{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5561274] 2019. 08. 20. 10:48
mx_ktm
nem megyek vele 3500 fordulaton soha vele de akkor hallatszik,felette elhalgat (ha ott tartom a gazt ertsd igy)
[#5561273] 2019. 08. 20. 10:43
ini
lakatost tudok aki bármit megcsinál akár egy képről is, ha kell savállóból is
szerintem nevetségesen olcsón csinál ilyen egyedi biszbaszokat, de csak akkor amikor ráér ha valami nagyobb munka beesik akkor nem foglalkozik az ilyen dolgokkal, neki ez az egyedi gyártás inkább szórakozás mint munka, ehhez mértem nem is halad vele nagyon gyorsan, ezzel szemben nagyon szeret beszélgetni meló közben
én ha elmegyek hozzá 2 centi saválló hegesztésért az kb 2 óra hossza minimum
amúgy nem csak motor cuccot hanem bármit megcsinál.....nekem még a fürdőszoba polc is saválló anyagból van
https://www.facebook.com/niev....*F
remélem behozza a linket mert fura karakterek is vannak benne
ha mégsem akkor "rozsdamentes termékek akasztó" kell rákeresni
[#5561269] 2019. 08. 20. 10:20
Bogyó_bá'
könyörgöm, mikor mégy folyamatos 3500-zal?! Ez a motor 5000 alatt teljesen döglött, csak kínlódik.
[#5561259] 2019. 08. 20. 7:29
mx_ktm
azert gondoltam a cserere mivel ha folyamatos 3500koruli fordulattal megyek egy kolompolo csorgo hang jon a hengerfejbol...vagy tipikus gs es ne foglalkozzak vele?
[#5561201] 2019. 08. 19. 17:54
Tby
93e km vagy sokkal több és még nem isgondolok a cserére.
[#5560965] 2019. 08. 17. 14:32
Pocses
Szerintem no para! Cseréld le az olajat+szűrőt de most már telóba valót ne tegyél bele. Az elég sovány olaj de nem kezdi ki a tömítéseket, gondolom az olajcsere óta futott km-en nem vettél észre semmi változást.
[#5560938] 2019. 08. 16. 22:46
bartal96
Sziasztok!

Előző olajcserémnél most vettem észre, hogy véletlenül az egyik 1 literes olajat amit beleöntöttem a villaolaj volt... Motul 10w.
Tehát van benne most 2 liter motul 5100 10w40 és egy motul 10w .. az ideg szétver teljesen. Azóta mentem vele 2000km-ert
Mit kellen most cisnálnom?? Ugye nem tettem tönkre teljesen ezzel?
[#5560481] 2019. 08. 13. 22:02
ekime6
Sziasztok! Van, aki csinaltatott a kozelmultban oldalkonzolt? Ismerosom keres ilyet, es tudtommal a pilisvorosvari Schlath Peter mar nem csinalja, vagy igen? Koszi elore is!
[#5560208] 2019. 08. 12. 8:27
Bogyó_bá'
Nincs periódusa, csak akkor kell cserélni ha megnyúlt a lánc. Ellenőrzendő a láncfeszítő is, előfordul a meghibásodása néha.
[#5560202] 2019. 08. 12. 7:52
mx_ktm
Hali.vezerles csere mennyi kilometerenkent ajanlott?
[#5558762] 2019. 08. 02. 13:40
ganjaninja
bármelyik lehet
[#5558761] 2019. 08. 02. 13:39
ganjaninja
Szerintem karbi talp tömítés
[#5558742] 2019. 08. 02. 9:41
mx_ktm
udv.valaki meg tudja melyik motor szamig kelepelos a hengerfeje a gsnek?
[#5558564] 2019. 07. 31. 16:20
feca126
Feszültség szabályzót keresek 1989-2009 évjáratú elvileg megegyezik!
[#5557674] 2019. 07. 27. 8:12
ujtordai
Köszi
Szétszedem, megnézem.
[#5557666] 2019. 07. 26. 22:14
InSAMinator
Valószínű eldugult az alapjarati fúvóka, elszegényedett a keverék, ezért nőtt az alapjarati fordulatszám. Javaslom az egész karburátor alapos tisztítását.
[#5557647] 2019. 07. 26. 20:50
ujtordai
Helló,
Kérnék egy kis segítséget, mi lehet az oka annak, ha az alapjárat túl magas, és nem bírom beállítani a karbin lévő csavarral normálra?
Elég sokat állt a motor, sajnos kimaradt a benzinkonzerváló (Gunk) jó nehezen indult, és azóta magas az alapjárati fordulat. Sajnos egyéb elfoglaltság miatt az utóbbi években nem sokat használtam.
Előre is köszi a tanácsokat.
[#5556971] 2019. 07. 22. 21:12
Bogyó_bá'
Km-óra és fordulatmérő körüli gumi baszok, rezgéscsillapító gumik, kipufogó tűzkarika, stb.
De például a gyári eredeti kuplung bowdent olcsóbban adták, mint másutt a gagyi utángyártottat. Egy telefont / mailt megér szerintem.
[#5556969] 2019. 07. 22. 21:02
Bogyó_bá'
Kb. dupla áron, de meg kell tőlük kérdezni (bármelyik Suzuki szervizben) telefonon.
Én nagyon sok apróságot rendeltem már tőlük:
https://enduromotorosbolt.webnode.hu/
[#5556961] 2019. 07. 22. 20:33
bartal96
milyen árban van a gyári porvédő és a szimering? És hol ?
[#5556953] 2019. 07. 22. 20:24
Bogyó_bá'
Tudom hogy drága, de a gyári Suzuki szimering és porvédő (márkaszervizből) ki szokott bírni 5-10 évet, az Athena meg egy-kettőt...
[#5556950] 2019. 07. 22. 20:15
bartal96
Sziasztok!

Fel kellene újítanom az első teleszkópjaimat.
Ehhez MOTUL 10W villaolajat gondoltam és athene szimeringet, viszont a porvédőt azt milyet?
Nektek mi vált be a legjobban?
Tényleg ezek a szimeringek, porvédők nem bírnak ki 1-2 évnél többet?
[#5556794] 2019. 07. 21. 19:17
K.István.
“Motorszerelö vegezte “
Azota csinalja?
Nem jelent semmi garanciat söt... vissza kene vinni...
Lehet be vannak egve a szelepfeszkek es nem zarnak rendendesen. Vagy lehet szelephezag... es ha oregek a szelepszar szimeringek, akkor onnan jut le az olaj az egesterbe, ezert lehet kormos a gyertya...maradhat ki a gyujtas...
[#5556759] 2019. 07. 21. 17:44
Helle515365
Kedves István! Köszönöm szépen az építő jellegű javaslatot. Alacsony fordulaton (3000 ford/perc alatt) jelentkezik a probléma, de legtöbbször akkor amikor vissza engedem a gázt. Méretek végnyomást, karburátor tisztítás már megtörtént ( motor szerelő végezte).
[#5556211] 2019. 07. 18. 9:04
versenycica