De már tanulmányozom a szervizkönyvet, hogy ilyen dolgokat meg tudjak rajta oldani!
Szeretem ismerni, amin gurulok...
Köszi a tippet amúgy, én is az alapjáratra gondoltam, de itt a két karbi nekem még sok az egy után!
Örülnöd kéne, hogy a motoros társaid gondolnak rád akkor is, ha te nem vagy ott
gumit venni hátra, mert az az ismertetőjelem?
Szombaton meg Csigával találkoztam Hatvanban - asszem - valami bébivel kanyargott! Kicsit a világ, barátaim!
Nagyon szerettem volna pedig a szlovákokhoz kigurulni. Még a sztrapacska is lecsúszottvolna...
Elgurultunk Gödöllőre, volt alkalmam így szép képeket is csinálni a gépről.
Alapjárat állítási szempontból a két karbi egynek számít a GS-nél, mivel - hogy úgymondjam - központi állítója van. Vagyis egy csavarral állítod mindkettőt. Mégpedig a karbi legalján található tekerővel, kézzel. A fordulat meleg motornál 1200 körül legyen.