{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5489462] 2018. 10. 07. 20:14
gjani58
Köszi!
[#5489460] 2018. 10. 07. 20:11
Vidom
bemész, bevizsed vagy elmondod. Nekem Hollandiából rendeltek két csavart és postázták ki. (Az fej alatt rögzített alátét, félig menetes és fekete. És ehhez anya.

https://www.fabory.com/hu/
[#5489456] 2018. 10. 07. 20:07
gjani58
Sziasztok! Kaptam a GS500e motorkámhoz bukócsövet, azonban a tartócsavarok rövídnek tünnek, főleg a hátsó. Mit ennek a helyzetnek a feloldása?
[#5488325] 2018. 10. 03. 14:17
stewe77
Szia!
Van pár jelölt. CBF600 , FZS600, TDM850
TDM-et már próbáltam, az nagyon bejött. A cbf-el kapcsolatban már beszéltem egy ismerősömmel akinek a tesója ilyet hajt és nagyon szereti, ha lesz időm megnézem azt is.
De előtte el kell adni a GS-t, ami szerintem úgyis tavasszal várható.
Nemsokára jönnek a hideg napok akkor sokan úgyis lerakják a motort.
[#5488136] 2018. 10. 02. 17:34
Emil62
Szia Stewe! Milyen lesz az utódja?
[#5487762] 2018. 09. 30. 11:49
stewe77
Üdv mindenkinek!
Eladóvá vált szeretett GS500-s motorom.
Részletek az apróban.
[#5486747] 2018. 09. 25. 19:26
perik71
A láncot le tudod mérni, a service manualban részletesen le van írva, h kell mérni, hány szemet és mennyi a határérték mm-ben. Ha azon belül vagy és a feszítőd is jó, akkor máshol kell keresni a hibát.
[#5486735] 2018. 09. 25. 18:45
Emil62
Kb. 7e km-t mentem szelepállítás óta, télen akarom szétszedni, amikor nem sürget a motorozhatnék, akkor látom azt is majd, hogy mennyire feszes a lánc. A km. nem nálam ment bele, de az állapota alapján lehet 35e de persze lehet 60e is!
[#5486680] 2018. 09. 25. 11:16
perik71
Lehet vez.lánc. feszítő, de ennyi km-nél még nem kéne. Szelephézag???
[#5486592] 2018. 09. 24. 19:29
Vatex
Ezt csak szelepfedél levételével lehetne ellenőrizni, ha értesz hozzá akkor vedd le, ha nem akkor irány a szerelő!

" Sok km. nincs a motorban (35000) de 16 éves."
[#5486378] 2018. 09. 23. 16:33
Emil62
Sziasztok!
Írtátok, hogy GS betegség a vezérműlánc feszítő rugó gyengülése. Kb. 5000-es fordulatnál van egy csörgő hang, amit nem találok meg. Azért idegesítő, mert ez olyan 100-as tempó, amivel legtöbbször motorozok. Amit így menet közben végig tudtam tapogatni (óracsoport, tank) az nem zörög. Esetleg nem elég feszes vez. lánc okozhat-e ilyen hangot, volt-e valakinek ilyen? A feszítőt kivettem , megjárattam, nem szorul, persze azt nem érzem, hogy elég erős-e. Sok km. nincs a motorban (35000) de 16 éves.
[#5486252] 2018. 09. 22. 15:56
Gabor.gabor
Eladó lett egy Suzuki Gs500f motorkerékpár. 2007-es. Jó állapotnak örvend. 35kw-os. Műszaki 2019.07.16-ig van rajta. 660 ezer az ára. Quad, krossz, rendszámos robogó csere illetve aprilia rs 125 beszámitás érdekel.
[#5486088] 2018. 09. 20. 22:35
Vidom
Töltsél le egy service manualt, keres a youtube-n videókat. Ha nem szedted szét a karbit akkor valamit nagyon rosszul raktál össze. Biztos, hogy menetközben nem folyik a benzin valahol? Mert ha a gyertyakép jó akkor valahol folynia kell... (ene)

