Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ha esetleg keres a haverod alkatrészt,van eladó lendkerekem és szabadonfutóm is.
70-3179083.
udv,Pali
Aha, ez a harom csavaros megoldas mas motoron is jellegzetes problema. A GS-nel nem tudom, milyen gyakran fajul idaig, de egyes Yamahakon kb. tipushiba-szinten kezelt jelensegrol van szo.
Na fent a videó. Láthatjátok, hogy mozog a 2 csavarvég a forgórész belsejében. Ugye a 3. nem, mert az a törött...
http://youtu.be/tm789IDehCs
Ja, még annyi, h a forgórész belső falára "ragasztott" mágnesek közül is 2-nél elengedett a ragasztás v. mi a szösz és kézzel le lehetett venni- (3. kép) Gondolom ez is a laza kapcsolatból adódó rázkódás-ütődés következménye...
uhhh, de rég jártam erre!

Na szóval, titing egyik lehetséges oka. Haverom épp most szerel egy 2007-es óra szerint 42e km-es GS-t. Sajnos nincs hangfelvétel, de elmondása szerint "titinges" hangja volt:)))) Generátor forgórészt és a szabadonfutót 3 csavar tartja össze. Na ezek szépen kilazultak, 1 el is volt törve, de a másik kettőnek se volt sok ideje hátra, ahogy a képen látszik. Szóval szépen "lötyögött" a kettő egymáshoz képest. Ami a szomorú, h gyárilag nincsenek becsavaragaztózva. Van videó is, majd megpróbálom a youtubera feltölteni, sztán bedobom ide is.
Köszönöm szépen az biztos ,hogy èg ès föld a kèt moci de szerettem a Gs is csak már kevès volt igaz 5 èvig volt meg.
Gratula, sok-sok kilométert vele baj nélkül!
Elkelt 920 èrt meg is van az utódja
Eladó ha valakit èrdekel 980.000ft 52700km van benne .
A gyári beállítású GS-ek - kortól függetlenül - mind a mai napig tudják a gyári fogyasztást produkálni, sőt akár jobbat is! Jó volt a túra!
Helló,
Az elmult hétvégén toltunk egy karikát Poprad, Zakopane, Besztercebánya érintésével. Totál 866km. Első nap 384 volt.
A GS500F (K4) 3.15L/100km es fogyasztást produkált. Max sebesség 134Km/h Max magasság 1176m.
Sikerült egy nagyon jó kanyargós túrát végigmotorozni.
Köszönöm.
esetleg finomabb dörzspapírral megsúrolni 400-600 assal a kúpot meg a mágneskerék belsejét is , szelepcsiszoló pasztával is lehetne a kettőt összedolgozni ha nincsenek mély karcolások
Sziasztok. Bocs , nem dinamó - generátor. Köszönöm a kioktatást. Attól még a kúpos tengelyvég be van rágódva.. Mindeggy, zsirtalanítom , kis csapágyragasztót kap, 170 Nm rel meghúzom a rögzítőcsavart és imétkozom.. További szép napot.
mire gondol a költő ? a gs500 -on nincs dinamó és tárcsa sincs a kúpos főtengelyen , generátor van a mágneses forgórész van fixen rögzítve a főtengelyre alatta van a szabadonfutó aminek a belső része ami forog a főtengelyen de csak egyik irányba szabad neki, kapcsolódik egy közlő fogaskeréken keresztül az elektromotorhoz akkor most hol a baj ? első kép a mágneskerék alatt lévő cucc a szabadonfutó
Megkopott? Nagyon gaz?
Erdesites es zsirtalanitas mar nem elegseges?
Mindegy, az olvtars megtalalta hibat legalabb.
Köszi valahogy kérek kölcsön 80 van forintot! Csak nem szeretnék ó gyűrűt! Mert mar cseréltem és meg mindig nem tökéletes! De azért köszi! És bocsi félre érthető voltam!
Sziasztok. Suzuki GS 500 - on , hogy tudom zögzíteni a dinamó tárcsát a megkopott kúpos főtengelyen? Az indítás bizonytalanná vált..
Sziasztok. Van egy 21 éves suzuki gs 500 motorom . Pár napja gondom van az indítással. Szétszedtem , a dinamó táscsa elforog a kúpos főtengelyen . Van e valakinek ötlete , mit lehet kezdeni a problémával? Köszönettel - János.
En nem is figyeltem, most szurta meg a szemem a topik. Amig nem lapoztam lejjebb, en is mast ertettem a 'talptomites' alatt.

Mindegy, ez a merete, akinek kellhet vagy hasznos, irja fel. Van vagy 80 Ft egy csapagy/szimering boltban, a gyarinak 1600 + futar darabja.
Ja, én hegertalpra gondoltam valamiért.
:-)
Oda egy 40 x 2.5-os o-gyuru valo.
Nem volt egy bonyolult forma
De biztos a talp tömítés! Már futam oda és felpörgött a motor!