Észleltem a bitorlást
Jajjnemá
Nem van nekem jó kedvem ettől az eltűnéstől, úgy is mondhatnám, hogy ég a fejem, hogy ennyit ku(k/s)soltam de valahogy ez lett .
Hogyne látnálak! Mondjuk a kék melegítőalsó nem olyan jó, de elmegy azért.
Értem. Illetve részben, de az nem baj. De kívánom, hogy legyél jól!...és itt!
Lácc? Megvagyok köszönöm, hát én itt, - nem tudom kifejteni, mert hosszú és összetett, nem voltam túl jó passzban kedvileg, kommunikációilag stb. Csigaház (tudom, minek az egy cicának ) - röviden.
Szóval csak nézelődtem néha szótlanul .
Ezt mondom Én is!
Mindenki - FŐLEG MOST SZEZONNYITÁSKOR - a saját és KIZÁRÓLAG a SAJÁT tempójában, ritmusában motorozon.
Ezért se akartam soha - és most se nagy távot nyomni, mert lesz szerintem olyan ember is, aki az évadnyitóra eddig "frissítésnek" ment 100km-ert.....
És ez nem is lesz kevés - hiszen holnaptól megint itt a minusz......
MINT MINDIG!
Aki figyel, MINDEN induláskor meghallhatja, hogy mi a következő megálló. Így ha lemaradna akkor sincs gond.
A gond, hogy általában senki nem figyel a felvezetőre
Mivel jelenleg egyik tervezetben sincs autóút, autópálya.....így senkinek nem kell a 130-as tempótól félnie.
Aki nem tudná.....
AKMT ÉVADNYITÓ (várhatóan) március 27.
Ami még nem biztos......az az útvonal.....
a verzió:
Találkozó 9:00-kor a Biatorbágyi viadukt alatt lévő benzinkúton
Innen az 1-esen haladunk.....
- Tatabánya - Turul kilátó
- Tata - Öreg tó
- Komárom......át a 82-es felé..... Zirc.........és a 8-as mellett irány Fehérvár, majd a 7-esen a zárópont a szokásos Velencei Cápa.
b., verzió
Találkozó 9:00 - még nem tudom hol, hiszen lehet hogy már nem lakom Adonyban:-) eddigre
6-os.....Dunaföldvár.......61-es.......Kaposv
ár........67.......Balaton........7-esen hazafelé (Adony-Adony viszonylatban ez 404km....tudom mert már párszor lenyomtam)
c verzió: Imeretlen még.....de időben közlöm!
Aki nem volt tavaly.....
63 motor volt a csúcsidőben.......
Ergo ekkora létszámnál ELEVE nincs száguldozás.
Én mondjuk még az Etz-men változtattam az áttételen, kicsit túrázósabb lett így, kevesebbet forgott egy 500-sal 5.-ben. Viszont azt ne feledd, hogy azért a GS órája csal lefele, kié ennyit, kié annyit. Az biztos, hogy sztem 500-nál nagyobb fordulatszám- esés lehet, h a dinamika rovására válna, akkor meg már nem biztos hogy megéri. Szerintem az, h 120 nál 6ezret pörög, az pl egy tök jó utazó tempó, ez valahol 110 felett lehet picit (asszem Blue is így mérte még, amikor GS-e volt), tartósan e fölött meg én pl nem szívesen kínzom a gépet, és ha mondjuk kevesebbet forogna 130 nál, 140-nél, lehet, hogy csak erőlködve tudná tartani. Ha mégis belevágsz, akkor sok sikert hozzá!
Hát azért köszi bár nekem 5. be leforog a motor és akkor olyan 190 körül vagyok vele de ha rakok egy hatodikat akkor vissza lassul olyan 170 körül ig . és ezért gondolkoztam hogy kipróbálnék valami módosítást de előtte gondoltam megkérdezlek titeket.
Előre nem tom mért döntötték el ennyire mert a duciké sokkal fekvőbb is az ellenpélda meg a HD álló V blokkjai.Ez olyan köztes megoldás.Talán z inyektor/karbi elhelyezéshez van köze meg a légszűrőhöz.Magyarán hogy ez a sok cucc elférjen ott és még legyen tank is el kellett forgatni valamennyire.
