De holnap megjátszom azt a párhuzamossági vizsgálatot.
Csak elméláztam a kérdéses problémán. Aztán több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezem a fórumozókat is.
- a két kerék párhuzamosságának a vizsgálatáról. Valami deszkák voltak a hátsóhoz szorítva, és az szépen kihozta az eltérést. Mert az első keréknek is párhuzamosnak kell lennie a deszkával, sőt, egyenlő távolságnak is kell lennie a deszka mellett, mivel az első kerék vékonyabb.
, és egyből egy kérdésem van: a napi kilométer számláló százas számjegye valamilyen hibából kifolyólag néha ugrik egyet akkor is amikor nem 99-ről 00-ra ugrik az utolsó két számjegy (most éppen 65 körül megy át 4-esről 5-ösre, annak ellenére, hogy 0-nak kellene lennie).
)
Amikor még vissza kellett váltani, ha jött egy szellő, vagy egy dombocska... Nekem nagyon hiányzik az MZ-m.
Ha akkor lett volna fölösleges 80e Ft-om, megtartottam volna hobbimotornak.
üdv.
SZÉPJÓREGGELTMINDENKINEK!
Mááá gyűjtök reája !/
jár még 2db. .. az egyik e-re