{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478217] 2018. 08. 15. 11:14
stewe77
Igen, ezért is vagyok nagy dilemmában hogy mi legyen majd helyette.
Árban sem tudok nagyon elrugaszkodni úgyhogy még kutakodom.
A félidomos 650-es bandit ill. a tdm 850 (4tx-s) van eddig előtérben de más is szóba jöhet.
Mondjuk amilyen szar állapotúak az utak lehet valami túra endúrót kellene venni.
A múltkor a Zemplén-ben rendesen sajnáltam a GS-t olyanokat kapott az úton (már ha annak lehet nevezni amin kénytelen voltam haladni)
[#5478210] 2018. 08. 15. 10:24
tibi5570
Na igen,csak a kérdés az hogy olyan motort találni ami kényelmes és legalább ennyire "igénytelen" legyen mint a gs na olyat találjon az ember.
[#5478209] 2018. 08. 15. 10:14
stewe77
Azért a CBF-el kicsit más motorozni mint egy puritán GS-el
[#5478208] 2018. 08. 15. 10:06
stewe77
Van egy cimborám aki szintén kb.190 cm magas (tdm 850-es yamahával tolja) és egyszer motort cseréltünk egy rövid szakasz erejéig.
Na ő elég viccesen nézett ki a GS-n, mondta is hogy neki nagyon kicsi.
Ellentétben vele, én viszont nagyon kényelmesen éreztem magam a TDM-n.
Akkoriban kezdett megfogalmazódni bennem a gondolat hogy GS-t le kellene cserélni egy komfortosabb motorra.
[#5478164] 2018. 08. 14. 22:11
Vidom
bergermotor üllő. Nekem komfort ülés, 700 km csak tankolni és enni álltam meg...
[#5478110] 2018. 08. 14. 20:06
freelac
Aha, lehet a japók itt vitték a spanyolok meg ott?
Vagy mindegyik ahol kényelmes volt?
[#5478075] 2018. 08. 14. 18:33
bartal96
Hát nemtudom, de nem olyan nagy.. :D Viszont az ülés az egyedi, és a kormány alatt is van egy 3 centis magasitó, szóval megvagyok, simán levezetek 300km-ert egybe (múlt szombaton is..) viszont a seggem eléggé szokott fájni. Én még kibírom, de a barátnőm már nagyon nehezen.. erre valami tipp? Ebayen láttam 2 centis zselét, arra gondoltam, hogy kivágom az ülés mintájára, és huzattatok rá egy huzatot és elulróól megkötöm. Egyéb ötlet?
[#5478039] 2018. 08. 14. 16:07
tibi5570
Hogy őszinte legyek nekem kényelmesebb a simson mikor azzal motorozok a gs helyett :D
[#5478038] 2018. 08. 14. 16:06
tibi5570
Én 190cm vagyok de még nekem is kényelmetlen néha a gs,megtudlak érteni. :D
[#5478006] 2018. 08. 14. 12:15
stewe77
Basszus neked akkor olyan kicsi a gs mintha egy Simson-on ülnél
[#5477854] 2018. 08. 13. 18:23
bartal96
Egyébként ki lett cserélve a központi telóm. Felujitás 25-35.000 lett volna, vettem mindszentről 8kért bontottat. Tökéletes. Viszont kifderült, hogy a kutyacsontok nem gyáriak, elvileg hosszabbak, igy alacsonyabb.. 195 centimhez még alacsonyitanak
[#5477852] 2018. 08. 13. 18:21
bartal96
nekem gyári csövek voltak és fennt mentek
[#5477839] 2018. 08. 13. 17:17
bogyo112
Vagy az enyém mégsem gyári?
[#5477838] 2018. 08. 13. 17:16
freelac
Akkor a tiéd sem a gyári helyen mennek.
[#5477776] 2018. 08. 13. 12:28
tibi5570
Az enyémen is így futnak a csövek.
[#5477750] 2018. 08. 13. 10:21
gsmotoros
Köszönöm szépen a tippet! Jó ötlet, akkor leengedem majd belőle a friss olajat hamar.
[#5477736] 2018. 08. 13. 8:41
stewe77
Nehéz megmondani ha nem ismert az előélete.
Ha nem akarod nagyon megbontani a blokkot, én azt tenném hogy az új olajjal és szűrővel mennék kb 5-600 km-t, aztán leengedném belőle és elválik kell-e aggódnod.
[#5477704] 2018. 08. 12. 22:30
gsmotoros
A gép nálunk csak pár száz kilométert tett meg a mostani olajcseréje előtt. Akkor feltehetően eladás előtt hanyagolták kicsit szegényt?

Nem ad totális aggodalomra okot a helyzet?
[#5477679] 2018. 08. 12. 21:46
freelac
Na, itt a benzincső, a vázösszekötő felett mind a kettő és ennyire "törik" meg.
[#5477673] 2018. 08. 12. 21:35
stewe77
A rossman-ból vette az asszony ha esetleg valaki kipróbálná.
[#5477670] 2018. 08. 12. 21:32
stewe77
Ha valaki a leömlőcsövet szeretné kivikszolni akkor ajánlom figyelmébe ezt a szert:
[#5477668] 2018. 08. 12. 21:28
stewe77
Mikor volt az utolsó olaj csere?
Régóta te hajtod?
[#5477453] 2018. 08. 12. 0:44
gsmotoros
Sziasztok!

Mennyire gáz, ha egész komoly mennyiségű dzsuva/fém jött le a régi olajjal olajcserekor?

Ez jellemző erre a motorra? Vagy netán szedi szét a blokkot belülről a laza vezérműlánc vagy volt néhány nem túl precíz váltás, ami némi reszeléket kreált és sebváltóból lejutott ide?

-A szűrő belsejében minimális szuper apró reszelék van (képen apró világosabb pontok), annyinak lennie is kell, az nem gond szerintem. Egy csapágyas motornak ilyen apprób mini reszelékkel teli lenne a szűrője, ahogy szétsúrlódnak a csapágyak gondolom, feltöltve a redőket.

-Az olajat átszűrve némi fekete szétporlasztható szemcsék vannak, az okés gondolom, korom vagy valami egyéb.

-Viszont, ami az olajteknőből lejött az förtelem. Szép adag fémreszelék (nem a mikro-fajta) a múanyag leeresztőedényben, nem mágneseztem meg, édesapám meg kihajította már a maradékot. Elsőre inkább a blokk alumíniumnak tűnne.

Olyan autentikus GS500 hangja van a gépnek, nekem nem tetszik, de a szerelő, amikor hallotta talószimering cserekor nem vélte extrának.

Kell tovább vizsgálódni vagy Nektek is ilyen az olaj?
[#5476993] 2018. 08. 09. 16:52
freelac
Én is először így de aztán kiszedtem a vákumcsövet, azután szépen egyesével meglepően könnyen átment mind a három, legalábbis ahhoz képet, hogy elsőre nekem csak alul ment át az egyik.
Majd mutatok képet, ha lemegyek a garázsba.
De érdekes bogyo112 írása, hogy gyárilag mindegyik alul megy. Mindenesetre megjegyzem, ha megint csere lesz egyszer, akkor nem kínlódom vele.
[#5476973] 2018. 08. 09. 15:57
bogyo112
Nekem mindkettő cső alul megy - gyárilag is így volt.