Nekem a Yamahák kedvenceim (meg a GS
).
. Általában nyugisan haladok a városban, és csak ritkán húzom neki. Sajnos nem motorozok annyit, amennyit szeretnék, úgyhogy a kopásállóságáról nem tudok nyilatkozni, mert láthatóan alig kopott tavaly nyár (értsd: 2 hónap használat, mivel téli álmot aludt a gép) óta.
. Persze, pályára a Lasertec is kemény cseppett. Ki kell tapasztalni, hogy kinek milyen gumma jön be. Pl - és ezt nem is hittem volna - most magasabb sebességindexűt vettem hátulra és jobban tapad mint az előző
. Pedig ugye nem puhább, a szálszerkezet más, azt meg nem kéne megéreznem, hacsak nem 200-al megyek
. Amit nehéz összehozni
.
? Az speciel nekem is csúszott, le is cseréltem 6000 km múlva - amikor már mertem motorozni
.
SZÉPJÓREGGELTMINDENKINEK!
A régi 750-es vfrek nagyon strapabíróak, ha nem gyilkolják, meg rendszeresen gondozzák, akár 300000km-t is elmennek blokk megbotása nélkül. Meg hát igazi műszaki csemege.
A thundercat-ekről is sok jót hallottam. Kaposváron vett egy csávó még 2001-ben egyet, azóta 100000-et ment vele komoly műszaki hiba nélkül.