Felvetettem itt nemrég, hogy nekem túl nagy a gázkar útja és más is mondta, hogy ezzel már ő is szembesült.
Namár most, utána kérdeztem egy ismerősömnél, aki motor alkatrészekkel foglalkozik (itt a szép kis boltja: www.scooterracing.hu).
Azt mondta, hogy simán fel lehet tenni utángyártott "gyorsgázkart", aminek kb. fele az útja, mint az eredetinek és pár 1000 Ft. Megnéztük a GS-t, ott egybe van integrálva a gázkar és a csoportkapcsoló, de azt mondta ez nem baj, egy ilyen utólagos gázkar az eredeti helyére teljesen függetlenül beköthető, legfeljebb kicsit beljebb kerül a csoportkapcsoló - mivel az utólagos gázkarnak az áttétele elvesz 1-2 plusz centit. Javasolt is valami B betűs márkát (bocsi elfelejtettem), ami jó minőségű és 5000 Ft alatt van.
Kipróbáltam az ő motorját, azon olyan van és kb. fele annyit forog a gázkar mint a GS-é, pont kényelmesen lehet mozgatni átfogás nélkül és talán még elég sokat mozog ahhoz, hogy ne legyen bakkecskézés belőle.
Hát ennyi a tapasztalat. Ha majd letettem a motort télen, a szelephézaggal és karbitisztítással együtt ezt is megcsinálom.
Gondolom a tapadásikülönbség nem indokol jelentős fogyasztási difit.
Akkor már a guminyomás többet számit, az viszont rajtunk múlik.
Blue!
Meddig jó egy motorolaj (ami még nem került bele a mociba)?
Én pont ezen anyázom!
5 hete Szlovéniába voltunk az asszonysággal, és biza olyan takolások jöttek ki, ami még SOHA......
Volt szakasz hogy 4,6.....de a tejes Szlovén távolságon (kb 1100km) is csak 5,2-ra jött ki az átlag.
Ahogy átléptük a határt rögtön visszamászott a fogyim átlaga 6,2-re
Szóval vagy a PETROL kútnak jobb a benyája és az idehazai benya a szar (ami 99%.ban MOL-os), vagy pedig - és sajnos ez még jó dolog is - a magyar útak tapadása jobb, és épp ezért nőt meg a fogyi. Hiszen nagyobb tapadásnál nagyobb teljesítményt kell a gépnek leadni a súrlódási veszteség miatt.
OIL és autóba raktam párszor először nem akartam elhinni de sokkal több km-t elmegy( vagy lehet mostanában többet hajtja a csajom...:)
Most raktam motorba is kiváncsi vagyok az eredményre.
mivel 2 kerék nem épp támaszkodóképes, így akár álló helyzetben is volt és van és lesz is ember.
Volt olyan is, hogy a moci álló helyzetben borult fel nem egy havernak.
A lényeg friss motortudással:
SOHA NE MENJ más ritmusában!
Ergo ha megvan a jogsi akkor ne úgy indulj el, hogy a haverokkal mész egy kört - mert abból lesz borulás, kisodródás....stb. Hiszen még nem érzed a vasat "magadban".
Én nagyon sokáig lassítottam Ercsi és Sina közt az "S"-ben.......
Ma már simán 160-al veszem az ívet.
De a két esett közt eltelt 5 év, meg kb 120.000km
Ellenben a mai napig ha pl. Sina felől hajt ki egy kocsi nem azért lassítok mert ott a 60-as tábla, hanem mert magamat jobban féltem.....és ha baleset van, az ott szokott lenni (tavaly egy chopperes feküdt a buszmegállóban)
De a GS-el nagyon jól jársz!
Tényleg kezes bárány.
Én 26 évesen kezdtem el, és a kezdés után kb másfél évre már a Gs volt a sejhajom alatt......3 év múlva meg a Bandit - amit szerintem már láttál Adonyban cirkálni
Namár most, utána kérdeztem egy ismerősömnél, aki motor alkatrészekkel foglalkozik (itt a szép kis boltja: www.scooterracing.hu).