És nézd végig a service manualt és a videót, hogy a csövek jó helyen és jó helyre mennek-e....
[#5485958] 2018. 09. 20. 11:26
stewe77
Sajnos nem, aki nekem javított kiment Német-be festeni
[#5485953] 2018. 09. 20. 11:05
bartal96
:/ Kár. Esetleg tudsz ajánlani egy jó szerelőt?
[#5485920] 2018. 09. 20. 8:18
stewe77
Én megnézetném egy jó szerelővel mert így csak tippelgetünk.
[#5485911] 2018. 09. 19. 23:58
bartal96
Karbi nem volt szétszedve. Az üzemanyag csöveket még cseréltem. Lehetséges, hogy ott valamit véletlenül lehúztam vagy valami? A vákuumcsövek a két vezeték ami a tankból megy a csapra igaz? Ha vmelyik nem lenne jól ott akkor folyatna nem?
[#5485838] 2018. 09. 19. 12:44
stewe77
Üdv!
A gyertyák állapota szerint nem kellene ezeket produkálnia, szerintem.
A vákuumcsövek ,csatlakozók mind a helyükön vannak?A karbi volt szétszedve?
[#5485745] 2018. 09. 18. 21:12
bartal96
Hát nemtudom... Hangja ugyan olyan. Szép. csak 15.000km van a gépben. És egyből a szerviz után kezdődött a probléma.
[#5485682] 2018. 09. 18. 19:58
bogyo112
Az első kérdésre a válasz: normális. Beindulás után félig vissza tolod, és így járatod egy fél-egy percig, aztán indulhatsz is vele. Ilyen melegben párszáz méter után teljesen vissza tolhatod, télen 3-4 km-t is el kell menni fél szívatóval.

A második kérdésedre a válasz: nagy valószínűséggel kormánycsapágy.
[#5485674] 2018. 09. 18. 19:35
gjani58
Sziasztok!

Most vettem én is egy használt GS500e-t. A motort amikor indítom, akkor, ha a szívatót teljesen felhúzom, felmegy a fordulat majdnem 4000-ig. Ha vissza tolom egy kicsit akkor visszamegy 1500-ig de elég egyenetlenül jár. Normális ez? A másik problémám az, hogy az első kerék enyhén szitál, ha nem fogom. Érdekes az, hogy főleg ha a bal kezemmel nem fogom. A kerék ki van centírozva, mert a szerelőm előttem csinálta meg. Ötletek??
[#5485621] 2018. 09. 18. 14:46
bogyo112
Vezérlés nem ugorhatott át?
[#5485613] 2018. 09. 18. 13:47
bartal96
Gyári standard gyertyát vettem bele. Most kiszedtem őket és megnéztem mit mutatnak.. Nem úgy tűnik mintha sokat kapna. Amugy a karburátoron SEMMIT nem állítgattunk, csavargattunk. De egyébként megint 330 km helyett telitankkal 230km-ert mentem el... Mi a fene lehet?
SGS én sem száguldozok, mindenhova 100-110 el járok maximum. Nagyon vigyázok rá, sokat dolgoztam érte. Csak az a bajom, hogy nem tökéletes, érted. Zavar. És egyébként hangja alapján olyan mintha sok levegőt kapna, ilyen mély hörgős hangja van. Kevésbé gyorsul, és a végsebességre is rossz.
[#5484993] 2018. 09. 15. 10:36
Burgman400ccm
Eladó a képen látható GS 500F karburátor , 2007 es mociról levéve ami 1500 km-t!!! "futott". minden képen látható kiegészítővel!(nem a kartonlapra és a betonra gondolok )
akár személyes átvétel Miskolc, Eger , Budapest
Tel: 20/323-5612

Ár: 31.000Ft
[#5484978] 2018. 09. 15. 9:46
SGS
Igen, igen, én is ésszel fuvatom ki, nem engedem neki a 8 bar-os levegőt. Ami kijön az nyereség, ami benne marad, azzal már nincs mit csinálni. Nem a szűrő tönkretétele a cél, hanem a használhatóság meghosszabbítása.