Suzuki GS 500

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! 200 kilométerenként szoktam ellenőrizni az olaj szintet. Akkor tankolok is. Köszi a tippet.
...meg a benzincsapot-tűszelepet.
Olajszintet nézegessed :)
Sziasztok! Új tag vagyok. Tavaly ősszel vásároltam egy GS500E típuso motort újra kezdőként. 3500km mentem vele idáig, ki jött egy két hiba azt szerelovel próbáltam orvosolni, de nem hagyot ott, akit érdekel, a több infó hogy milyen problémák merültek fel az jeleze majd részletesen leirom.
Hát ezt a kényelmetlenséget én is cáfolom. Jó persze ez egyén függő is.

De én idén is többször voltam vele egész napos túrákon. 300-350 km ami mondjuk 5 óra nettó idő gond nélkül megy. 400 km után kezdek igazából csak fészkelődni. De volt idén 500 km felett is egy nap és nem éreztem vállalhatatlannak.

(Ezek a számok autópálya nélkül értendők)
Mert nem is egész napos használatra tervezték?
http://youtu.be/lCrOS21F34U élmény motorozás... na ez a lődörgés...
Mert a legjobb tartományban (100-120 között, 6-ban 5000-6000 fordulaton) ráz mint a veszedelem. Egy óra motorozás után két ujjal fogom a markolatokat, mint szűzlány a legelső faszt...

Az ülés és a lábtartó is túl közel van egymáshoz, nem jó egy egész napot motorozni rajta.
A GS ötttá egy kimondottan jó motor....ha fos lenne nem gyártották volna olyan sokáig....nem bírná a sok tulajos próbálkozásokat....és óccccó a fenntartása.
Miért kényelmetlen???????
Kezdő motornak? Teljesen jó szerintem. Én ha lehet, háztól venném, mert az eladó környezete sokat elárul arról, hogy hogyan állt a dolgaihoz az eladó. Ami csapda, az az, hogy a gumi alkatrészek a leggondosabb használat esetén is tönkremennek, de ez minden járműre igaz.
Én 180 felett vagyok kicsivel, ha középtámaszon a lábam közé veszem a motort, teli talppal a földön állok és nem ér a se**em az üléshez, szerintem nem lenne gondja vele :)
Szokásos dolgokat kell megnézni, vásárlás után manual szerinti (!) teljes nagyszervíz, minden tankolás előtt (!) ellenőrizni az olajszintet. Világból kimegy. Divatos szidni, mert divatos elhanyagolni és teljesen lefingott állapotban eladni, de ha nem olyat veszel, szerethető.
Nekem 2013 óta van meg, még nem sikerült megunni. Volt mellette nagyobb/csilivilibb/illatosabb, és nagyon örültem, hogy nem adtam el a GS-t. Most egyedül van.
Ne fkazd b+,add el a tied dragan. 😆
A 165 centijével szerintem nem lesz gond, de kényelmes az biztos nem lesz: ez egy kényelmetlen, olcsó motor.

A legfiatalabb példányok is tizenévesek, ráadásul ezeket tanuló motornak szokták venni: legtöbbjük egy-két-három évente gazdát cserél, ennek megfelelő a karbantartottságuk is. Amúgy egy hibátlan, megkímélt, rendszeresen karbantartott példány meglepően sokat kibír. Az olcsók nagyon viseltesek, a megkímélt, fiatalabb példányokért meg abnormálisan sokat kérnek: némelyiket 7-800 ezer forintnál is többre tartják, pedig annyi pénzért komolyabb, erősebb, sokkal jobb motort is lehet venni. Az olcsókkal meg sok szopás lesz....
Sziasztok! Faternak nézegetünk olyan motort,ami alacsony termetűeknek is jó. 165centi magas. Mennyire lenne neki kényelmes? Illetve mikre kell odafigyelni? Kell valami nagyobb nyűgre számítani ennél a típusnál?
Lehet, hogy igazad van, de valóban sok motort hírdetnek 20-30-40000km-el ami hasonló évjárat / persze ezekben is átfordulhatott az óra már 1x :D / és jóval drágábban... Lejjebb viszem az árát, meglátom mi lesz, de 350 alá nem szívesen vinném, persze a piac diktál .)
Azért köszönöm! :)
A 93 ezer km futásteljesítményűt meg 720 ezerért kínálják. Na, az az agyrém...
Èn a Magyar motorpiacot nem nagyon ismerem...,
-de ilyen hülye árat:415000HUF. -->Mondjuk 399000-el nagyot buknál?
-a misztikus 100 ekm feletti futásteljesítményü jármüvet akarsz eladni? -> Biztos, hogy az alsó kinált motorok alsó tartományába tenném így inkább 299000...
Hogy miért? Van egy tucat-alsópolcos motorod, 70-es évek végi technikával, 90-es évek végi "külcsinnel"! Most 2021-et írunk, de mivel szezon vége van inkább már 2022-öt. Hagyd hogy a vevöd is úgy érezze, hogy jól járt mikor megvette. Aki ebben a kategóriában még egyáltalán nézelödik, bizonyosan ár érzékeny...
Neked már ott a másik motor, gondolom A0 -ba sorolt biztivel...ha nem tudod idöben átvinni a mostani besorolásod, már azzal is minden hónapban buksz...(nem tudom, hogy Mo-on lehet e átcserélni a bonus besorolást, hogy a nagyobb, drágább kapja meg a kedvezöbbet, és a másik a rosszabb besorolást).
Sziasztok! Segítéget szeretnék kérni, azaz inkább egy kis iránymutatást. Van egy 2004-es GS500-am, 103000km-el az órájában :) Jön megy dudál megáll, 3.3-at eszik 100-on, de szeretném eladni. Hová lehetne belőni árban kb? Hírdetem jelenleg is hahun, de kb nulla mozgás van rá. Az utód már meg van, így jó lenne eladni, de persze nem nagyon mélyen ár alatt..

Köszi ha valaki tud segíteni :)

ThUnDeR
Leggyakoribb eset, hogy nem teljesen üzemmeleg motorral állítottál alapjáratot, és most végre motoroztál egy rendeset. Min. fél óra motorozás után állítsd be gyári értékre, hidegen pedig használd a szivatót, ha le akar állni.
Érdekes, az enyém 13 évesen, 69 ezer km-rel még nem csinálja. Soha nem volt megbontva, csak 10-12 ezrenként ellenőrzöm a szelephézagot. Lassan kéne 2 korongot venni a kipufogó szelepekhez, mert minimumon vannak...
AZAZ!! Amúgy elég hamar megült az az alátét...előbb utóbb mind titingelt.
Kicsi a valoszinusege, mert en 4000 km-el vettem tultarolva, es az is titingelt.
De ez csak teória, nem vagyok biztos benne.
Én is erre gondoltam illetve ha veztengelykivétellel volt a szelepállítás akkor szokott kissé megnyomorodni az az alátét és szerintem is ezért volt lehetett olyan gépnek aminek előtte nem volt ilyen hangja.