Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is erre gondoltam de mondom inkább biztosra megyek
Az igen...
'98 = '88
Szia!

Ha már az új alakú van, akkor gyaníthatóan a K1, K2. A második az évszám ('98-'02) alapján még a régi konstrukció lehet!
én most nagyvas.hu-n melyik kategóriába tartozhatok?

Suzuki - 500 - GS500 E-K1,K2 (2001-2002)
vagy
Suzuki - 500 - GS500 E (European Model) (1988-2002)

2001 -es már az átalakított alaku van nekem! csak azért kérdezem mert más alkatrészeket dob ki rá
jah már értem ezt is hogy működik itt msn-en közbe kapom az infókat egyre jobb vagyok lehet a karbi szinkront is össze dobom a hétvégén
Ez lesz az.
vagy ez? NGK_DPR8EA9
nah ha jól értem akkor most nyárra ilyet vegyek bele ugye
NGK_DPR9EA9
9es hőértékű jó szokott lenni.
azta rohadt ez egy állat kicsit azért nem illet bele a képbe
Eddig azt hittem a DL nem is igazi enduro, tévedtem
link
ezt edddig észre sem vettem nem értem hogy hogy nem ? a gyertyákat is megtaláltam már csak azt nem tom hogy melyik értékü kell bele vagy azt hogyan tudom kideríteni? vagy csak ár különbség van közte?
Így tettem, 4 oldalon van meghírdetve, eddig összesen több, mint 200-an nézték meg. Szerintem ennyiért ez messza a legjobb ár-értékarányűú motor a hasonló évjáratok között. Direkt "alulra" lőttem be az árat, nekem annyit megér.
De furcsállom, hogy 200 megnézésből 1 érdeklődő sem lett, pedig teljesen korrektnek érzem én is ahogy és amit leírtam.

needie, bálint: ABS-es kell! Ez eldöntött mindent.
Tanulmányozd GsTeddy adatlapját, hasznos
jó lesz aakkor is addig megrendelek mindent ..... a gyergyát is ha olyan könnyű kicserélni mint a simsonba akkor az még nekem is menni fog jah jut eszembe ebbe milyen gyertyát ajánlotok?
Következő szombaton már késő az olajcseréd?Nekem akkor jó lenne
Utána meg megtanítanám hogy kell menni cseszneken.jó régen voltam
sztem b...+.
hát most mit csináljak probálok olvasgatni de tényleg hülye vagyok hozzá de akkor most hogy ne legyen csöpögésem akkor meg kell kérnem külön hogy szedje szét a karbit?
és még motorozni sem tud
Csak viccelt!
A szelepállítást a motorblokkban, a szelepfedél alatt csinálják. Leszedik hozzá a tankot is. Te tényleg nem értesz a motorokhoz!
Neked aztán azt mond a szerelő, amit akar!
nah most full össze zavartál... tényleg nem értek ám hozzá....
Láttam már élőben is teljes idomosat, félidomosat, és idomtalant is, mind nagyon tettszik, azzal nincs is gond, csak szerintem hamar nakedet csinálnék belőle.

Ha idomos, akkor legyen TL, és még jobb árban is vannak mint az SV-k.