Jól mondja El-BlueDiablo.FRpéter és az SVmedia.Médián sok az innfo,user manual stb.Meg a forumon is segítenek sokan.
Ha alkatrész kell a link van minden árlistában.
Gumiméret 120/60-17 elöl hátul 160/60-17.A gyári D220-as gumi sokakat meglep mennyire nem tapad nekem szerencsém volt az előző 69 éves tulaj már vélhetően a szalonban ledobatta róla.
Ha a srác már edződött NSR-en a majompózhoz akkor lehet jobban bejön neki nekem még a picit magasabb N-esnél is szokik a kezem fájni mert túlzottan előredőlős a dolog.
Amúgy minden mintha DL lenne.Talán picit mérgesebbre hangolták.
bocsikát megnyerhecc, ha eccer itt leszel, és meglátogacc bennünket.
Albert keksz a kekszek keksze,
Homoszex a szexek szexe!
Jajjnemá
Nem van nekem jó kedvem ettől az eltűnéstől, úgy is mondhatnám, hogy ég a fejem, hogy ennyit ku(k/s)soltam de valahogy ez lett
Értem. Illetve részben, de az nem baj. De kívánom, hogy legyél jól!...és itt!
Örülök, hogy visszatértél.
Jah, esSO voltam.
Lácc?
Szóval csak nézelődtem néha szótlanul
Hogy vagy?
Ezt mondom Én is!
Mindenki - FŐLEG MOST SZEZONNYITÁSKOR - a saját és KIZÁRÓLAG a SAJÁT tempójában, ritmusában motorozon.
Ezért se akartam soha - és most se nagy távot nyomni, mert lesz szerintem olyan ember is, aki az évadnyitóra eddig "frissítésnek" ment 100km-ert.....
És ez nem is lesz kevés - hiszen holnaptól megint itt a minusz......
MINT MINDIG!
Aki figyel, MINDEN induláskor meghallhatja, hogy mi a következő megálló. Így ha lemaradna akkor sincs gond.
A gond, hogy általában senki nem figyel a felvezetőre
Mivel jelenleg egyik tervezetben sincs autóút, autópálya.....így senkinek nem kell a 130-as tempótól félnie.
Aki nem tudná.....
AKMT ÉVADNYITÓ (várhatóan) március 27.
Ami még nem biztos......az az útvonal.....
a verzió:
Találkozó 9:00-kor a Biatorbágyi viadukt alatt lévő benzinkúton
Innen az 1-esen haladunk.....
- Tatabánya - Turul kilátó
- Tata - Öreg tó
- Komárom......át a 82-es felé..... Zirc.........és a 8-as mellett irány Fehérvár, majd a 7-esen a zárópont a szokásos Velencei Cápa.
b., verzió
Találkozó 9:00 - még nem tudom hol, hiszen lehet hogy már nem lakom Adonyban:-) eddigre
6-os.....Dunaföldvár.......61-es.......Kaposv
ár........67.......Balaton........7-esen hazafelé (Adony-Adony viszonylatban ez 404km....tudom mert már párszor lenyomtam)
c verzió: Imeretlen még.....de időben közlöm!
Aki nem volt tavaly.....
63 motor volt a csúcsidőben.......
Ergo ekkora létszámnál ELEVE nincs száguldozás.
De bitorlóval állok szemben, aki az én nevemben írkál
És még mindig nem valljátok be?
Ha alkatrész kell a link van minden árlistában.
Gumiméret 120/60-17 elöl hátul 160/60-17.A gyári D220-as gumi sokakat meglep mennyire nem tapad nekem szerencsém volt az előző 69 éves tulaj már vélhetően a szalonban ledobatta róla.
Ha a srác már edződött NSR-en a majompózhoz akkor lehet jobban bejön neki nekem még a picit magasabb N-esnél is szokik a kezem fájni mert túlzottan előredőlős a dolog.
Amúgy minden mintha DL lenne.Talán picit mérgesebbre hangolták.
Mivel névbitorlás esete forog fenn.