{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5381223] 2017. 09. 20. 19:43
tibi5570
sajnos nem a szelepfedél alól,hanem valahol a hengerfejtől,de tényleg nem parás,csak minimálisan látsizk meg rajta,de mindkét oldalt. Hmm akkor ez nagyobb meló mint hogy csak fedél lekap és meghúzni a csavarokat mert meglazultak vagy valami.
Szerelőre lesz bízba biztos.
Tavasszal úgyis akarok vezláncot is cseréltetni,úgyhogy orvosolva lesz ez a gond.
Ha még lesz egy kis jó idő akkor meg annyit úgysem fogok már motorozni hogy nagyobb "baj" legyen,
[#5381165] 2017. 09. 20. 17:56
bogyo112
Ok, igazad van, de tulajdonképpen - az elírás ellenére - nehéz lenne elrontani. Csak egy nyomatékkulcs kell, és kész.
[#5381162] 2017. 09. 20. 17:51
perik71
Hát nem tudom... Felső ábra mellet azt írja, h 8db M10-es csavar. Alsó ábra mellett már nem, mert azt írja, hogyha meghúztad a 8db M8-ast, akkor húzd meg az egy db. M6-ost. Szóval az M10-ből hirtelen M8 lett és az 1 db csavar pedig M6.
[#5381145] 2017. 09. 20. 17:19
bogyo112
Ha nem a szelepfedél-tömítés alól jön az olaj, hanem tényleg a hengerfej "fúj ki", akkor komoly bontás lesz: új hengerfej-tömítés állja a helyét, mert biztosan megégett az is. Annak cseréjéhez viszont a vezérlést is szét kell borítani. Bízd szerelőre, feleslegesen ne bonts semmit sem!
[#5381142] 2017. 09. 20. 16:54
tibi5570
ehez lekell venni a szelepfedelet ha jól gondolom.

Na mindegy,tavasszal úgy is megy a moci szerelőhöz,majd mondom neki hogy nézzen rá.
[#5381030] 2017. 09. 20. 10:10
stewe77
Miért ne lehetne még jó idő?
Én tavaly az október nagy részében még motoroztam. Sőt a legjobb túrám is egy napos és szélcsendes októberi napon volt.

Visszatérve a motorból érkező furcsa zajokra. Lesz most ingyenes átvizsgálás a Suzuki márkakereskedésekben okt.31-ig. Talán érdemes elvinni hátha menet közben rájönnek a hiba forrására. Én is el akarok gurulni a nyíregyházi szervizbe csak még nem volt időm felhívni őket mert ha jól tudom egyeztetni kell előtte.
[#5381022] 2017. 09. 20. 9:57
stewe77
A könyvében írják egyébként hány ezer km-ént kell utánhúzni ill. ellenőrizni a csavarokat.
[#5380821] 2017. 09. 19. 21:55
bogyo112
Nem írták el, nézd az ábrákat is! 8 db M10-es a szokott helyen, meg egy db M8-as elől-alul a másik ábrán.
[#5380786] 2017. 09. 19. 21:04
perik71
Bár egy kicsit balfasz, mert először 10mm-es csavart, utána meg 8mm-es csavart ír, de szerintem csak elírás.
[#5380784] 2017. 09. 19. 21:03
perik71
Erre gondoltál??
[#5380717] 2017. 09. 19. 19:45
tibi5570
igen pontosjé a kifúj,pár sör már bent van csoda hogy letudom írni mit akrok kérdezni
[#5380714] 2017. 09. 19. 19:43
tibi5570
Üdv a "furcsa zajokat hallok a blokkból" klubban! Hát ez jó :D
Akkor nem parázom túl,bár már úgyse lesz nagyon jó idő,tavasszal meg megy szerelőhöz úgy is szezon előtt.

Őő ja egy pár napja észrevettem hogy kifúly valahol a hengerfej. Szerintem elől valahol,csak a menetszél teríti szét hátrafelé az olajat. Nem vészes,szinte csak szivárgás lehet,de meglátszik a szürke hengeren. Valaki tudja mennyivel kell lehúzni a henger csavarjait? hátha csak meglazultak vagy valami.
[#5380438] 2017. 09. 19. 10:11
stewe77
Igen az előfordult, vigyázni kell.
Nekem nem ezzel volt a nagyobb problémám hanem azzal hogy egy szakaszon erdészeti munkák folytak és tele volt ágdarabokkal az út. Volt egy-két lecsúszás az ívről emiatt.

Van egy másik szakasz amit nagyon tudok ajánlani (családdal jártunk arra a hétvégén) .Ez a 27-es főút Edelénytől végig Jósvafőig nagyon jó az út, nemrég aszfaltozták újra egy részét.
[#5380008] 2017. 09. 18. 16:46
perik71
Ja, csak néha tele van murvával a kanyar...
[#5379968] 2017. 09. 18. 14:24
stewe77
Szuper időjárást fogtunk ki csütörtökre és sikerült egy 380 km-es kört tennünk.
Bár Pásztó környéke kimaradt ,azért így is jól meg lett koptatva a gumi széle. Nagyon jó a Parád utáni felújított szakasz.
[#5379967] 2017. 09. 18. 14:22
stewe77
Üdv a "furcsa zajokat hallok a blokkból" klubban!
Nekem ki lett cserélve a vez.lánc és a feszítő is és még mindig csörömpöl valami ha visszaengedem a gázt amíg be nem melegszik. Üzem melegen már nem hallok semmi extrát úgyhogy egyenlőre nem forgatom tovább magam rajta...
[#5378997] 2017. 09. 15. 17:09
tibi5570
Sziasztok.
Meleg motornál olyan 3-4000fordulatnál hallani valami ciripelőféle hangot a hengerből.
Eddíg nem hallottam még,vagy csak nem figyeltem,tudja a fene.
Szerintetek elnyúlhatott a vez.lánc,vagy valamelyik szelepnek lehet a hangja.?
[#5378198] 2017. 09. 13. 11:26
stewe77
Üdv!
Csütörtök-re terveztem egy kisebb belföldi túrát a Hajdúböszörmény-Miskolc-Lillafüred-Eger-Sirok-Mátraszentimre-Pásztó-Gyöngyös (és vissza Hb.-be)
útvonalon. Kora reggeli indulással.
Ha esetleg valaki környékbeli és érdekli a túra akkor jelezzen.
[#5375657] 2017. 09. 05. 21:24
stewe77
Az elvileg a 2.verzió, 2004-től van az újabb.
[#5375589] 2017. 09. 05. 18:29
esSO
No baccameg! Nekünk meg K3 van!
[#5375528] 2017. 09. 05. 15:09
stewe77
Szivesen!
(a GStwin.com oldalon találtam)
[#5375443] 2017. 09. 05. 13:19
bogyo112
Kösz, ezt megosztom egy másik GS500 fórumon is!
[#5375415] 2017. 09. 05. 12:28
stewe77
Üdv!
Találtam egy képet a benzincsap és a csövek évjáratok szerinti változásáról.
(hátha valaki még nem találkozott vele)
[#5374599] 2017. 09. 02. 8:27
Tby
....és gondolom a szelepfedél lett levéve nem a hengerfej. :)
[#5374596] 2017. 09. 02. 8:14
Tby
Ha nincs hézag akkor mindig kiemel a szelep, ....pont forditva mint ahogy Írod. A bal kipufogószelepet a motort átforgatva kell ellenőrizni.