zzr500, meg használtan hoztak is európa minden tájára, de az nem osztrák specialotás, simán csak felhasználók akik ha alkatrész kell akkor kissé nehézkesen jutnak hozzá.
[#5616651] 2020. 04. 30. 11:11
K.István.
Ezt ùgy érted, hogy az osztrákok tervezték, gyártották a kawasakit a saját belsö piacukra? Netalán még a licenset is megvették?
Vagy a japánok készítettek nekik egy egyedi szériát?
Lehet tévedek, de a belpiacra csak magadnak tudsz gyártani terméket..., de igazából ilyen trivilális dolgokon nekem nincs kedvem rugózni föleg egy gs 500 esetében.
Legyen neked igazad...