Azt mondta, hogy simán fel lehet tenni utángyártott "gyorsgázkart", aminek kb. fele az útja, mint az eredetinek és pár 1000 Ft. Megnéztük a GS-t, ott egybe van integrálva a gázkar és a csoportkapcsoló, de azt mondta ez nem baj, egy ilyen utólagos gázkar az eredeti helyére teljesen függetlenül beköthető, legfeljebb kicsit beljebb kerül a csoportkapcsoló - mivel az utólagos gázkarnak az áttétele elvesz 1-2 plusz centit. Javasolt is valami B betűs márkát (bocsi elfelejtettem), ami jó minőségű és 5000 Ft alatt van.
Kipróbáltam az ő motorját, azon olyan van és kb. fele annyit forog a gázkar mint a GS-é, pont kényelmesen lehet mozgatni átfogás nélkül és talán még elég sokat mozog ahhoz, hogy ne legyen bakkecskézés belőle.
Hát ennyi a tapasztalat. Ha majd letettem a motort télen, a szelephézaggal és karbitisztítással együtt ezt is megcsinálom.
szoktak jó árak lenni.
Akkor már a guminyomás többet számit, az viszont rajtunk múlik.
Blue!
Meddig jó egy motorolaj (ami még nem került bele a mociba)?
/na nem zaklatásképp, csak akkor megveszem, ahol találom :) /
Én pont ezen anyázom!
5 hete Szlovéniába voltunk az asszonysággal, és biza olyan takolások jöttek ki, ami még SOHA......
Volt szakasz hogy 4,6.....de a tejes Szlovén távolságon (kb 1100km) is csak 5,2-ra jött ki az átlag.
Ahogy átléptük a határt rögtön visszamászott a fogyim átlaga 6,2-re
Szóval vagy a PETROL kútnak jobb a benyája és az idehazai benya a szar (ami 99%.ban MOL-os), vagy pedig - és sajnos ez még jó dolog is - a magyar útak tapadása jobb, és épp ezért nőt meg a fogyi. Hiszen nagyobb tapadásnál nagyobb teljesítményt kell a gépnek leadni a súrlódási veszteség miatt.
Most raktam motorba is kiváncsi vagyok az eredményre.
Mert OIL-ról még nem hallottam, a LUKOIL meg jó.....
2 motoros van:
A., már esett, borult, csapodott
B., FOG.......
mivel 2 kerék nem épp támaszkodóképes, így akár álló helyzetben is volt és van és lesz is ember.
Volt olyan is, hogy a moci álló helyzetben borult fel nem egy havernak.
A lényeg friss motortudással:
SOHA NE MENJ más ritmusában!
Ergo ha megvan a jogsi akkor ne úgy indulj el, hogy a haverokkal mész egy kört - mert abból lesz borulás, kisodródás....stb. Hiszen még nem érzed a vasat "magadban".
Én nagyon sokáig lassítottam Ercsi és Sina közt az "S"-ben.......
Ma már simán 160-al veszem az ívet.
De a két esett közt eltelt 5 év, meg kb 120.000km
Ellenben a mai napig ha pl. Sina felől hajt ki egy kocsi nem azért lassítok mert ott a 60-as tábla, hanem mert magamat jobban féltem.....és ha baleset van, az ott szokott lenni (tavaly egy chopperes feküdt a buszmegállóban)
De a GS-el nagyon jól jársz!
Tényleg kezes bárány.
Én 26 évesen kezdtem el, és a kezdés után kb másfél évre már a Gs volt a sejhajom alatt......3 év múlva meg a Bandit - amit szerintem már láttál Adonyban cirkálni
Csak nem egy adonyi?
Merre vagy leendő tesó? Én a John Gold Sreetben:-)
De akkor gyorsan elhessegetem. :D
Érdeklődnék hogy a 2004 -es Gs 500 -akon a tankcsík a eredetileg fényezés vagy matrica?
Ja meg a OIL benzinről mia vélemény?
De remélem nincs semmi gáz?!